Sıkıntılar

  • Merhaba benim bazı sıkıntılarım var doktora gidip gitmemekte kararsızım ama daha çok gitmek istemiyorum.. ben daha önce esrar denen maddeyi kullandım yaklaşık 3 sene kullanmısımdır sonra ruh saglıgım bozuldu uyuyamaz yiyemez içemez oldum canım hiç bişey yapmak istemiyordu belkide bu sayede bagımlılıgım yok oldu normal içtigim sigarayı bile günlerce içemez olmustum sürekli bir kaygı bir endişe içerisindeydim tamamen bunalımdaydım şiddetli acılar cekıyordum maddeyi bıraktım bu sayede ama majör depresyonuna yakalanmıstım ne tür sıkıntılar çektigimi burdan anlayabilirsiniz elbet sonra doktora baş vurdum 6 ay tedavi sürecinden geçtim ilaçlarımı düzenli kullannanmadım tabi ama sonucta işe yaramıştı sonra ilaçları bıraktım ilaçları bırakalı yaklaşık 6 ay felan oldu şu anda şiddetli sıkıntılarım yok ama sürekli olarak ruh halim değişiyor canım çok sıkılıyor yine hiç bişey yapasım gelmiyor herşeyi en ufak şeyi bile çok takar oluyorum bazen iyi oluyorum düzeliyorum ama çogu zaman depresif bozukluklar yaşiyorum beynimde bir agırlık oluyor düşüncelerim olumsuzluga sürükleriniyor kendime olan güvenimi hislerimi kaybetmiş gibi oluyorum kendimi çok kötü hissediyorum ama bazende tam tersi oluyor sürekli olarak ruh halim değişiyor bir endişe kaygı içesinie giriyorum sürekli olarak ama dedigim gibi acaba daha önce yaşadıgım agır depresyondan mı kaynaklanıyor bu yoksa onun etkisindemi kaldım kafama mı çok takıyorum ben ne yapmalıyım sizce tekrar tedavi görmek istemiyorum kendi başıma atlatmak istiyorum.. papatya çayının iyi gelicegini söylediler onuda günde 1 bardak içiyorum iyi de geliyor gündüz pek bişeyim olmasada akşamları bu sıkıntılara çok giriyorum kafama aşırı derecede çok takıyorum her şeyi ruh halim çok karmaşik sizce ne yapmalıyım ? Şimdiden Teşekkür ederim..

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba oğuzhan bey, anlattığınız kadarı ile daha çok duygudurum dalgalanmaları yaşıyorsunuz. madde kullanımı aslında bu durumun sonucudur ve şikayetlerinizi çok arttırır, öylede olmuş. bir psikiyatristten yardım almanız, terapi sürecine girmeniz tedavi açısından önemli. kendi başınıza aşabileceğiniz bır durum değil bu. saygılar

    tarihinde cevapladı.

İzmir Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Anksiyete ve depresyon

    Hocam merhaba ben lustral kullandım anksoyetem cok yuksekti gün boyu korku geçmiyordu 3 haftadır lustral beni mahvetti simdi doktorum redepra yazdı ama ben etkisini merak ediyorum hocam redepra anksiyete ye ve depresyona iyi gelir mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aşırı tembellik ve miskinlik

    Merhaba hocam.benim aşırı tembellik sorunum var.doğuştan beri böyle bu.ilkokulda her spor yarışmalarında sonuncu olurdum. günde en az 10 saat yatmadan kendime gelemiyorum.hiçbir işe girişme şevkim yok. yumurta kapıya dayanmadan iş yapmıyorum.depresyonla alakalı olarak değil bu tembellik,kendimi bild...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete depresyon

    Merhabalar hocam online görüşme yapıyor musunuz şayet yapıyorsanız ücret ne kadar acaba bi de hocam reçete yazma durumunda ilaçları nasıl almamız gerekiyor iyi gunler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lustrallll

