Selülit tedavisi

  • Merhaba Ayşegül hanım, ileri seviyede selülit için tedavi uyguluyor musunuz? Mesela mezoterapi yani kesin çözüme ulaşabileceğim bir yöntem mümkün mü?

  • Doktor Cevabı:

    Mezoterapi selülit tedavisinde en etkili yöntemlerden biridir.ileri seviye selülitte altta yatan sebeplerin de incelenmesi gerekir (dolaşım problemleri,hormonal bozukluklar gibi) bunların da düzeltilmesi yapılan mezoterapinin etkinliğini arttırır. uzun süreli etki için arada hatırlatma seansları yapılması önerilir sağlıklı güzel günler dilerim

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Pratisyen Hekim uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kanser ameliyatı sonrası mezoterapi ve dolgu

    Sayın doktor,51 yaşındayım.endometrium kanseri hastasıydım.evre 1a grade 3. mayıs ayında(6 ay önce) ameliyat oldum.rahim yumurtalık ve pelvik,paraaortik lenf bezlerim alındı. 5 seans da brakiterapi(radyoterapi) yapıldı.saçlarım çok dökülüyor erkek tipi dökülme ve yüzümde nazolabial çizgiler var.kans...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Emel GÜNGÖR

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sac dökülmesi

    Hocam merhaba bende aşırı saç dökülmesi var kapalı biriyim sac dökülmem kapandıktan sonra daha fazla oldu. şimdi d vitamini çinko demir ilacı kullanıyorum ama bir faydası olmuyor çok fazla seyrekleşti . sizce kapanmamdan dolayı mı böyle oluyor eğer öyleyse açılmayı düşünüyorum da cevabınız için şimd...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Tuncayengin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Otoümmin-prp

    Hocam 41 yaşında bayanım, ayrışmamış bağ doku teşhisim var... saçlarımda aşırı dökülme var senelerdir. mezoterapi işe yaramadı prp nin etkili olduğu söylendi.ancak kimi doktorlar otoümmin durumlarda prp önermiyor sağlık sorununu alevlendirebileceğini söylüyor kimide etkisi yok diyor. sizin fikrinizi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İzzet Fresko

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Saç dökülmesi

    Merhabalar hocam. 6-7 yıldır saç dökülmem var şuan açıklar iyice belirdi. 2-3 ay önce prp ve mezoterapi yaptırdım fakat bi sonuç alamadım. şuan internette gördüğüm kadarıyla bi lazer tedavisi buldum. ama maddi acıdan bidaha boşa sallamak istemiyorum. sizce lazer tedavisi işe yararmı yoksa para tuzag...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Saç dökülmesi

    Merhabalar hocam. 6-7 yıldır saç dökülmem var şuan açıklar iyice belirdi. 2-3 ay önce prp ve mezoterapi yaptırdım fakat bi sonuç alamadım. şuan internette gördüğüm kadarıyla bi lazer tedavisi buldum. ama maddi acıdan bidaha boşa sallamak istemiyorum. sizce lazer tedavisi işe yararmı yoksa para tuzag...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Saç dökülmesi

    Merhabalar hocam. 6-7 yıldır saç dökülmem var şuan açıklar iyice belirdi. 2-3 ay önce prp ve mezoterapi yaptırdım fakat bi sonuç alamadım. şuan internette gördüğüm kadarıyla bi lazer tedavisi buldum. ama maddi acıdan bidaha boşa sallamak istemiyorum. sizce lazer tedavisi işe yararmı yoksa para tuzag...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Saliha Kırbaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dermapen uygulamasi

    Dermapen uygulaması yapıyor musunuz bide bu uygulam için aktif sivilcelerin bitmesi mi gerekiyor kaç günde iyilesiyor

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hakan Türkoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Prp tedavisi

    Sayın bülent beyeşimin sol dizinde dejenarasyon ve yırtık var prp tedavisi yapıyormusunsuz fiyatı nedir ögrenebilirmiyim

    Doktor Cevabı:

    Dr. Bülent Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bepanthen yan etki yapar mi?

    Hocam tekrardan merhaba,sizin tavsiyeniz uzerine sac dökülmem icin mezoterapi +prp islemine basladim suan 2 seans mezoterapi ve 1prp uygulandi ama dökülme aynen devam ediyor toplam 6 seans uygulanack (3 mezo+3 prp)acaba bu tür durumlarda kacinci seansta etkisini gösterir?(kan degerlerim normal yalni...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Tuncayengin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yardim kasımı yorum

    Hocam sizin gibi bir değerli hekime çok teşekkür ederim iyiki varsınız allah size sağlıklı mutlu huzurlu bir hayat versin . hocam şimdi ben 24 yaşındayım askerde bir olay yaşadım fakat bunla yaşamış olduğum olayla askerden sonra çok aşırı stres yaptım 2 yıl boyunca yoğun agir bir stres bir ps...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardim kasımı yorum

    Saolun ilacı alıp kullanmaya başladığımda size bildircem teşekkür ederimmm

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardim kasımı yorum

    Teşekkürler kullanacam vücudumda şöyle oluyor gorunušde hiç bir şey yok en son doktor bana hiç birşey yok dedi ama sanki vücudumda örümcekler gidip geliyor tarif öyle üzerinde geçiyor gibi baktığımda hiç bir şey yok

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yardim kasımı yorum

    Merhaba ben 24 yaşindayim erkeyim daha önce hiç rahatsizlik yaşamadim taki askerelik donemime kadar 12 ay askerlik yaptim 9 ayda bir kasimtim oldu govdemden sirtim omuzlarim karin hizalari kollar gözle görülür bir şey yok 2 sene oldu gecmedi devlet hastanesine gitdim ilk gidditim aile hekimi bana bi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Saç dökülmesi

    Hocam iyi gunler 32 yasinda bir erkegim uzun yillardir minoksidil kullaniyorum . fakat genelde aksam kullanip sabah kullanamiyordum . ve etki gormedigimi dusunerek genede devam ediyordum. son uc aydir her gece 10 damla yapiyorum. ve yan etki yasamadim gozlemlerim dokulme bitti cok cok azaldi ve sacl...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Çağnur Özcanlı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Saç dökülmem daha da arttı

    Merhabalar hocam. yaklaşık 1 ay kadar önce saç dökülmesi problemi için cildiyeye gittim demir eksikliğim varmış ilaçları aldım kullandım ancak dökülme devam ediyor önerebileceğiniz bir serum, şampuan vs var mı?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x