Şeker dengesizliği

  • doktor bey mrb ben 39 yasınDAYIM 2 dış gebelik sonrası artık tüp bebek yapılacak.Şunu sormak istiyorum daha önce hipoglisemiydim artık gizli şeker aşamasındayım bazen açlım yüksekte çıkabiliyor.Şeker değerinle çok sorunum yok ama devamlı dengesiz seyretmekte ve vücudumu titreterek stres yaşamaktayım.bi ara açlık şeker hapı kullandım ama oda çok etkili olmadı ve düşük glisemik indeks gıdalar ile beslenmeye çalışıyorm.Fakat bu şeker dengesizliğinden devamlı vertigo yaşamaktayım bu aralar verilen bazı hormon hapları ve vitaminler dengeme sarstı ağlamaklı oldum.Vitaminde balık yağ ve omega 3te mevcut şeker hastalarına zaralı olabilir mi.En son kan değerlerime göre açlık şekerim 90-100 arası seyretmekte 3 aylık şeker oranım da 6 nın altında.Bu şikayetlerime göre ne kullanabilirim ki şekerim dengede seyretsin.Artık anne olmak istiyorum ama bir türlü dengem sağlanılmıyo,içimden sanki bir şey hızlı atıyo vücudumu sürekli sarsıyo vertigoya yaşıyorum birde sanki boşluğa düşmekteyim bu da stres yapmama sebep oluyo.bi ara az sakinleştirici kullandım ama bu sorunum yine tamamen çözülmedi, aynı zamanda hipotiroid hastasıyım.İyi çalışmalar dilerim önerilerinizi beklerim

  • Doktor Cevabı:

    Ulviye hanım, şikayetleriniz tek bir nedenden değil, aynı anda birden fazla faktörden kaynaklanıyor olabilir. stresin de vücudu fiziksel etkileyen bir etken olduğunu göz önünde bulundurursak, sizin belirtilerinizi daha da ağırlaştırıyor olabilir. bahsettiğiniz kan şeker değerleri normal. ama daha ayrıntılı kan testleri yaptırıp, çıkan değerlerle bir uzmana gidip muayene olmanız daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. anne olmak istediğiniz için ve zaman faktörü de önemli olduğu için bunu çok gecikmeden yapmanızı öneririm. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.

İzmir Dahiliye uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Crp değeri

    Merhaba ayşen hanım kolay gelsin. dayımın ayağı kesildi köyde motor kesti hemen hastaneye götürdük yara temizlendi ve dikiş atıldı.antibiyotik kullandı ve krem kullandı. yara da morarma mevcut kan tahlilinde de crp değeri 34 çıktı. biz bugün i̇stanbul’a dönüyoruz daha donanımlı bir hastaneye göster...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Helvacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Önemli konu

    Cevaplarınız için teşekkür ederim. hocam benim 1 haftadır küçük tansiyonum 5 e düşüyor bazen gün içinde 6 oluyor en çoğu 7 ye çıkıyor. büyük tansiyonum genelde 10 oluyor, gün içinde 7 ye düşüyor. ense kısmım çok ağırıyor. hocam, küçük tansiyon neden düşer acaba? fazla su içmiyorum, ondan olabilir mi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Helvacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mide yanması

    Anladım hocam tavsiyelerinizi dikkate alicam cevabiniz için teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Helvacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tüp mide ameliyati

    Merhaba hocam uygun şartlar olduğunda haseki hastanesi'nde tüp mide ameliyatı yapıyormusunuz?aynı zamanda diyabet hastasıyım

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Muzaffer Akıncı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bacaklarda morluk

    Merhabalar, son 1-2 aydır bacaklarımda özellikle arka bacaklarda morluklar oluşmaya başladı. bir yere çarpmadığıma eminim. küçük morluklar da değil. biraz endişelendim açıkçası. 1,5 aydır saxenda iğne kullanıyorum. bir de insülin direnci için glifor kullanıyorum 2 aydır. bunlara ek olarak nisan ayın...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Helvacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mide yanması

