Sevgilim bakiremi ?

  • Merhaba. Benim bi srvgilim var ve 3 4defa ilişkiye girdik 17yaşında ama hiç kan gelmedi onu üzmemek için soramıyorum bakire olup olmadığını. Rahminde kist vvar bendr 18yaşındayım şuan onu domtora götüremem bana bi fikir verebilirmisiniz acaba bakiremidir esnekmidir


İstanbul Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Site içerisinde bulunan bilgiler bilgilendirme amaçlıdır. Bu bilgilendirme kesinlikle hekimin hastasını tıbbi amaçla muayene etmesi veya tanı koyması yerine geçmez.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Zevk suyu ilişki

    Hocam dongum su an 34 gunde hala olmadım ve belirtilerim çok var belim ağrıyor karnım göğsüm hatta goguslerim sut dolmus çok belli dokununca kanallar adet olmadan öyle oluyor bende hamilelik olduğunu bende düşünmüyorum hocam zevk suyu gelse benim dudaklarda sarkma var hem o delikten gecip bakireyim...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Sevim Turhan

    Op. Dr. Sevim Turhan

    3_4 gün daha bekleyebilirsiniz, adet olursunuz merak etmeyin, iyi günler dilerim

  • Kahverengi akıntı

    Merhaba nermin hanım. ben 29 yaşındayım.4 yıldır yasmin doğum kontrol hapı kullanıyorum. evliyim çocuğum yok. son 7 aydır hapın 15-16. günü kahverengi lekelenme başlıyor. adetimin de 20. gününe tekabül ediyor bu zaman.akıntı koyu kahverengi başlayıp rengi açılarak devam ediyor.bazen adetime kadar sü...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Nermin Köşüş

    Doç. Dr. Nermin Köşüş

    Bazen uzun süre ilaç kullanılmasına bağlı böyle sorunlar olabilir veya başka bir sorun, iltihap vs olabilir. bununla ilgili kadın-doğuma muayene olmalısınız.

  • Folik asit kullanımı

    Merhaba hocam daha önce bi düşük yaşadım sebebi hamile olduğumu bilmeden kullandığım ilaçlar. ve şimdi tekrar hamile kalmak istiyorum hatta şüphesi bile var, çevreden folik asit almam gerektiği söylendi ve bende new life efa-mom 30 kapsül kullanıyorum bi zararı olur mu gebeliğe yada bebeğe..?

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Birdal Tosyalı Çetinol

    Op. Dr. Birdal Tosyalı Çetinol

    Merhaba,gebeliğiniz hayırlı olsun,ilacınızı kullanmaya devam edebilirsiniz.



  • Cevaplarsanız sevinirim lütfen

    Hocam merhaba. bn bir ay önce ilişkiye girdim girerken kan aktı kızlığımı yırtıldı. yıkandıktan sonra daha kan gelmedi. ama dün tekrar ilişkiye girdim bu sefer rahmimden duş aldıktan sonra boşalırcasına kan aktı et parçası yumurta büyüklüğünde ne yapmalıyım. ama bu kanın devam etmesi 8 9 saat sürdü...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Erkut Harmancılar

    Op. Dr. Erkut Harmancılar

    Mutlaka muayene olmalısınız

  • Sürtünme ile ilişki

    Merhaba, erkek arkadaşımla sürtünme yolu ile ilişki yaşadım ancak bende geçirgen olmayan normal iç çamaşırı onda ise bir şey yoktu, zevk suyu gelmediğine eminim meni de hiçbir şekilde vücuduma değmedi üzerime boşalma olmadı, ganital bölgelerin birbirine teması da olmadı ancak adetimin13. günüydü şua...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Seval Taşdemir

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    Muayene olun çatlamamış folikül kisti olabilir.

  • Kızlık zarı

    Merhaba doktor hanım ben kızlık zarımı merak edip 1 2 haftadır ara ara inceliyorum takıntı haline getirdim korkularım var küçüklükten beri korkuttukları için en kısa sürede jinekolog a gitmek istiyorum. sizden de bilgi almak amacıyla sormak istedim sorun şu ben dış dudakları iyice çekiştirip bakıyor...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ayşecan Enmutlu

    Op. Dr. Ayşecan Enmutlu

    Merhaba, kızlık zarı vajina içine herhangi bir şey girmedikçe ya da zar üzerine bütünlüğünü bozacak şiddette bir bası olmadıkça bozulmaz. kendi kendinize görüp muayene edebileceğiniz bir yapı değildir. sizin yaptığınız bir tarifle de tanı konamaz, yorum yapılamaz. dışkılama esnasında ya da sonras... Cevabı gör



  • Adetin az gelmesi ve vajinadan büyük beyazımsı parçalar gelmesi

    Merhabalar hocam 23 yaşındayım daha önce bir beraberliğim oldu hocam bundan 2 yıl öncesine kadar birşeyim yoktu fakat son iki yıl içerisinde adet kanamalarım azalmaya başladı bunun üzerine daha önce doktora gittim kistimin olduğunu söylediler doğum kontrol hapı verdi onu kullandım o da göğüsümde kis...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Yılmaz Seyyah

