Sevgilim bakiremi ?

  • Merhaba. Benim bi srvgilim var ve 3 4defa ilişkiye girdik 17yaşında ama hiç kan gelmedi onu üzmemek için soramıyorum bakire olup olmadığını. Rahminde kist vvar bendr 18yaşındayım şuan onu domtora götüremem bana bi fikir verebilirmisiniz acaba bakiremidir esnekmidir

  • Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Seval Taşdemir

    Kızlık zarının yapısından dolayı olabilir fakat muayene ile netleşir.


  • İstanbul Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

    Site içerisinde bulunan bilgiler bilgilendirme amaçlıdır. Bu bilgilendirme kesinlikle hekimin hastasını tıbbi amaçla muayene etmesi veya tanı koyması yerine geçmez.
    Bu soruya oy verin :

    Diğer Hasta Soruları

    • Adet gecikmesi

      Doktor hanım; benim adetim gecikti, tarlusal kullansam adet kanamam gelir mi? kullanmalı mıyım? önerir misiniz? yoksa doktora mı muayene olayım? şimdiden teşekkür ederim..

      Doktor Cevabı:
      Op. Dr. Seval Taşdemir

      Op. Dr. Seval Taşdemir

      Rastgele ilaç kullanmayın muayene olun duruma göre tedavi planlanır.

    • Kahverengi akinti

      Merhabalar.. 21 yaşındayım hic iliskim olmadı. 2 aydır kahverengi akıntılarım var vajinada yanma falan da yok. yurtta kalıyorum ve bulunduğum ilin suları fazla temiz değil bir eczaneciyle konusmustuk kendisinde de olduğunu sulardan veya mevsim gecislerinden olur geçer demişti. başka arkadaşlarım da...

      Doktor Cevabı:
      Op. Dr. Övgü Doğan

      Op. Dr. Övgü Doğan

      Merhaba kahverengi akıntının tek nedeni enfeksiyon değildir. kist polip vs açısından uzman hekim tarafından mayene edilmenizi öneririm.

    • Randevu almak istiyorum

      Erson hocam size muayene için gelmek istiyorum ama çalışıyorum saat 4 den sonrası için randevu almaya çalışıyorum sistem dolu gösteriyor sizinle ilgili çok güzel yorumlar var mümkünse bende bu güzel yorumlar kısmını doldurmak isterim. iyi çalışmalar.. saygılar..

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Merhabalar aynur hnm ben artık özel çorlu vatan hastanesinde çalışmaya başladım gelmek istediğinizde saat 18:00 e kadar burdayım. bana haber verebilirseniz randevunuzu yardımcı olurum:) telefonum: 05063704545



    • Ihmakarlik

      Hocam ben sizin hastanizim 7 aydir ameliyat icin bekliyirum araiyirum hasta eyi acan yok 10 kisi var dediler onumde 4 ay oldu da ha arayan yok ne yapmam gerek

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Merhaba jale hnm bana telefonla ulaşırsanız yardımcı olurum hızlıca planlarız ameliyatınızı telefonum: 05063704545

    • Rahim ağzındaki er

      Merhaba 23 yaşındayım bekarım bi kaç gün önce rahim ağzında bir et fark ettim ağzı kapanmış ne olabilir ? düzensiz adet oluyorum bazen sancılı bazen sancısız bazen az bazen çok ilk 2 gün aşırı oluyorum değişiyor sürekli ne yapmam gerek ?nasıl bir tedavi gerekli .. teşekkürler

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Adetin 3. günü hormon baktırın çünkü hormonal bir problem kaynaklı olabilir ayrıca bir ultrason be pelvik muayene şart tahlilleri ayarsanız yardımcı olurum whatsuptan telefonum 05063704545

    • Hamilelik bilgi isteiği

      Mrh hocam ben bir boş gebelik bir rahim agızı gebeliği birde gelişmeyen bir bebek gebeliği yaşadım bir yıl içerisinde hata rahim agızı gebeliğimi siz sonlandırdınız ben şu saaten sonra hangi yolu izlemeliyim bir yıl içerisine oluşan bu kadar moral bozuklugu var tekrar hamile kalırsam aynısı olur kay...

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      2 ay sonra gebe kalabilirsiniz şimdiden folik asit kullanmaya başlayın gebe kaldığınızda görüşelim 05063704545 telefon numaram burdan haberşelebiliriz



    • Rapor genel bilgi

      Hocam merhabalar tüp bebek hastasıyım ve edirne de ikamet ediyorum cem çelik hocam rapor için size yönlendirdi.gelirken getirmem gereken evrak var mıdır yardımcı olur musunuz?