    Hocam merhabalar hayırlı bayramlar adım yusuf 21 yaşındayım benim midemde uzun süredir yanma şikayeti var bazen mide asidim ağzıma geliyor midem durduk yere gurulduyor benim size sormak istediğim göğüs bolgemde ağrı ve yanma var midemden göğsüme doğru sıkışma ve yanma oluyor sonra kalbime vuruyor be...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Helvacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Önemli konu

    Merhaba hocam iyi bayramlar. benim sorum aşıyla ilgili. hocam, ben kasım ayında korona olmuştum. 2 temmuzda biontech aşısı oldum, 21 gün doldu ikinci aşıyı olmak istiyorum, sistem randevu veriyor fakat iki doz arası biraz daha vakit geçmeli mi? önceden korona olduğum için ikinci dozu olmasam mı? has...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Helvacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Matofin ve esmax ı beraber kullanabilir miyim?

    Merhabalar.doktorum diyabet tanısı sebebiyle matofin 500mg ilaç verdi. sorum şu;psikiyatri ilacıda kullanıyorum esmax 10mg,bu ilaç matofinle ters bi çakışma yaşarmı? 2 ilacıda kullanabilirmiyim? teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızımda insülin direnci var diyabet olması ihtimali var mı

    Çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için , umut serptiniz içime iki üç gündür çok üzgünüz bu durumdan dolayı , bebekliğinden beri de 1 senedir de çok şükür bir kilo kaybı yaşanmadı , kalp rahatsızlığı olduğu için birde değeri böyle yüksek çıkınca çok panik olduk 2 ay hiç şekersiz diyet yapın dedi ç...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Erdal Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ağrısız günler için ne yapmalı

    Merhaba hocam annem 52 yaşında annemin kalp,diyabet,hipertansiyon,kolestrol,omuz fıtığı,bel fıtığı hatsızlıkları var annemin böbreğinin birinde az bir şey hasar var ve sağ kalçadan başlayan ayağına kadar inen uyuşmalar ve çok ağrısı oluyor 2 dakika sabit bir yerde oturamıyor ve ağrılardan dolayı gec...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kaan Irgıt

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • B vitamin eksiklik-vagus basısı-gogus kafesi darlık hissi-sjögren

    Hocam, bacak bacak üstüne attıgımda bir ayagım kalf kası uyusuyor.bazen sabah uyanınca da uyusuk .bir süre sonra geciyor ama canımı sıkıyor.ayrıca yine bir süredir kafa derimde de uyusukluk hissim var.bazen cok bazen az... ama asıl gögus kafesim ve karnım kasılmıs kalmıs gibi.gogus kafesim ve k...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Helvacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızımda insülin direnci var diyabet olması ihtimali var mı

    4 yaşndki kızımda 3 ay önce insülin açlık 11 çıktı dün 11,63 çıktı ve dün yapılan testte glukoz açlık 102 çıktı . 3 ay önce ilk testler yapıldığında dikkat edin 3 ay sonra tekrarlayalım testleri dediler . dün aynı testleri tekrar yaptık düşüş olmadığı için 2 -3 sıkı diyet verildi sonra tekrar bakıla...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Erdal Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ogtt yükleme

    Son bir soru olarak hocam yüklemeye kaçta başlamak lazım, bizm bulunduğumuz yerde endokrin yok. cevaplar için çok teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erol Bolu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kolesterolyulsekligi

    Kolesterolyulsekligi kolesterolyulsekligi kolesterolyuksekligi kolesterolyuksekligi saygilar bir yil aradan sonra yaptigim tahlilde hdl42 ldl175 tjol 223 trig167 yalniz tahlili ac karnina yaptim ama. bir cay kadigi corekotu yagi ixtim bu degerlere etki etmis olabilirmi ldlyi dusurmek icin hergun ya...

    Doktor Cevabı:

    Dyt. Ayşe Eylül Alagöz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kolesterolyulsekligi

    Kolesterolyulsekligi kolesterolyulsekligi kolesterolyuksekligi kolesterolyuksekligi saygilar bir yil aradan sonra yaptigim tahlilde hdl42 ldl175 tjol 223 trig167 yalniz tahlili ac karnina yaptim ama. bir cay kadigi corekotu yagi ixtim bu degerlere etki etmis olabilirmi ldlyi dusurmek icin hergun ya...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dyt. İrem Kübra Aslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x