Sinüs taşikardi

  • Mrb iyi günler hocam.covit 19 gecirdim.bir ay sonra gece kalp atıdıyla uyandım sabaha kadar nabzın 135 den 100 lere dustu kendi kendine.bir hafta sonra Dr gittim.kan EKG holter ultrason hepsi normal.biraz bekle gevicekmi diye dedi.4 ay bekledim.her sabah 11 kadar 110 cıkıyor sonra azalıyordu.yşne gittim.bu kez dideral verdi.sabah yarım akşam yarım.ilk yarımı içtiğim an etki etti.nabzım 65 80 arasına geldi.bu kez iki günde bir uyuma saatlerinde carpıntu oluyo 1 saat kadar uyuyamıyorum.nabız normal ama carpıntı var.bu dideralin tan etkisimi acaba.ilac kullanmadığım 4 ay içinde oluyodu ama hafta bir oluyodu.şimdi iki günde bir oluyo gece yatakta .fakat nabzım.normalleşti.sinüs taşikardiker genelde ne sürede gecer.

  • Doktor Cevabı:

    İbrahim bey merhaba, öncelikle geçmiş olsun. ne yazık ki bilmediğim için sorunuza cevap veremeyeceğim. kardiyoloji uzmanı sorunuza cevap verebilir. saygılarımla

    tarihinde cevapladı.

Manisa Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • İyi çalışmalar

    Merhaba hocam. çekingen utangaç bir yapım vardı.18-23 yaşları arasında yoğun esrar extacy kubar, 3 kere bali, 1 kere kokain kullandım. sanırım beynimi etkiledi sanrılar psikozlar şiddetli endişe ve kaygılar yaşadım. ilaçsız üstüne gittim ama daha da kötüleşti. hatta sanrıları gerçek sandım bi ara ve...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Baise Tıkır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygı corona tşkler

    Selam hocam coronadan mı bılmıyorum ama sürekli geçmişte ki tahlillerimi karşılaştırıyorum sureklı tweetterda haber okuyorum genç ölümleri,korona ölümleri,intiharlar,ülke durumu ..benım hgb değerim yüksek buna intde pıhtı riski var gibi yazıyorlar. bunları kardıyologla da görüştüm riski yok demeleri...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Mine Kocaballı Hayatoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hemoglobin niçin yüksek

    Hocam merhabalar corona sebebiyle sanırım kaygı bozuklugu yaşıyorum:) tonsilit iken yaptırdıgım. testınde hct:53 hgb:18 rbc:6.4 3-4 gün birşey yiyip içmemiştim doktor sıvı kaybından yükseleceğini de söyledi..daha sonra kızılaya kan bağışı yaptım. hocam şu dönemde insan sanırım kendine sarıyor benim...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Nuri Haksever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ankara üniversitesi çocuk gelişimi bölümü 3.sınıf öğrencisi

    İyi günler, ben ankara üniversitesi çocuk gelişimi okuyorum. dersim kapsamında bir çocuk gelişimi uzmanı ile görüşme yapmam gerekiyor. sizinle zoom ya da başka bir uygulama üzerinden görüntülü görüşme yapabilir miyim?

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Yasemin Başlı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İyi çalışmalar

    İyi günler. hocam bikaç sorum daha olucak çünkü net ve güvenilir bilgi veriyorsunuz. bende şiddetli sosyal kaygılar var. mesela insanların arasındayken alay edilme gülünç duruma düşme yargılanma dışlanma aşağılanma korkuları yaşıyorum. sanki herkesin pür dikkat gözü bendeaynı anda andan kopma algıla...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Öfke ve sinir problemi

    Merhaba hocam esim 2 ci cocuktan olduktan sonra cok öfkeli ve sınırlı oldu hiç biseye tahammül lü yok ne yapmalıyım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Selin Karabulut

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sırtın ortasında agri

    Hocam öncelikle bu zor süreçte kolay gelsin diyorum allah yardımcınız olsun. ben 22 yaşındayım sürekli bel boyun ağrısı çektiğim icin doktora gittim  bel boyun mr çektirdim hemde 3 4 defa boyunda ciddi manada duzlesme ve belde de duzlesme var bide fitik başlangıcı dedi.  su son 2.5 3 haftadır özelli...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Recep Alp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hipotansiyon

    Yaşadığım heyecan ve kaygi bozukluğu nedeni ile doktor tavsiyesi ile dideral kullandım tansiyonum 10 a 6 çıkıyor sürekli ama bir şikayetim yok genel olarak hem tansiyonumu hem de ruh sağlığımı dengelemek için akupunktur tedavisini tavsiye eder misiniz

    Doktor Cevabı:

    Dr. Erdoğan Taş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilgi isteği

    Hocam merhaba, ben 2012'den başlayarak size tedavi olan, sonra kesen eski hastanız. iki adet suicide'dan ve geçenlerde yine size yazmamdan hatırlayacaksınız. beni 2015'teki suicide'a götüren bir takım bedensel belirtiler vardı. 1. aşırı terleme. 2. sık idrara çıkma. 3. yemeklere (özellikle akşa...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Efexor bırakma

    Merhaba hamdullah bey,kaygı bozukluğu nedeniyle 6 sene efexor 150 mg 2 sene 75 mg kullandım ve dr bırakmak istediğimi söyledim 3 hafta 35 mg kullanıp kesmemi söyledi aynen öyle yaptım 1 hafta oldu bırakalı bazı günler çok iyim bazı günlerde kafamın içinden cızırtı gibi sesler geliyor gözlerimden önü...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Şizofreni farkındalık

    Hocam tekrardan merhaba öncelikle sorularımla sizi sıktığım için özür dilerim size hastalığımdan bahsetmek istedim aslında daha önce de sormuş olduğum soruda benle alakalı ve daha önce bu tarz soruları cevapladığınızıda biliyorum ben 32 yaşındayım yaklaşık 15 senedir anksiyete ve okb tedavisi görü...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aritmi antidepresanlar

    Hocam mutlu hafta sonları dilerim umarım iyisiniz..hocam devlet poliknikleri 5 dk bakmıyor özele bu 3 ay durumum kötü gidemiyorum aslinda durum bu..simdilik mecbur buradan yazıyorum hocam 😐 gece gündüz 160-180 'le uyandıran tasikardilerim ve gün içinde 10 kez felan ayakta dinlenirken teklemelerim va...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sırtın ortasında agri

    Hocam öncelikle bu zor süreçte kolay gelsin diyorum allah yardımcınız olsun. ben 22 yaşındayım sürekli bel boyun ağrısı çektiğim icin doktora gittim  bel boyun mr çektirdim hemde 3 4 defa boyunda ciddi manada duzlesme ve belde de duzlesme var bide fitik başlangıcı dedi.  su son 2.5 3 haftadır özelli...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Recep Alp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardımmm edin lütfen yardımmm

    Hocam çok solun ama ben mekik çekiyorum yani spor yapıyorum şimdi mekik çekerken vajinam da sanki birsey hareket ediyo gibi bu neden olur

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İyi günler

    Merhaba hocam. lustral ve dideralin birlikte kullanımının bir zararı varmıdır ? nasıl bir etkisi olur? normalde lustral 100 mg kullanıyorumda heyecan için dideral ekledi doktor yanına.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x