Sinir hastalığı

  • Merhaba, kusura bakmayin rahatsiz ediyorum. 19 yasindayim. Erkek arkadasim 20 yaşında. 6 ay önce bir olay yasamis ve bu onu bayagi etkilemis. Ne yasadigini bana anlatmiyor. O olaydan sonra sinirine hakim olamayip bir sürü defa kavga etmis falan. Sonra birçok psikiyatriste gitmiş. En son gittigi psikiyatristin verdigi ilaclari kullaniyor birkac aydir. Paxera , Ozaprin rapid ve akineton kullanıyor . Ilaclarini bir gün birakmaktan korkuyor. Birakinca eskisi gibi sinirli olacagini ve bana zarar verebilecegini düşünüyor.Bir de surekli elleri titriyor, ilaclara basladiktan sonra öyle oldugunu söyledi. Ona nasıl davranmaliyim? Cevap verirseniz sevinirim. Simdiden teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba didem hanım, erkek arkadaşınız yaşadığı olaydan gerçekten kötü etkilenmiş olabilir ve ruh sağlığı bozulabilir. ya da zaten ruh sağlığının bozulmaya başladığı bir aralık dengeli ve sağlıklı davranamadığı için de böyle bir travmaya maruz kalıp kendini koruyamamış olabilir. her halükarda ilaçlarını düzenli kullanması çok önemli. ona vereceğiniz en önemli destek ilaçlarını düzenli kullanması ve düzenli doktor takibinde olması konularında teşvik etmek. size zarar vermek konusunda kaygısına gelirsek, doktoru zaten öyle bir ihtimal görüyorsa ilaçlarına düzelene kadar devam etmesini salık verir. düzelmeden ilaçlarını kesmez, o yüzden de düzenli psikiyatrist muayenesi önemli. el titremesi ilaç yan etkisi olabilir. bu yaşadığı bedensel sıkıtıyı da doktoruyla paylaşsın ki tedavisi yan etkilere yeniden düzenlenebilsin. doktoru bilmezse yardımcı olamaz. geçmiş olsun, ne şanslı ki hayatında sizin gibi biri var, sevgiler

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :
Puan : 5 / Oy veren : 1 kişi

Diğer Hasta Soruları

  • Lithuril ilacı yan etkileri

    Teşekkür ederim uğur bey.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Uğur Hatıloğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyetee

    Hocam merhabalar , ben 18 yaşındayım ve anksiyete ve okb için tedavi görüyorum ama son zamanlarda gerçeklikle ilgisi olmayan şeyler düşünmeye başladım . çok fazla düşünmeden dolayı şizofreni veya bipolar oluşur mu ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlacı bırakayım mı?

    İyi akşamlar. doktor bey ben 33 yaşındayım. manik depresif bozukluğa sahibim. ilaç kullanıyorum ancak ilaçların bana zarar verdiğini düşünüyorum. danışma almak istiyorum yerine. sizce ne yapayım? ilacı bırakayım mi? ilaç yerine danışma alsam olur mu? çok teşekkürler doktor bey

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Concerta + lithuril

    Bipolar bozukluk hastası olarak lityum 900mg günlük kullanmaktayım. bunun yanında çalışan olarak yaptığım işe konsantre olabilmem adına concerta ilacı alabilir miyim acaba. hastalığım tekrar nükseder mi diye düşünüyorum.

