Sınav heycanı

  • 19 Yaşındayım 15 Marttta YGS Sınavına Gireceğim Heyecan Ve Stress Aşırı Derecede Ne Yapmamı Önerirsiniz Hangi İlaçları Kullanmalıyım

  • Doktor Cevabı:

    Dutumunuz genelleşmiş anxiete bozukluğu olabilir .kişiyi görmeden ilaç verilmesi doğrı olmaz,dikkat eksiklğinizde sıkıntı ve yğunlaşma eenerjinizde bu durum söz konusu olabilir...

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Askeriye için rapor

    Merhabalar psikiyatri ye gitmek ilerde kariyeri etkikemez demişsiniz birinin sorusuna ama daha bugün yegenim 13 yasinda bir defa psikiyatriye gitti diye askeriyenin sınavını kazanmasina rağmen saglik kurulundan geçemedi. eğer sizin hastanede siz veriyorsaniz size yönlendirelim. 21 yy yaşıyoruz p...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Metilfenidat'ın etkisinin azalması

    Merhabalar, yaklaşık dört aydır cipram'a ek olarak concerta kullanıyorum. lakin son iki haftadır concerta'dan aldığım verim gitgide düştü. şuan güvenli dozun max limiti olan 72 mg/gün bile verim vermemeye başladı. gerçek bir dehb tanısı almış biri böyle bir durum yaşayabilir mi? yaşadığım durum taş...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç etkileşimi

    Hocam merhaba concerta ile singulair ve prednol alırsam birşey olurmu

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Baise Tıkır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Strattera ve nabız sorunu

    Hocam saygılar merhaba 26 yaşında dehb'ten ciddi şekilde çeken erkek bir bireyim.metilfenidat artık kullanamıyorum.anksiyetemi daha da azdırıyor ve hafızama hiç iyi gelmiyor.o yüzden ankara'da bir devlet hastanesindeki hoca strattera ilacına başlattı.25 mg ile 12 nisanda başladım.normalde nabzım 75...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp ve strattera

    Hocam saygılar merhaba 26 yaşında dehb'ten ciddi şekilde çeken erkek bir bireyim.metilfenidat artık kullanamıyorum.anksiyetemi daha da azdırıyor ve hafızama hiç iyi gelmiyor.o yüzden ankara'da bir devlet hastanesindeki hoca strattera ilacına başlattı.25 mg ile 12 nisanda başladım.normalde nabzım 75...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Mehmet Şerif Top

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yüksek nabız ve strattera

    Hocam saygılar merhaba 26 yaşında dehb'ten ciddi şekilde çeken erkek bir bireyim.metilfenidat artık kullanamıyorum.anksiyetemi daha da azdırıyor ve hafızama hiç iyi gelmiyor.o yüzden ankara'da bir devlet hastanesindeki hoca strattera ilacına başlattı.25 mg ile 12 nisanda başladım.normalde nabzım 75...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Strattera kalp

    Hocam saygılar merhaba 26 yaşında dehb'ten ciddi şekilde çeken erkek bir bireyim.metilfenidat artık kullanamıyorum.anksiyetemi daha da azdırıyor ve hafızama hiç iyi gelmiyor.o yüzden ankara'da bir devlet hastanesindeki hoca strattera ilacına başlattı.25 mg ile 12 nisanda başladım.normalde nabzım 75...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp ve strattera

    Hocam saygılar merhaba 26 yaşında dehb'ten ciddi şekilde çeken erkek bir bireyim.metilfenidat artık kullanamıyorum.anksiyetemi daha da azdırıyor ve hafızama hiç iyi gelmiyor.o yüzden ankara'da bir devlet hastanesindeki hoca strattera ilacına başlattı.25 mg ile 12 nisanda başladım.normalde nabzım 75...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Murat Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp ve strattera

    Hocam saygılar merhaba 26 yaşında dehb'ten ciddi şekilde çeken erkek bir bireyim.metilfenidat artık kullanamıyorum.anksiyetemi daha da azdırıyor ve hafızama hiç iyi gelmiyor.o yüzden ankara'da bir devlet hastanesindeki hoca strattera ilacına başlattı.25 mg ile 12 nisanda başladım.normalde nabzım 75...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ali Fuat Baykız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 54mg concerta ve 10 mg ritalin saçlarımı mı döküyor?

    Merhaba hocam ben 19 yaşında (erkek) üniversite sınavına hazırlanıyorum ve dikkat eksikliğim olduğu için 10 mg ritalin ve 54 mg concerta kullanıyorum bir iki aydır aksatarak kullanıyorum ilaçlarımı ve saçlarım çok dökülmeye hatta dipleri görünmeye başladı. ailemde ve akrabalarımda saç dökülmesi yaşa...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antidepresan ve concerta

    Hocam merhaba ben 2 senedir concerta 54 kullanıyorum çok memnunum daha önce zedprex kullaniyordum anksiyete bozukluğundan dolayı verilmişti düzenli kullanamadim seyahatim olmuştu ama hala anksiyete problemim var zedprex ile concerta 54 ü beraber kullanmamın sakıncası olur mu acaba teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dikkatim dağılıyor ve unutuyorum

    Merhabalar hocam . sürekli dikkatim dağılıyor adapta olamıyorum iş ortamım olsun evlilik olsun zarar görüyorum unutkanlık baya ilerledi bir anda agresifleşiyorum ne yapabilirm bu durumda

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Odaklanma problemi

    Merhabalar;bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.ben uzun süre ders çalışamıyorum ders çalışırken kafam çok dağılıyor veya kitap okurken kendimi odaklayamıyorum.bu konuda tavsiye ettiğiniz egzersizler var mı ? bütün tavsiylerinize açığım. teşekkür eder.kolaylıklar dilerim.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Öykü Önal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Concerta tedavisinin sonlandırılması

    Merhaba hocam 19 yaşındayım. ~10 senedir concerta kullanıyorum. takribi 6-7 senedir de 36 mg dozunu kullanıyorum. aynı doz kullanımına karşı fark edilir bir tolerans oluşmadı. dikkat eksikliği durumuma göre yazın, ilacı kontrollü bir şekilde bırakmak veya bunu denemek istiyorum. genel öyk...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x