Sinüs taşikardi

  • İyi günler hocam.cobit gecirdi.nir ay sonra gece uyurken taşikardiyle uyandım.sabaha kadar uyuyamadım çatpıntıdan.bir hafta nabzım hızlı attı sbahları gece uyumaya yakın yatakta carpıntı oluyodu 40 dk vs uyutmuyodu.dr kalbte birsey yoknsinüs taşikardi var dedi.bekke gecmezse gel dedi.4 ay gitmedim Dr hiç.gecmedi sabahları 110 buluyodu gecelerinde uyuma vakyinde carpıntı oluyo bazen yarım saat bazen bir saat.yine gittim.dedi kalpte birsey yok.dideral yazdı sabah yarım akşam yarım iç dedi.içmeye başladım.birde teankobuskos yazdı.dideral hemen ile yaradı ama carpıntı gitmiyor hocam.ben anksiyete mi oldum acaba.birde hocam dideral yan etki yapmış olabilir mi nabzı normalleştirdi ama catpıntı coğaldı gibi

  • Doktor Cevabı:

    Öncelikle geçmiş olsun. detaylı ruhsal değerlendirme yapmadan tıbbi kanaat getirmek sağlıklı olmayabilir ancak bahsettiğiniz durum kaygı bozukluğu? düşündürüyor. kaygı bozukluğunda; gerçek bir tehlike yokken beyin sanki tehlike varmışcasına bedeni alarma geçirebilir ve gerçek tehlike anında hissettiğimiz çarpıntı, terleme, titreme, hava açlığı, huzursuzluk hissi, bulantı, iç sıkıntısı...yaşanabilir. beyin de bir organ ve hastalanabilir. dideral bedensel yanıtı bloke etmek içindir, ancak tedavide yeterli olmayabilir. ruh sağlığı uzmanından destek almalısınız. tekrar geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam bendeki taşikardi ve kalbn sert vuruşunu hissetme seklinde evet psikyrt de gittin tranko buskosu verdi.diğer turlünefes vs birşey yok.ama virüsü uzun yasadım öksürük ağrı vs 5 ay sürdü.o ara kafama takıtımda strestenmi oldu acaba

  • Doktor Cevabı:

    Stres verici yaşam olayları, mevsim değişikliği ...tetikleyici olabilir.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :
Puan : 5 / Oy veren : 1 kişi

Diğer Hasta Soruları

  • Lustral yan etki

    Hocam iyi günler. yaygın anksiyete bozukluğu sebebiyle doktorum lustral 50mg yazdı. 1 haftadır kullanıyorum. ilacı kullanmaya başladığımdan beri sanki kendimi daha çok mutsuz hissediyorum bu da ilacın ilk kullanimindaki yan etkilerinden olabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Şizofreni olma korkusu

    Merhaba serhat hocam bana şizofreni olmadığımdan nasıl emin olduğunuzu açıklaya bilir misin. yanlış anlamayın amacım sizi sorgulamak değil. ben şizofren olduğuma ikna olma noktasına geldim de bu koku olayı yüzünden..

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygı corona tşkler

    Selam hocam coronadan mı bılmıyorum ama sürekli geçmişte ki tahlillerimi karşılaştırıyorum sureklı tweetterda haber okuyorum genç ölümleri,korona ölümleri,intiharlar,ülke durumu ..benım hgb değerim yüksek buna intde pıhtı riski var gibi yazıyorlar. bunları kardıyologla da görüştüm riski yok demeleri...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Mine Kocaballı Hayatoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Uzunnoldu çok özür dilerim

    Hocam merhaba bana okb teşhisi konulmuştu yıllar önce ama şu an yaşadıklarım okbden mi mantıklı şeyler mi düşünüyorum bilmiyorum size galiba bahsetmiştim instagram'da parodi hesaplar vardı ben orda birileriyle sevgili oluyordum çoğu zaman isimlerini ve yaşlarını bilmiyordum işte sevgili gibi konuşuy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dideral secita

    Çok teşekkür ederim hocam bu kadar kısa sürede dönüş yaptığınız için

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kronik kabızlık şişkinlik gaz sorunları faydasız ilaçlar

