Sinüs taşikardi

  • İyi günler hocam.covit oldum.1 ay sonra sonra çarpıntıyla gece uyandım.dr gittim EKG kan ulrtason holter temiz.sinğs taşikardi var dendi.bekle gecmezse gel dedi sabahları 110 nu bulabiliyodu.tekrar gittim.4 ay ilaç kullanmadım.bu dideral verdi sabah yarım akşam yarım diye ilca başladım.hocam iki günde bir gece uykusuzluk başladı.vw carpıntılarım arttı.nabız normale döndü ama carpıntılarım arttı uykusuzluk başladı.10. gün nabzımda 105 buldu içtiğim halde bende yan etki etti hocam.sinüs taşikardi nasıl gecer dideral yan etkisi normalmi tesekkurler hocam

  • Doktor Cevabı:

    İyi günler, sinüzal taşikardi çok nadir durumlar dışında genellikle sekonder nedenlerden kaynaklanır; stres, uykusuzluk, yorgunluk, sıvı kaybı, ishal, kansızlık, tiroid hormon bozuklukları gibi.. öncelikle bu nedenler - varsa - düzeltilmelidir. tetkikler yapılmış ve normal çıkmışsa, bu tür hafif taşikardiler için ilaç kullanmanızı önermiyorum. dideral gibi betabloker ilaçlar, özellikle akşamları alındığında uyku içeriğini etkileyebilir, hafif uyku düzensizlikleri yapabilir, bu yüzden size önerim; bol sıvı takviyesi, çay/kahveyi azaltma ve ilaçsız bir şekilde takip etmenizdir. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
  • Cok tesekkür ederim hocam saolun

  • İyi günler hocam kolaylıklar dilerim.dideral 40 yarım sabah yarım akşam içtim.5 gün.carpintim çoğaldı iki günde bir sabaha kadar uyuyamadım.5. günü sonunda akşam tekrar nabzın 110 oldu.sonra Dr sordum.yarim iç dedi.yarim içince uykum normallesti.fakat akşam iftardan sonra akşam 11 12 gibi 94 oluyo.22 gün kullandım.durumu anlattım beloc 25 verdi bu kez hocam.ikinci günüm nabzım 70 80 arası fakat uykusuzluk yapiyo gece 3 te uyuyabiliyorum.sinus taşikardi demistiler herşey temiz çıkmıştı covıtten sonra olmustu

  • Doktor Cevabı:

    Beloc'u akşam değil, sabah kullanmanız uyku problemini bir miktar azaltacaktır.

    tarihinde cevapladı.

Bursa Kardiyolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Çarpıntı ve psikiyatrik ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İbrahim Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ve ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yılmaz Ömür Otlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikolojimi bozan ves

    Doktor bey merhaba ben 20 yasinda bir bayanim,ekstrasistoller yuzunden icinde bulundugum cokuntu ile gozyaslari icinde yaziyorum,cok yakin zamanda bu sorun yuzunden muayene oldum kan,eko normal(minimal my ty)holterde ise 15 adet ves'e rastlandi ilac verilmedi masummus,kisa bir sure rahatlasam da agi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kani Gemici

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dideral kullanımı ve spor, kahve

    Merhabalar kalp çarpıntısı sıkıntım olduğu için yaklaşık 3 gündür 40 mg olmak üzere dideral, 4 damla d vitamini ve magnezyum kullanıyorum fakat görmede bulanıklık ve tansiyonumda düşüklük var. 120 ye 50 bazen 100 e 40 civarında oluyor nabzım. dinlenme halinde 60 civalarında ilaca başlamadan önce 80...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Taşikardi atağı

    Hocam orta okuldan beri atak var başka anormal bir durum yok ama 2008kalp ultrasonu normal 2011 ultrasonu ias anevrizmatik yazıyor af belirtileri nedir ki sadece kalp çarpıntısı taşijardi var başka ağrı sızı mide bulantısı baş dönmesi hiç bişeyim yok af ın belirtilerine baktım ama bazen düzensiz atı...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp çarpıntısı

    Çok teşekkürler hocam

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalp çarpıntısı

    Hocam merhaba. annem epilepsi hastası ve migreni var. migren atakları geldiğinde kusuyor ve 2 defadır kustuktan sonra şiddetli kalp çarpıntısı oldu. acile gittiler nabzı 140 lara çıktı ve acilde düşürmeye çalıştılar. birinci denemede düşmemiş ikinci denemede düşmüş. doktor hanım da anneme beloc 50 m...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sinüs taşikardi

    İyi günler hocam kolaylıklar dilerim.dideral 40 yarım sabah yarım akşam içtim.5 gün.carpintim çoğaldı iki günde bir sabaha kadar uyuyamadım.5. günü sonunda akşam tekrar nabzın 110 oldu.sonra dr sordum.yarim iç dedi.yarim içince uykum normallesti.fakat akşam iftardan sonra akşam 11 12 gibi 94 oluyo....

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç kullanımı

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Can Özbek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İlaç kullanımı

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kani Gemici

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete mi kalp hastalığı mı?

    Merhaba hocam yaklaşık 5 aydır kalp çarpıntısı(teklemeyle başlıyor), soğuk terleme, baş dönmesi ve ani gelişen nefes darlığı(1dakika sürüyor), nefes darlığından sonra gelişen boğazda yanma oluyor. ve yemek yedikten sonra sırtımda(kalbimin arkası) ve kalp atımında şiddetlenme oluşuyor. bunlara ek ola...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ekstra atım

    Peki ecopirin kullanmam dogru olur mu concorun yanında ek olarak

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Secita yan etki

    Hocam merhaba daha önceden secita 5 mg kullanıyordum 2 sene önce tedaviyi bıraktım dün doktorum tekrar başlattı ama kusma kalp çarpıntısı yapmaya başladı tüm gün kusturdu biraz azaldı şu an ama hala gecmedi ilacı alırsam tekrar kötü olmaktan korkuyorum tüm gün yataktan kalkamadım ilacı bırakmalı mıy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp çarpıntısı

    Merhaba hocam adım ahsen ben isim gereği fazla merdiven çıkıp iniyorum ve bir kac merdiven ciktiktan sonra nefes nefese kalıyorum nabzım cok hızlı atıyor. yaşım henüz 23 ve bu durumdan gercekten korkuyorum. ciddi bir sorun olabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç kullanimi

    Serhat bey merhabalar benim ritim bozukluğum var covid ilacı kullanabilir miyim ?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Serhat Sığırcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x