Sayın hocam yaklaşık 3 aydır faverin 100 mg ,anafranil 75 mg ve lyrıca 300

  • Sayın hocam yaklaşık 3 aydır faverin 100 mg ,anafranil 75 mg ve lyrıca 300 2x1 kullanıyorum anti deprasanların ilişkide geç boşalmayı sağladıklarını biliyorum fakat bende geç boşalma değilde bir saat de devam etsem boşalamıyorum ne yapmalıyım ilacı bıraktıktan sonra düzelirmi saygılar

  • Doktor Cevabı:

    Sayin burhanettin bey, bu asamada oncelikle hekiminizle gorusup, gerekiyorsa faverin dozu artirilarak anafranil dozu azaltilmali, hatta anafranil kesilmelidir. bundan iki hafta sonra lutfen gelismeler konusunda bilgi veriniz. saygilarimla,

    tarihinde cevapladı.
  • SAYİN HOCAM BU İLAÇLARI YAKLAŞIK 4 SENEDİR BACAKLARIMDA UYUŞMA VE AĞRI VARDI ONUN İÇİN KULLANIYORUM TAHLİLLERİMDE VE EMG DE HİÇ BİR ŞEY ÇIKMADI PSİKO SOMATİK VE YA NÖROPATİK DİYE BU İLAÇLARI VERDİLER İLAÇ DOZLARINI DOKTORUMA DANIŞMADAN BEN AYARLADIM LYRICA 150 2X1 DEN 2X2 YE ÇIKARDIM ANAFRANİLİDE 25 MG DAN 75 MG &#39A ÇIKARDIM.FAVERİNİN DOZ AYARINI DEĞİŞTİRMEDİM.ANAFRANİLİNDE AĞRI KESİCİ ÖZELLİĞİ OLDUĞU İÇİN DOZUNU ARTTIRDIM.İLİŞKİNİN GECİKMESİNE RAZIYDIM ŞİMDİ HİÇ BOŞALAMIYORUM.ANAFRANİLİ AZALTARAK KESEYYİMMİ HOCAM

  • Doktor Cevabı:

    Sayin burhanettin bey, bosalamama sorunu daha cok anafranil ile iliskilidir. bu nedenle azaltarak kesmeniz yararli olabilir. bunu yaparken faverin dozunu artirirsaniz tedavi yonunden kaybiniz olmaz. anafranil ve faverin benzer etkilere sahiptir. yan etki acisindan faverin, bosalmayi daha az etkilerç saygilarimla,

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları


.
x