    Op. Dr. Yılmaz Seyyah

    Merhaba, aynı doktora gittiğinizde muayene olursunuz. enfeksiyon gibi duruyor. basit şekilde tedavi edilebilir. geçmiş olsun

  • Yumurtlama günüm ne zamn

    Gebelik düşünüyorum elimde folbiol folik asit var gebelikten önce kullanılabilir mi. birkaç yerde öyle okumuştum gebelikten önce kullanılmalı diye faydası nedir zarar olur mu

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Nermin Köşüş

    Doç. Dr. Nermin Köşüş

    Öncelikle bir kadın-doğuma muayene olun, genel tarama testlerinizi yaptırın. onların sonucuna göre size en uygun olan ilaç başlanacaktır. folbiol yüksek doz olduğundan artık standart hastalarda kullanmıyoruz.

  • Ertesi gün hapı

    Iyi günler doktor bey geçen ayın 23 unde sevgilimle bir yakınlaşma oldu ama tam anlamıyla vajinaya giriş dahi olmadı kızlığı bile bozulmadı sadece bir defa girdim fazla ileriye bile gitmedim penisim de zevk suyu dahi göremedim çektiğim de herşeye rağmen ilişkiden sonra ki gün ertesi gün hapı aldım...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Erkut Harmancılar

    Op. Dr. Erkut Harmancılar

    Ilişkiden 15 gün sonra kanda gebelik testi yaptırsın..kesin durum o şekilde belli olur



  • Kordon bağlatma

    Merhaba efendim 1 yıl önce sol yumurtalığım iyi huylu kitle nedeniyle alındı. kordon bağlatmak istiyorum ama üniversite hastanesinde yaptırabileceğim söylendi. normal hastanelerde yaptırma şansım yokmu? bana aciklama yapilmadi.nedeni nedir yardimci olabilirmisiniz? teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Übeyt Akçin

    Op. Dr. Übeyt Akçin

    İstediğiniz her yerde yaptırabılırsınız sıkıntı olmaz

  • Hormon sonuçları

    İyi günler 25yasında bekarım son 2ayda adetim 7gün geç oldu doktora gittim ultrason ve hormon testi yapıldı sonuçlarımı değerlendirirmisiniz şimdiden teşekkür ederim. tsh:1.049 fsh:5.10 estradiol:22 lh:3.57 anti-multarion hormon:3.99 ultrason sonucunda: sağ over pco ile uyumlu olarak izlendi...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Fatma Horasan

    Op. Dr. Fatma Horasan

    Normal pko için. hekiminize danışınız

  • Ella ve sürtünme

    Sayın övgü hocam kız arkadaşımın adeti biittikten 9 gün sonra sürtünme ile yakınlaşmamız oldu.cinsel organlarımız birbirine değmedi ve herhangi bir boşalma durumu gerçekleşmedi. sadece kalça arasına sürtünme oldu ama kalça arasından zevk suyunun vajinaya sızıp halime olma ihtimaline karşın 17.saatte...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Övgü Doğan

    Op. Dr. Övgü Doğan

    Merhaba,bu durumda gebelik ihtimali çok düşük, geçmiş olsun



  • Kahverengi akıntı

    19 yaşındayım. adet günüm geçti 3 aydır böyle gecikme oluyor. adetimin gecikmesi yanı sıra kahverengi akıntı ve pıhtı geliyor bu kahverengi akıntının kokusu var gibi de. geçen ay dahiliyeye gittim tahlil verdi bir şey çıkmadı ama hala devam ediyor. internetten araştırdım hamile olunabileceği yazıyor...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Buğra Okşaşoğlu

    Uzm. Dr. Buğra Okşaşoğlu

    Adetinizin 4-5. gününde rahim içi kalınlığınıza baktırmanızda fayda var

  • Mantar (vagi hex ve vagi flora) tekrar kullanımı

    Merhaba,25 haftalı hamileyim mantar rahatsızlığım için vagi hex ve vagi flora kullandım geçen hafta bitti çok iyi geldi ama tamamen geçmedi bu ilaçlardan birini yada ikisini tekrar kullanmamda bir sakınca olur mu?

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Seval Taşdemir

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    Kullanabilirsiniz.

  • Iç dudaklar

    Yanıtınız için çok teşekkür ederim.ama doktor hanim ben normal doğum yapmadım.dedigim yer kızlık zarı parçalarının altında yani vajina çevresinde kızlık zarı parçaları var ya onun hemen yanından alta doğru. iç dudakların hemen üzerinde.sizce bu ne olabilir

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Nermin Köşüş

    Doç. Dr. Nermin Köşüş

    Pınar hanım, ne olduğunu görmeden söylemek zor. bir kadın-doğum uzmanına muayene olun. ama kızlık zarı parçaları olur o bölgede genelde, başka bir şey olmaz. bazen doğum yapmasanızda bazen ilişkiye bağlı bu şekilde yırtılıp, iyileşir, sonra böyle görünür.






.
x