    Serhat hocam merhabalar , ben yaklaşık 5 aydır lustral kullanıyorum , önceden ayda yılda bir rüya gorürken son 1 aydır nerdeyse her gün rüya görüyorum . bu ilacın bununla bağlantısı olabilir mi ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete

    Serhat hocam iyi akşamlar...öncelikle bütün sorularıma içtenlikle cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim...hocam güvenlik görevlisi olarak diyarbakırda ikamet ediyorum yanınıza gelip size muayene olmayı çok isterdim lakin bu şartlarda biraz zor görünüyor...hocam 10 yıldır ölüm, bi hastalığa yakal...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kroner arter

    Merhaba hocam ben anjiyo oldum sol ön inen arter ve circumex yavaş akım var azda kolesterol vardı beslenmeyle düşer dendi bu yoğun dönemde depresyon belirtileride yaşadım psikiyatriye gittim lustral 50 mg antidepresan verdi doktor kullanmam kalp damarşarıma zarar verir mi göğüs ağrılarım bir türlü g...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Afksendiyos Kalangos

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yaygın anksiyete bozukluğu

    Hocam merhaba 26 yasindayim.bende yaklasik 6 yıldır madde bağımlılığına bağlı yaygın anksiyete bozukluğu var. 5 yıldır hiç ilaç kullanmadım. bu hastalığa yakalanıdğımdan beri hiç bir uyarıcı madde kullanmadım. hocam benim tüm eklemlerim çatırdıyor kütlüyor özellikle dizlerim ( sıvı kaybı oluşmuş) he...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kontrast sonrası tutulum

    Merhabalar. başta ağırlık ve uykuda istemsiz sıçrama vardı. bana oncelikle epilepsi yanlış teşhisi konuldu. eeg ye istinaden. 5 gun keppra kullandım. fenalaştım bıraktık. başka bir uzman bende epilepsi olmadığını söyledi ve bıraktık. sonrasında 20 gun uyku ilacı verildi ben 21.gun zestat sonrası kaf...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Okb depresyonn panik

    Hocam merhabalar ben 24 yasindayim 19 yaşından beri psik sıkıntılar yasiyorum once teşhis panik atakla başladı daha sonra dissiof kmlik bozuklugu tedavi oldum gayet iyiydim sonra tekrar krinik baska bi rahatsizluga yakaladım bagirsak hasyasi oldugum öğrenildi tekrardan depresyona girdim yabancilasma...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Depresyon atak

    Lustral 50 mg antidepresan kullanıyorum bunun bir zararı olur mu

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç problemi sitres bunalım depresyon

    Hocam ben pisikeatriden laroxly 10 mg ilaç aldı m kullandım fazla etkisini görmedim sonra pisikeatriye gittim citoles yazdı eski kullandığım ilaç buda tek başına fazla etki yapmadi ikisini kullansam olurmu sabah citoles akşam laroxly sıkıntı yaratirmi ağır gelirmi

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete

    Serhat hocam iyi akşamlar...anksiyete için sabahları bir adet citoles 10 mg alıyorum ...akşam yemeğin yanında bir iki bardak kola içsem herhangi bi etkileşim sıkıntı olmaz değil mi hocam...sağolun

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Depresyon, depersonalizasyon , anksiyete

    Hocam merhaba 21 yaşındayım 1 seneye yakındır bir durumla karşı karşıyayım doktorum bunun depresyon olduğunu söyledi ama sürekli araştırma yapan bi insan olarak depresyon da depersonalizasyon görülür mü ben daha dün gece bir atak geçirdim kalbim yerinden çıkacakmış gibi vücudumun heryerine birşeyler...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Levent Soylu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Troponin ı yüksekliği

    Hocam merhaba psikiyatri ye gittim depresyon ve aşırı kaygı için lustral 50 mg verdi kullanmam kalbe zararı varmıdır

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fuat Polat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyon atak

    Hocam midem bağırsağım çok kötü asprin kullanamıyorum ömür boyu kullanmak zorunlu mu asprini yada başka yolu yokmu bunun

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x