Sık idrar, boşaltırken zevk alamama

  • Merhaba, yaşım 24. Ocak ayından beri sık idrar yapma sorunum vardı üroloji doktoruna gittim ilaç verdi fakat fayda etmedi 2 ay önce idrarımı yaparken penisimde aşırı bir ağrı oluştu bu ağrıdan sonra boşaltırken zevk alamamaya başladım bazen yanma oluyor bazende testisim sarkıyor. 10 gün önce de başka bir üroloji doktoruna gittim kan ve idrar tahlili temiz çıktı ultrasonla baktılar o da temiz çıktı doktor aşırı aktif mesane dedi bir tane betmiga verdi düzenli kullanıyorum herhangi bir düzelme yok. Boşalırken zevk alamama durumu beni çok korkutuyor sorun ne olabilir sizce? Teşekkür ederim.

  • Doktor Cevabı:

    Tedavinize devam etmeniz uygun olur. korkmanıza gerek yoktur. sağlıklı günler.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Sertleşme sorunu

    Hocam ben size yazmıştım psikiyatri ye falan gitmedim elimden geldiğince takmadım bazen farkında olmadigimda eskisi kadar iyi olmasa da güzel sertlikler elde ediyorum ama genelde yumuşak kalıyor hala organik bir sorun olabilir mi sabah sertliginde problem yine yok

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis estetik

    Hocam merhaba benim penisimde dikiş tüneli var böyle sünnetten kalmış galiba dikişlerin geç erimesi sonucu altlatı boş deri var biri önde biride frenulumun hemen sol altında bunlar alınmalımı alınırsa bir sorun oluşturumu his kaybı uyuşukluk gibi risklimidir

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ömer Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme sorunu

    Hocam 23 yaşındayım dün sabah ereksiyon halindeydi uyandigim da fakat elimi atınca birden söndü boşalma oldu ama sertleşme kayboldu akşam da kendi kendine sertleşti fakat ben elimi atınca mastürbasyon için olmuyor 23 yaşındayım ne yapmalıyım ne olabilir biraz panikledim açıkçası

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sol testis konumu

    Hocam bir sorum daha olacak. böbrek taşım vardı çok sancılı geçti sonunda düşürdüm ama böbrekte hafif ağrı devam ediyor, normal midir?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sol testis konumu

    Hocam merhaba. sağ testisim ortada aşağı doğru sarkmışken sol testisim biraz daha yukarıda oenise yakın konumda. bu durum normal midir?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme sorunu

    Merhaba hocam ,babam 61 yaşında ve 3 hafta boyunca aşağıdaki içerikleri olan kırmızı kore ginsen ürünü kullanmak istiyor ,içeriği aşağıdaki gibi olup varis sorunu olduğu için kullandığı bazı ilaçlar var --> (daflon 500 mg ve coraspin) kullanmasında bir sorun teşkil ederimi rica etsem yardımcı olabi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Erken boşalma ve yersiz ereksiyon

    Hocam antidepresanı bırakınca erken boşalma ortaya çıktığını söylemiştim eklemeyi unuttum ona ek olarak sık sık erekte olma durumu da var hem de çok hızlı ve yersiz nedenlerle ereksiyon ouyorum en küçük uyarılarda bile. acaba bu durumun sebebi nedir? penis hassasiyeti filan mı ve tedavisi var mıdır?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Erken boşalma

    Hocam merhaba 3 aylık evliyiz ve eşimle erken boşalma probleminden dolayı hiç bir şekilde birlikte olamadık böyle oldukça özgüvensizlikten sürekli ertelemeye başladık. geciktirici etkili prezervatifler hiç bir işe yaramadı. psikolojik anlamda eşimle kötüye gidiyoruz nasıl bi çözüm bulabiliriz nasıl...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mücahit Kabar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis ağrısı

    Hocam hayırlı işler, benim penisim biraz küçük v baş kısmını hemen altında iç kuşamında bir sertlik var ve batarak acı veriyor. ayrıca penisim içine gömülüyor ve son zamanlarda bu iyice arttı. normal ilşkiye girmeye korkuyorum acaba ne yapabilirim

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zülfü Sertkaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Pomem,makat

    Hocam merhabalar 20 yaşındayım 4kez anal ilişki girişimim oldu makatım bana göre genişlemiş durumda ama herhangi bi dışkı kaçırma söz konusu değil 6aydırda ilişki yaşamıyorum 1 yıl sonra pomem sınavlarına katılacağım belirli egzersizlerle ameliyatsız düzeltebilirmiyim?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Erken boşalma

    Merhaba, 31 yaşındayım. erken boşalma sorunum var. evli değilim. fakat yaklaşık 6-7 aylık bir düzenli ilişkim var. bu ilişkiden önce hiç cinsel birleşim yaşamadım. bu süreçte de sınırlı sayıda cinsel birleşme oldu. farklı zamanlarda ilişki sırasında ilk denemede erken boşalma oluyor ve sonrasında, y...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Epilepsi ve kısırlık

    Hocam merhabalar, ben myoklonik epilepsi hastasıyım. şuan da ilaç tedavisi (convulex 500 mg) görüyorum. günde bir defa ilaç kullanıyorum. birkaç yerde okuduğuma göre epilepsi ilaçları kısırlığa neden oluyormuş. bu doğruysa etkisi kalıcı mıdır? yoksa ilaç kesildikten sonra düzeliyor mu? bu zamana kad...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Sibel Karaca

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bu durum geçer mi ?

    Merhaba hocam.bundan yaklaşık 4 ay önce penisimi zedeledim.kök kısmında belirsiz 1 cm morluk oluşmuştu geçti.şişlik yoktu.orta derece ağrı yapmıştı.doktora göründüm sorun olmadığını söylediler.bundan 1 hafta öncesine kadar çok iyi ve tam ereksiyon oluyordum(i̇lk başlarda sorun yaşamıştım).yalnız 1 h...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ömer Bayrak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ereksıyon sorunu

    Selam hocam ben 49 yaşındayım son zamanda ereksıyon ve erken boşalma sorunları olmaya başladı. ne gibi tavsiyeleriniz olur. teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ömer Bayrak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Paxil yan etkisi

    Paxil in yan etkisinde "cinsel dürtü veya seksüel fonksiyonda değişiklik " ibaresi var.bu ilacin,erkekte veya kadında cinsel isteği arttirma ihtimali var miı?ben cinsel isteği arttırır diye ilacı içmeye korkuyorum

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x