Sebebi nedir?

  • Hocam ben 4 yıldır antidepresan kullanıyorum. Başlama sebebim bir çeşit çöküş, uyku problemi ve vücudumdaki halsizlikti. Kendimi iyi hissettiğim zamanlarda iki kez ilacı doktor kontrolünde bırakmaya çalıştım. İlk 2 ay yoksunluk yaşadım fakat idare edilir bir şekilde idi. Fakat büyük bir problem ya da üzüntü ile karşılaştığımda değişik bir ruh haline giriyorum. Varoluşsal problemler yaşıyorum ve bu beni çok korkutuyor. İlaca tekrar başladım bu sebeple. İlaca bağımlı hale mi geldim acaba. Sizce sebebi nedir?

  • Doktor Cevabı:

    Bence ilaca bağımlılık değil , depresyon tekrarlayan bir hastalıktır , sıkıntıya girdiğinizde tekrarlar , bu yüzden psikoterapi almalısınız ek olarak

    tarihinde cevapladı.
  • Çok teşekkür ediyorum cevabınız için


İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Sürekli tekrarlayan deoresyın

    Merhabalar ben her sene çok enerjikken birden çok uyumakla başlayan majör depresyonun tüm.belirtilerini taşıyan bşr deprosyona giriyorum. kimi zanan yazın kimi zaman sonbaharda giriyorum en az 3-4 ay sürüyor. 5 değişik doktora gittim. fayda görmedim. en son gittiğim doktor mevsimsel, bünyesel yatkı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntı ve anksiyete

    Hocam merhabalar ben 5 yıl önce majör depresyon ve anksiyete tedavisi oldum 3 sene ilaç içtim bıraktık. etrafa çok yabancılaşmam oluyordu. dyloxia hapıyla iyi oldum. fakat ben de 9 ay önce takıntılar oluşmaya başladı. takıntıları umursamayarak yüzde 90 yendim. ama yabancılaşmam olduğu tekrardan dokt...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Majör depresif bozukluk

    Hocam merhaba. 36 yaşındayım. ev hanımıyım.yıllardır majör depresyonla mücadele etmeye çalışıyorum. sürekli uyku hali, aşırı iştah, herşeye karşı isteksizlik, sinirlilik, iç sıkıntısı, boğulma hissi, yorgunluk, konsantre olamama hepsi mevcut. çok çekiyorum içim acıyor. zamanında lustral kullandım o...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ekt tedavisi

    Merhaba hocam ben 2016 yılında 7 seans ekt tedavisi aldım.sadece 1 ay iyileştim.dirençli depresyon tedavisi görüyorum.siz bana yapilacak birşey yok hastalığını kabullen demiştiniz.beni umutsuzluğa sürüklediniz.size sorum tekrar ekt olsam 7 değilde 12 veya 15 seans olsam daha iyi bir iyileşme ve düz...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Neslihan Akkişi Kumsar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dideral ve arcalion

    Merhaba hocam.ben dideral ve arcalion kullandım.yaşım 23.diderali 1 hafta prozacla beraber hafif çarpıntı şikayetiyle kullandım 3 hafta önce.odaklanma,anlama,öğrenme,keyif,haz gibi duygular çok azaldı.kaygımı endişemi yükseltti baya arttırdı.noradrenalin hormonunu baskıladıgı için bu saydıgım duruml...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Zeliha Yazıcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Nedendir bu

    Hocam ben henüz ameliyat olmamış trans bir erkegim bir şey sormak istiyorum hocam bende şöyle bir durum vardı insanların kalçalarına bacaklarına falan bakıyordum yani bu cocuk da olsa kadın ya da akrabam falan böyle bakarken sapıkça bir şey düşünmüyordum o yüzden hiç bunun üstünde durmadım ama böyle...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Öykü Önal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sebebi nedir?

    Çok teşekkür ediyorum cevabınız için

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antidepresan kullanimi

    Cevabiniz icin cok cok tesekur ederim hocam. su an 4 gun basladim yine ilacima 4 gun sabahlari once yarim atiyorum 50 mg gelene kadar ama sikayetler cekiyorum yorgunluk mide bulantisi, normaldir demi hocam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antidepresan kullanimi

    Merhaba hocam cevabiniz icin tesekkur ederim. simdi hollandadaki doktorumdan geldim ve ilaci bana yeniden yazdi. bana cok karsi oldugunu ve bagimlilik-aliskanlik yapacagini soyledi kafam cok karisik hocam. turkiyedeki psikiyatrim de tekrar basla demisti. bunlar dogrumudur hocam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Antidepresan kulanimi

    Iyigunler hocam bana ne olur yardim edebilirmisiniz? hocam ben 22 yasindayim ve uzun suredir yaklasik 3 sene sersemlik (bas donmesi gibi, etrafin donmesi degilde sanki ben kafamin icinde ucuyormussum gibi bir his), yorgunluk, halsizlik ve birseyleri yapmamda cok energi harcamam lazim. hollandada kal...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antidepresan kullanimi

    Iyigunler hocam bana ne olur yardim edebilirmisiniz? hocam ben 22 yasindayim ve uzun suredir yaklasik 3 sene sersemlik (bas donmesi gibi, etrafin donmesi degilde sanki ben kafamin icinde ucuyormussum gibi bir his), yorgunluk, halsizlik ve birseyleri yapmamda cok energi harcamam lazim. hollandada kal...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Majör depresyon

    Yaklaşık 2 yıldır orta depresif bozukluk tanısıyla tedavi oluyorum.askerlik tecilimi kaldırdım ve hastaneye sevk oldum.hastanede yapılan testler sonucu depresyon sosyal içe dönüklük çıktı.doktorum majör depresyon tanısı koyup 1 yıl erteleme verdi.seneye gittiğimde ne olur lütfen ama lütfen yardımcı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Rexapin diyabete sebep olur mu?

    Çok teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rexapin diyabete sebep olur mu?

    Hocam merhaba 36 yaşında kadınım. kronik depresyon hastasıyım. ilaç içme korkum olduğu için hep yarıda kestim tedavileri. ve her seferinde ilaç değişikliğine gidildi. ancak en son reçete edilen rexapin isimli ilaç bana çok iyi geldi. fakat şeker hastalığına sebep olduğunu öğrenince korkum yüzünden o...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Major depresyon

    Umarım fikret bey, ilginiz ve temennileriniz için çok teşekkür ederim, iyi çalışmalar, bu süreçte bir hemşire olarak anladığım en önemli şey ruhu iyileştirmenin bedeni iyileştirmekten çok çok daha zor olduğudur, allah yardımcınız olsun.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x