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Yardımcı oluruz siz geldiğinizde hallederiz evrakları tel numaram 05063704545

    • Rahmin iç kısmında miyom

      Merhaba 29 yaşındayım 5 aylık evliyim. rahmin içinde 6 cm boyutun da miyom var. laparoskopi yöntemi ile ameliyatı önerdiler fakat fiyatı oldukça pahallı. namık kemal ü. bu ameliyat yapılabilir mi ? ameliyattan sonra gebe kalma olasılığım nedir? teşekkürler

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Laparoskopik yada histereskopik yöntemle bu ameliyat benim için çok kolay yardımcı olurum telim 05063704545 buraya ultrason ve tetkıklerı whatsuptan atarsanız bakıp dönüş yaparım size

    • Candida mantarı

      Merhaba hocam 1 sene once candida mantarı oldum ve 2 haftalık tedavi gordum doktor kontrolüne gittiğimde dr bakmadan geçti dedi ve suan hastalık tekrarladimi yoksa geçmedimi tam olarak emin degilim yani ilaç tedavisi yetersizmi geldi yoksa rahatsızlık kroniklestimi bilmiyorum ve ben bu hastalıkla y...

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Vajen içerisini yıkamayın vajinal duş tasak bana gelirseniz de bakar gerekirse kültür alır düzgun bir tedavi planlarız telefonum 05063704545



    • Tüp actirma

      Merhaba benim sormak istedim tüp açtırma operasyonu yapiyomusunuz .2 yıl önce sezeriyan doğum yaptım tüplerini başlattım ama bebeğimizi 4 ay sonra vefat etti tekrar doğum yapmak istiyorum ama normal yoldan ve sgk karşılıyor teşekürler

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      20 gün önce yine yaptım şuana kadar bu konuda mikrocerrahi yöntemiyle ve laparoskopik yani kapalı yöntemle tedavi edip tüpleri yeniden açtığım bir sürü vakam oldu telefonum 05063704545 beni ararsanız özellikle yardımcı olmak isterim çünkü bu ameliyatlar özellikle ilgilendiğim türler

    • ............

      Hocam merhaba sevgilim adetinin son gunundeyken bolgesini elimle mast.yapar gibi temasim oldu iceri giris olmadi oturuyordu ve ustunde pedi tayti ic camasiri ve etegu vardi eve gittigi xaman bir miktar kan gelmis ve diger gun hafif akinti olmus hocam iceri giris olmadan ve bunca kiyafetten zedelenme...

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Dr.Öğr.Üyesi Erson Aksu

      Çok problem olmaz o şekilde ama yine de kaygılarınız varsa muayene olmadı faydalı olur

    • Kahverengi akıntı

      Merhaba nermin hanım. ben 29 yaşındayım.4 yıldır yasmin doğum kontrol hapı kullanıyorum. evliyim çocuğum yok. son 7 aydır hapın 15-16. günü kahverengi lekelenme başlıyor. adetimin de 20. gününe tekabül ediyor bu zaman.akıntı koyu kahverengi başlayıp rengi açılarak devam ediyor.bazen adetime kadar sü...

      Doktor Cevabı:
      Doç. Dr. Nermin Köşüş

      Doç. Dr. Nermin Köşüş

      Bazen uzun süre ilaç kullanılmasına bağlı böyle sorunlar olabilir veya başka bir sorun, iltihap vs olabilir. bununla ilgili kadın-doğuma muayene olmalısınız.



    • Folik asit kullanımı

      Merhaba hocam daha önce bi düşük yaşadım sebebi hamile olduğumu bilmeden kullandığım ilaçlar. ve şimdi tekrar hamile kalmak istiyorum hatta şüphesi bile var, çevreden folik asit almam gerektiği söylendi ve bende new life efa-mom 30 kapsül kullanıyorum bi zararı olur mu gebeliğe yada bebeğe..?

      Doktor Cevabı:
      Op. Dr. Birdal TOSYALI Çetinol

      Op. Dr. Birdal TOSYALI Çetinol

      Merhaba,gebeliğiniz hayırlı olsun,ilacınızı kullanmaya devam edebilirsiniz.

    • Cevaplarsanız sevinirim lütfen

      Hocam merhaba. bn bir ay önce ilişkiye girdim girerken kan aktı kızlığımı yırtıldı. yıkandıktan sonra daha kan gelmedi. ama dün tekrar ilişkiye girdim bu sefer rahmimden duş aldıktan sonra boşalırcasına kan aktı et parçası yumurta büyüklüğünde ne yapmalıyım. ama bu kanın devam etmesi 8 9 saat sürdü...

      Doktor Cevabı:
      Op. Dr. Erkut Harmancılar

      Op. Dr. Erkut Harmancılar

      Mutlaka muayene olmalısınız

    • Sürtünme ile ilişki

      Merhaba, erkek arkadaşımla sürtünme yolu ile ilişki yaşadım ancak bende geçirgen olmayan normal iç çamaşırı onda ise bir şey yoktu, zevk suyu gelmediğine eminim meni de hiçbir şekilde vücuduma değmedi üzerime boşalma olmadı, ganital bölgelerin birbirine teması da olmadı ancak adetimin13. günüydü şua...

      Doktor Cevabı:
      Op. Dr. Seval Taşdemir

      Op. Dr. Seval Taşdemir

      Muayene olun çatlamamış folikül kisti olabilir.






    .
    x