    Kolay gelsin hocam bu ilaçları (zanax ve secita) doktorun verdiği şekilde ikisini de günde bir adet kullanıyorum iki hafta oldu baslayalı secita gündüz zanax gece kullaniyorum özellikle gündüz bazı vakitler bir yorgunluk çöküyor 8 saat civari uyumama rağmen hicbir is yapamıyorum ama ilacdan önce de...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hipotansiyon

    Yaşadığım heyecan ve kaygi bozukluğu nedeni ile doktor tavsiyesi ile dideral kullandım tansiyonum 10 a 6 çıkıyor sürekli ama bir şikayetim yok genel olarak hem tansiyonumu hem de ruh sağlığımı dengelemek için akupunktur tedavisini tavsiye eder misiniz

    Doktor Cevabı:

    Dr. Erdoğan Taş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Unutkanliksorusu

    Unutkanliksorunu unutkanlıksorusu unutkanlık sorusu saygilar hayatimi etkilemeyen basit unutkanlik oluyor dr bana tebokanfort nootropil onerdi sizin bu konuda pratik oneriniz yokmu ne yapabilirim ayrica bu ilaclari devamli almamin sakincasi varmi stress icin oneriniz yokmu ilac disi troıt normal an...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Neden böyle olabilir lütfen çok önemli

    Hocam bu benim için çok önemli lütfen cevaplayın benim çocukluğumdan itibaren tanıdığım erkek arkadaşım var gelecek düşünüyoruz ancak ailesi ona kararlarını kendi vermesi gerektiğini öğretmemiş asla ne düşündüğünü sormamış denkte geldim bildiğiniz köle gibi davraniylar asla sormuyorlar istediklerin...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Remzi Kutanis

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Panik bozukluk

    Sevgili doktorum öncelikle merhaba, ben 30 yaşında, erkek birey olarak size müsadenizle bir konuda danışmak istiyorum. malesef yaklaşık 6 ay ile 1 yıl arası düzenli olarak anksiyete, hastalık, hastalığı düşüncelerimi ve buna bağlı olarak huzursuz bagirsak sendromunu yatistirmasi icin hint keneviri...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ritim bozuklugu

    Merhaba hocam. her ritim bozukluğu öldürücü müdür? diyelimki bir ritim bozukluğumuz var senede 3 4 kez olan ama sık olmadığı için bir sürü kardiyologa gitmemize ragmen ekg eko holterde çıkmıyor. onlarda stres anksiyete diyor sonuçlara bakarak. mesela dinlenirken aniden düzenli ama 155 atmaya başlıyo...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kaan Kulan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dideral secita

    Hayırlı günler hocam esansiyel tremör için dideral kullanıyorum bu bende kaygı bozukluğuna dönüştüğü için psikatriye gittim secita yazdı iki ilacı birlikte kullanabilir miyim acil cevap verirseniz çok sevinirim çünkü kendimi çok kötü hissediyorum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Brintellix xanax tekleme carpinti

    Hocam mutlu hafta sonları dilerim umarım iyisiniz..hocam devlet poliknikleri 5 dk bakmıyor özele bu 3 ay durumum kötü gidemiyorum aslinda durum bu.hatta sizde buradaymissiniz ama durum malum o yüzden birşey diyemedim.simdilik mecbur buradan yazıyorum hocam 😐 geçe gündüz 160-180 'le uyandıran tasikar...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İbs olabilirmiyim

    Hocam yine merhaba benim bu ishal durumu düzelmiyor 2 günde bir olmaya başladı günde 1 yada 2 kez oluyor kolonoskopi gastoroskopi olmuştum ince bağırsaktan biyopsi de alındı oda temiz kan ve gaitada temizdi ibs denmişti ama ibs bukadar sık sürekli olurmu ben iyice korkmaya başladım alarm bulgularım...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gecmeyen çarpıntı

    Merhaba hocam. benim tek sorunum var çarpıntı. çok stresli bir seneden sonra 2019 ekimde aniden baslayan 165 atan çarpıntı, terleme, ölüm korkusu, göz kararmasi yaşadım. etrafımdakilerin sesi boguk boguk gelmeye ve yüzleri bulaniklasmaya parlamaya basladi sonra acile gittik ve milat oldu o gün. tam...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x