Selam

  • Hocam iyi günler.Ben sorumu size anlatayım sizce uygunsa sorumu değerlendirirsiniz.Benbekar birisiyim.Evlenmeyi düşündüğüm bayan arkadaşım daha önce 3 evlilik yapmış ve yürütemeyip boşanmış birisi.Bu arkadaşımla cinsellik hariç her şeyi yaşadık,paylaştık ama hiç beraber olmadık.İlişkimiz evlilik yolunda gidiyor ama benim aklımda çok büyük bir kuşku var.sorum şu;benim penisim çook küçük 10 cm civarıda.Bu yüzden ilişkiden kaçtım ama evlenmeden de bunu arkadaşa açmam lazım sanırım. Bayan arkadaşım 2 evlilik yapmış olması ve eski eşlerinin penislerininde normal ebatlarda 17-18cm civarında olduğunu düşünürsek vajina bu penis ebatlarına alışarak genişlermi?Benim penisim bayan arkadaşıma zevk veremeyebilirmi.O belki benimle istese de zevk alamıyacak diye düşünütorum.Bu tabiki onun suçu değil.penis kişiye göre değişik ebatlardaysa vajinada bayanlarda öyledir ve zamanla gevşer diye biliyorum.Ne yapmalıyım.ona açılmakta grurumu incitecek.Erkeğin erkekliği ile imtihanı çok ağır geliyor.Teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Üroloji desteği alıp ilaç tedavisi ile ne yapılabilinir noktasını araştırabilirsiniz. ki bu durum belki kız arkadaşınız için önemli bir detay olmaya bilir. bu ihtimali kulak ardı etmeyip bu süreci tüm ihtimalleri değerlendirdikten sonra akışına bırakılmalı yani o rahatsızlık duyarsa zaten size açar bu konuyu..

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Psikolojik

    Mhb hocam servet ben ürnek hocan ben şimdi her hangi bişey yaptığımda veya süylediğimde sanki onu daha önce yapmışgibi ve süylemişim gibi hissediyorum ama bu sürekli olmuyor bazen sizce bu bi tür hastalıkmı yoksa hocam psikolojik bişeymi saygılarımla.

    Doktor Cevabı:

    Psk. Derya Çiçek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ne yapmalıyım

    Merhabalar hocam, çevremdeki herkes psikolojik destek almam gerektiğini ifade ediyor, ancak bana göre her şey yolunda. sizce ne yapmalıyım?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bakar mısınız

    Hocam bende okb var ve bir şeyi takıntı haline getirdim ama bu bir takıntı mı ondan bile emin olamiyorum ben küçük kuzenlerimin altı değiştirilirken merak edip onlara bakıyordum böyle bir merakın olması anormal midir?bu benim sapık olduğumu mu gösterir?lütfen fikrinizi yazın ben sapık miyim diye sor...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Sema Kılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Unutkanliksorusu

    Sorusu hocam saygilar hayatimi etkilemeyen basit unutkanlik oluyor dr bana tebokanfort nootropil onerdi sizin bu konuda pratik oneriniz yokmu ne yapabilirim ayrica bu ilaclari devamli almamin sakincasi varmi stress icin oneriniz yokmu ilac disi oneriniz yokmu

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ezgi Didem Ayaltı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bireysel terapi almak

    Hocam merhaba ben çok takıntılı birisiyim ve herşeye herkese karşı şüphe ile yaklasmaktayim geçmişimi çok düşünüyorum yaşım 23.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Mehmet Uzut

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hiç bir şey için çabalamamak

    Merhaba ben 2 yıl önce üniversitedeyken arkadaşlarımla ders çalışırken benim onlardan daha çok çalıştığımı ama onların hiç çalışmadan desleri geçtiğini fark ettim o günden sonra bana bişey oldu ve ben artık hiç bir şey için çabalamaz oldum sadece uyuyorum yemek yiyorum ve dışarı çıkıp gezip geliyoru...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Aylin Aydemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Takıntı mı

    Evli biriyle beraberlik yaşıyorum. eşiyle boşanmak istiyor dava da açıldı. rezil olma korkusuyla vazgeçtim. boşanma sürecinde adım geçsin istemedim. ama bırakamıyorum da. hergün görüşüp arıyorum. takıntı haline mi getirdim bilemiyorum. çok sinirliyim en ufak bir kelime de ağlıyorum.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Sibel Cesur Akyunak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ne yapmam gerekiyor?

