Sertleşme sorunu

  • Merhabalar hocam netten rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın Bir sorum olacak Ben okbden dolayı 2 yıl anfranil antidepresan kullandım bende sertleşme sorunu yaptı hiç bir şekilde ereksiyon olmuyordu tahliller hep temiz çıktı hormon kan idrar testesteron ve digerleri .sonra ilacı 9 aydır bıraktım şuan video izlerken veya düşünce ile ereksiyon olmaya başladı ama elimi çekince geri sönüyor ve eskisi gibi değil.biraz daha zaman geçince tam düzelir mi acaba bekarım evlenmeyi düşünüyorum bir de 8 yıldır günde iki paket sigara içiyorum.ürtiker içinde fexofen antihistaminik kullanıyorum bu sertleşme sorunu yaparmı yaşım 36 ne yapmam lazım anlayışınız için teşekkürler iyi çalışmalar dilerim

  • Doktor Cevabı:

    Yapılan tahlillerde sorun yoksa ve bu problemi takıntı haline getirmiş iseniz psikolojik ereksiyon problemi olabilir. ve cinsel terapi ve ilaç desteği ile tamamen düzelir. başlarda antidepresan ilaçlar cinsel isteksizlik ve buna bağlı ereksiyon problemi yaparlar.

    tarihinde cevapladı.

Şanlıurfa Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Fazla mastürbasyon ve zararları

    İlker hocam merhaba, iyi günler dilerim. sizi ve yazılarınızı takip etmekteyim ve size 2 adet sorum olacaktı. 26 yaşındayım, doğru mastürbasyon ile ilgili videolar izlerken yıllardır travmatik mastürbasyon ve çok fazla sayıda mastürbasyon yaptığımı öğrendim. günde 4-5 adet mastürbasyon yapıyordum...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cinsel fonksiyon bozuklukları

    Cinsel fonksiyon bozukluğu hocam iyi calışmalar. ben 37 yaşında bekar biriyim bundan birkaç yıl önce bir ilişkim oldu ilk gece güzeldi bir hafta sonra tekrar görüştük o gece hava çok soğuktu ve bende sertleşme olmadı sertleşme olmadan boşalma oldu. bundan sonra hayatım alt üst oldu büyük abdestimi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mehmet Erol Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Travmatik mastürbasyon

    Travmatik mastürbasyon sendromu 22 yaşımdayım yaklaşık 10 yıldır travmatik mastürbasyon yaptığımı fark ettim. fark etmemi sağlayan şey sertleşme sorunu yaşıyor olmamdı.bırakmak için nasıl bir tedavi görmem gerekir ?.kafa takılan diğer konu ise penis tabanına yaptığım yanlış cinsel davranış sonucu ol...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mehmet Erol Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sertleşme sorunu

    Çok teşekkür ederim hocam iyi çalışmalar dilerim 🌹

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertlesme bozukluğu

    Merhaba hocam ben 19 uasindayim ve yaklasik 1 senedir mosturbasyon sorunum var durum soyleki bu aniden oldu daha once her sey normaldi porno ieyip elimle uyardigimda sertlesme oluyor ama mosturbasyon yaparken fanyazi kurunca sertlesme olmuyor bu beni cok rahatsiz ediyor fazla mosturbasyondan ola bi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hastalığım ve bilgisizlik

    Öncelikle merhaba ben trans bir erkeğim henüz ameliyat olmadım ameliyat olmak istiyorum ama cinsel takintilarim var okb teşhisim psikolojiyle ilgili bir sorun ama size sizin dalınızla ilgili sorum var hocam şöyle ki ben erkek olarak doğsaydım sapık olur muydum tacizci olur muydum diye düşünüp duruyo...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Cinsel sorunlar

    Tam boşalma olmadigi zaman prostatdan gelen sıvı zamanla kanalları tıkıyor.bu yüzden sertleşme problemi oluyor. vede idrar gelince böbreklere geri gitmede oluyor.bu tür sorunun tedavisi nedir önereceğiniz bir ilaç varmı.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İktidarsızlık

    Oğuzhan beşkaya 05333662995 beskayaticaret0683@hotmail.com yardımcı olursanız memnun olurum yorumlarınızı okudum

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yumurtalik

    Merhaba hocam benim yumurtaliklarimdan biri diğerine göre daha yukarda beni rahatsız ediyor nasıl bir tedavi uygulanabilir

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Göksel Bayar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mastürbasyon sonucu isteksizlik ve ayakta sertleşme olmaması

    Evlenmeme bir engel teşkil eder mi sayın hocam. evlenirsem cinsel anlamda bir sıkıntı yaratır mı acaba.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kan akışını hissetmek

    Hocam merhabalar, 1 yıldır sertleşme sorunu yaşıyorum. bu süre zarfında penise kan akışını hissediyorum sanki kan akışı zorlanıyor gibi oluyor fakat her zaman değil. 3-4 hafta önce tam sertleşme sağladım. bu kan akışının zorlandığını hissetmem bir sorun olduğunun göstergesi midir? teşekkür ediyorum...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis ereksiyon eğrilik sorunu

    Hocam iyi günler penisimde eğrilik oluştu ve ereksiyona gecemiyorum yaş 17 ilişkiye de girmedim kanamada olmadı sorunu nedir psikolojik olarak çöktüm lütfen yardım edin kırılma seside duymadım bide rengi değişti

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mastürbasyon sonucu isteksizlik ve ayakta sertleşme olmaması

    Merhaba hocam. ben bundan 1 sene önce 5 gün boyunca günde 4 saat porno izleyerek sürekli ve zorlayıcı mastürbasyon yaptım. boşaldıktan sonra 1 ay boyunca penisim ereksiyon olmadı hatta kıpırdanma bile olmadı. 1 ay sonra kısmen düzeldi ama bu sefer cinsel istek ve heyecanımı kaybettim. bunun dışında...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme sorunu

    Hocam iyi akşamlar diliyorum bu zor dönemde hepinize minnet borçlu olduğumuzu belirtmek isterim 40 yasındayım bende uzun yıllardır erken boşalma var 1 dakıka sürüyo en fazla ve son zamanlarda sertleşme sorunu var ne yapmam gerekir yardımcı olurmusnuz

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ömer Faruk Karataş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme ve xpecia

    Merhaba hocam ben saç için xpecia vitamin takviyesi kullanıyorum fakat garip bir şekilde bunu kullandığımda sertleşme sorunu ortaya çıkıyor.ben de nar suyu içmeye başladım fındık ezmesi yiyorum bu sefer hiçbir etki olmuyo gayet düzgün.sizce kullanmaya devam etmeli miyim ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x