Sık bogaz enfeksiyonu

  • Mrb hocam.son 3ayda 6kez bogaz enfeksiyonu yasadim.aile hekimim ilac yaziyo bazen o bile fayda etmiyo igne de vurundum 10tane.geciyo sonra tekrarliyo bazen olusuyo kendiliginden 2gunde geciyo.agzimi actigimda bogazimin bi tarafinin bembeyaz oldugunu gorebiliyorum.kan tahlilime baktirdim kanim vitaminlerim iyi cikti,artik korkmaya basladim bende kotu bi hastalikmi var acaba diye.bu ara sabahlari hapsiriyorum art arda burun akintisi ama gun boyu devam etmiyo.son.olarak 2haftadir ayak bas parmagimin kenarinda his kaybi var onun icinde hangi branşa basvurmaliyim

  • Doktor Cevabı:

    Öncelikle geçmiş olsun.geçirdiğiniz boğaz enfeksiyonlarinin ne olduğu önemli.bademcik enfeksiyonu mu? boğazın arka duvarının veya yan taraftarının ve hatta geniz kısmının enfeksiyonumu? bu sorunun cevabı bizim tedavimizi sekillendirir. bu anlamda, muayene ile netlesmeden ilaç ve/veya ameliyat önermek doğru olmaz. bademcik üzerindeki bahsettiğiniz beyazlık enfeksiyon dışında başka sebeplerle de oluşabilir.ayağınızdaki sorun bunlardan bağımsız görünüyor, bu sıkıntının için ilk etapta nöroloji uzmaninin değerlendirmesi uygun olur.

    tarihinde cevapladı.

Kayseri Kulak Burun Boğaz uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Lenf nodları

    Merhaba hocam 24 yaşındayım. kasım ayında subakut tiroidit geçirdim. crp 39 ve sedimantasyon 100 olmuştu. benim sorum lenflerimle ilgili. kasım ayı troid ultrason sonuçlarında büyüğü 7 mm ulaşan yuvarlak şekilli lenf nodları izlenmiştir(tiroidite sekonder) ocak ayının son haftasını yaptırdığım tahli...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Erdal Gül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kulak enfeksiyonu

    İyi akşamlar hocam ne zaman yenikent de poliklinik açılacak 4 yaşındaki oğlumun kontrolü vardı siz çağırmıştınız merak ettim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Erol Gültekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dil altı ağrısı

    Tekrar merhaba ilaçlı boyun mr ve difüzyon mr çekildi.randevuma daha var. sonucunu rica etsem yorumlar mısınız. her iki anterior servikalde gonglomera görünümde patolojik olmayan boyutlarda fuziform ve post kontrast tetkiklerde kontrast tutulumu ve yer yer difüzyon kısıtlaması gösteren lenf nodlar...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Utku Kubilay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dil altı ağrısı

    Hocam daha 28 yasındayım ve küçük bir çocuğum var. çok korkuyorum şu bi kaç günde ömrümden ömür gitti ne yapacağımı şaşırdım. kusura bakmayın içimi dökmüş gibi oldum böyle ama çok zor bi süreç. bi kaç kere küçük küçük dilimi ısırmıştım sinir zedelenmesi yapmış olabilir mi iğne batması hissi gibi biş...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Utku Kubilay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dil altı ağrısı

    Tekrar merhaba hocam dilimde karıncalanma ve ağrı başlayınca iki ayrı doktora gittim. biri kamerayla burnumdan baktı el muayenesi yaptı önemli bişey yok deyip ultrason çektirdi sonucunda sadece sağ submandibular bölgede en büyüğü yaklaşık 15 *5 mm reaksiyonal lenf nodu çıktı. antibiyotik ve ağrı ke...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Utku Kubilay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Covid testi

    Doktorum antikor istedi pcr gerek yok dedi antikor testi yaptırdım sonuç covid -19 (sars-cov-2) lgl 79, 52 covid-19(sars-cov-2) lgm 1,68 nasıl sonuçlarım yardımci olurmusunuz ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Utku Kubilay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dil altı ağrısı

    Merhaba hocam bir aydır dilimin altında alt damağımda rahatsız edici ağrı kaşıntı gibi bişey var bazen artıp bazen azalıyor. görebildiğim herhangi yara vs yok. iki aydır da geçmeyen faranjit ve yoğun geniz akıntım var sağ kulak ağrısı yapıyor bazen.sürekli boğazımda bişey varmış gibi yutkunma ihtiy...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Utku Kubilay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Covid testi

    Merhaba ben koku kaybından dolayı 20gun önce covid testi yaptırdım kanda pozitif çıktı sonra pcr yaptırdım o negatif çıktı ama 20gundur hala koku alamıyorum tekrar yaptırmam gerekiyor mu pcr testi nezaman koku almam düzelir cevap verirseniz sevinirim teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Utku Kubilay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Covid ve lenf bezi

    Hocam 35 yasindaym 1 ay once sacli derimde yara sonucu kulak arkasi ve ensemde bezeler oldu usgde retroaurikuler bolgede sol subokspinial bolgede 9.5*2 be 8*5mm hilusu olmayan beze dendi sonrasinda covid oldum suan 8.gundeym ama sag ve sol servikal alanda ayrica ensemde bezelye kdr bezeler cikti bak...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Battal Tekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İlacli mr lutfen cevaplarmisiniz sevgili hocalarim

    Hocam peki mr sonucum ne diyor suan icin yani ne anlama geliyor

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Emin Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun tıkanıklığı

    Allah razı olsun. dua edin. hürmetler

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Erol Gültekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun tıkanıklığı

    Hocam kolay gelsin. son 1 aydır özellikle sağ burnum tıkalı ve içi hep yaralı, 6 ay önce alerjik rinit teşhisi kondu, şuan sadece desmont ilacı kullanıyorum. nasıl geçer bu sağ burun tıkanıklığı. hürmetler

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Erol Gültekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bogazda cisim var hissi

    Öncelikle teşekkür ederim cevap icin.sanirim anlatamadım ilk ms atagimi sol kolumdan gecirdim 2015 yilinda yani 5 yıldır igne kullanıyorum 🤗 önerileriniz icin cok saolun hocam , minettarim🙏🙏

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Erol Gültekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bogazda cisim var hissi

    Merhaba erol hocam , bogazimda sürekli balgam var ve yutkunmaya çalışıyorum , yutkunurken boğazımın sag tarafinda sanki bir sey varmis gibi hissediyorum özellikle uzandigimda ve hafif yuksek uzandığımda.bu bir cisim var hissi bademcik tarafinda degil boyuna daha yakin. 6 ay evvel bogazim...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Erol Gültekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ensede beze

    Tekrar merhaba dokktor bey..ensemdeki beze icin yazmistimya o kuculerek minik bi sertlik kaldi ancak.simdide.ayni taraafta kulak.arkasi sismeye.basladi deri altin da doktora goruncem.bu hafta ama korkulacak biseymidir simdiden tesekkur ederim..sorularimizi zaman gecmeden yanitladiginiz icin

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Erol Gültekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x