    Hocam iyi günler karnımı sıkıyormuş gibi hissediyorum ama bu durum oturunca oluyor yatarken rahatım 2 haftadır sürekli böyle çok rahatsız oluyorum karnım sert, sanki oraya yük koymuşlarda onu kaldırmaya çalışıyor gibiyim ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ama bu durumdan çok bunaldım bu karın sertliği v...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ümit Sahranç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bu durum psikolojik mi?

    Hocam iyi günler karnımı sıkıyormuş gibi hissediyorum ama bu durum oturunca oluyor yatarken rahatım 2 haftadır sürekli böyle çok rahatsız oluyorum karnım sert, sanki oraya yük koymuşlarda onu kaldırmaya çalışıyor gibiyim ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ama bu durumdan çok bunaldım bu karın sertliği v...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Psk. R. Meltem Kavcar Sırmalı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Vajinal sorun

    Merhabalar, ben 1 ay önce evlendim hocam eşimle severek evlendim ancak evlendiğimiz beri henüz ilişki yaşayamadık korkularım çok fazla benim ve ilişki esnasında oluşan kasılmalarım dan dolayı çok fazla acı duyup her seferinde ağlayarak bırakmak durumunda kalıyoruz nasıl bi tedavi uygulayabilirsiniz...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Miraç Sağlam

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akla gelenlertt

    Bazı insanların aklına tuhaf şeyler gelir ve bu okb'si olan kişilerde ağır bir takıntı haline gelir benim merak ettiğim şöyle bir şey var benim önceden aklıma ahlaksızca şeyler sapıkça şeyler geliyordu mesela küçük kuzenlerim kucağımdayken falan ama aklıma gelen bu şeyleri takıntı yapmadım takıntı h...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Psk. R. Meltem Kavcar Sırmalı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akla gelennnn

    Bazı insanların aklına tuhaf şeyler gelir ve bu okb'si olan kişilerde ağır bir takıntı haline gelir benim merak ettiğim şöyle bir şey var benim önceden aklıma ahlaksızca şeyler sapıkça şeyler geliyordu mesela küçük kuzenlerim kucağımdayken falan ama aklıma gelen bu şeyleri takıntı yapmadım takıntı h...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Güzide Türkyılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ne yapacağımı bilemiyorum

    İyi günler 17 yaşındayım .kendimi bildim bileli insanlara hep bir kulp takıyorum ve bu önyargımı kıramıyorum. tanıştığım kişileri bir anda çok seviyorsam küçük bir yalnışta yada birşey olmamış olsa dahi ,en nefret ettiğim kişiye dönüştürüyorum . sürekli barışıyorum, küsüyorum . yinede arkadaşlarım t...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ümit Sahranç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bana yardımcı olun

    İyi günler muhammed bey 19 yaşındayım bazen karnımı sıkıyor gibi hissediyorum ve karnım çok sert oluyor bundan rahatsız oluyorum bu psikolojik mi bilmiyorum. evden dışarı çıkınca da tuvalet ile ilgili sıkıntı yaşıyorum sanki afedersiniz ama altıma yapacakmış gibi bu beni kaygıya düşürüyor sürekli tu...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Muhammed Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen yardım

    Hocam merhaba saygılar öncelikle insanların düşüncelerini çok önemsiyor alınganlık yapıp hayatı kendime zindan ediyorum. sevmediğim insanlarla aynı ortamda çalışmak zorunda kalıp onları her gördüğümde sinirlenip geriliyorum bazi seyleri nasil gormezden gelip nasil umarsamamaliyim hocam bunları düşün...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x