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Fuat Beşkardeş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acil ne olur

    Hocam merhaba gebeyim dr duxet 30 mg içiyordum gebe olduğunu öğrendim direk dr kes dedi bnde kes dedim sonra içime kurt dusti yanlış mı anladim diye atarax 1 içiyorum yarıma duş 3 gün iç bitak dedi acaba bn mi yanlis anladım birşey olur mu

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lithuril ilacı yan etkileri

    Ben günlük bipolar bozukluktan dolayı 900 mg lithuril almaktayım ve bu ilaç benim algılarımı kapattı, düşünüp fikir üretemiyorum. işim gereği beni zor duruma sokmaktadır. bu durum geçici midir yoksa ilacı kullandıkça devam mı edecektir.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Uğur Hatıloğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Uyku bozukluğu

    İyi günler hocam. bebeğim 8 aylık. 32 haflalı doğdu. doğduğunda solunum yoktu müdahale ile yğunbakım kuvözde onbeş gün kaldı. sorunu ise uyumaması. gece ve gündüz uykuya direniyor. heryolu denememize rağmen uykusu geldiği halde gözleri nin kapanmasıyla sıçrayarak açıyor gözlerini yada daldı derken a...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Uluç Yiş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Muayene ucreti

    Merhaba hocam eşimin depresyon sıkıntı yüzünden sizinle görüşmek istiyoruz seans ücretini öğrenebilir miyim tşkler şimdiden

    Doktor Cevabı:

    Psk. Berat Hazar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mani-depresyon

    Merhaba doktor bey,üç yıl önce hipomani teşhisi kondu.tedaviden bir yıl sonra depresyona girdim yine ilaç tedavisi oldum iyileştim ama bu sene yine depresyondayım ilaç kullanıyorum üç aydık fakat bir gelişme yok bana nasıl yardımcı olabilirsiniz? teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Semih Bilgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lustrallll

    Hocam merhabalar , ben 3 aydır lustral kullanıyorum ama şu aralar uykum çok dikkat etmeme rağmen hep uykulu oluyorum . acaba bu uykulu olmam lustrdan kaynaklanıyor olabilir mi ? sabah 50 akşam 25 mg kullanıyorum .

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bipolar bozukluk

    Merhaba doktor bey ben uzun zamandır bipolar bozukluk hastasıyım depakin ve abilify mountain igne kullaniyorum ayda bir kez.hastanede tedavi gördüm ve yaklaşık 15 ilaç içerken sabah akşam depakin ve ayda bir abilify mountain igne 400 mg kullanmaya basladim.yaklasik 4 yıl oldu hiç rahatsızlık yasamad...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atila Karaalp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bipolar bozukluk

    Merhaba doktor bey nazillide tedavi gördüm doktorum sizdiniz.allaha şükür kendimi idare ediyorum yaklasik 4yil oldu 9 kere şoklandim.sorum şu son zamanlarda içime sıkıntı giriyor ve aglama ihtiyacı hissediyorum insanlarla iletişim kuramiyorum gecen yil babami kaybettim bipolar bozukluk hastasıyım...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bu problem nedir?

    Merhaba hocam yaklaşık 1.5 yıl önce başlayan ve hala devam eden bi problemim var hissizlik, hiç bir şeyin tadını alamama ve hissedememe, düşünememe, beynimin iyi çalışmaması, karar verememek, mutlu olduğumu hissedememe, hiç bi şeyi önemseyememe, kişisel bakımın içinden gelmemesi, eskisi gibi özgüven...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsamettin GÜLDOĞAN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Alternatif tedavi ve dr. değişimi

    30 senedir tip 2 bipolar bozukluk hastasıyım. 53 yaşındayım. hep aynı doktor tedavimi yürüttü. hastane öyküm olmadı ve senede b1ya da 2 atak geçiriyorum. ilaç tedavisinin şart olduğunubiliyorum, başka bir tedavi yöntemi varmı? doktorum dan memnundum ama yaşı 75 oldu diye doktorumu değiştirmeyi düşün...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Levent Soylu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ofke kontrolsuzlugu

    Merhabalar doktor hanim. ben kendimde ofke kontrolsuzlugu ve sinir bozuklugu hissediyorum. sinirim gectikten sonra neden sinirlendim bidahanolmaz diyorum.ama yine ayni sey oluyor. beynime sinir vuruyor bir anda. sizinle gorusme saglamam munkunmu. ve seans ucretini ogrenebilir miyim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Zeynep Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x