Sayın hocam, lazer epilasyon sonrası cildimde yanıklar oluştu. bu yanıklar

  • Sayın hocam, Lazer epilasyon sonrası cildimde yanıklar oluştu. Bu yanıklar koyu kahve kabuk bagladı ancak bül oluşmadı.Yanıkların ilk gununden itibaren silverdin, madecassol ve advartan krem kullandim.Kabuklar dustu ve altından kendi tenimin cook acık rengi bir deri cıktı. Bu acık renk deri kendi tenimle aynı renge gelir mi yoksa tenimde hep boyle beyaz lekeler mi kalacak? bu lekelerı gecirmek icin ne yapabilirim? tesekkurler.

  • Doktor Cevabı:

    Sayın tan lazer epilasyon sonrası kullanılan alete, dozuna ve hastanın bireysel özelliklerine göre yanıklar oluşabilmektedir. ancak bunlar bu alanda ihtisas almamış kişilerin uygulamalarında sıkça görülürken bir dermatoloğun uygulamasında daha az görülmektedir. deride çok derin yaralar oluştuğunda yada enfeksiyon eklendiğinde izlerin kalıcı olma ihtimali vardır. deri renginde açılma veya koyulaşma şekilinde daha hafif değişikliklerin aylar bazen yıllar içinde normale dönmesi beklenir.

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam oncelikle cevabiniz icin tesekkur ederim. Bacaklarimdaki cizik cizik beyazlıklar inanin ruh halimi bozdu. İslemi yapan merkezdeki uzman bu tip bir renk acilmasinin olusumundan ortalama 6 ay sonra solaryum ile cilt renginin dengelenebilecegini, solaryumun bir sakincasi olmadigini soyledi. Sizce 6 ay sonrasinda solaryum ile ten renginin esitlenmesi islemi mumkun mudur? Bu islemi yaptırmali miyim? Duzelteyim derken hata etmeyeyim. Bir uzman olarak gorusunuz nedir? cok tesekkur ederim.

  • Doktor Cevabı:

    Sayın tan solaryum benzeri ışıklar genellikle renk değişikliği durumlarında faydalıdır. size verilen 6 aylık süre dikkate alındığında yaz başında yapılacak bir tatilde, güneş ışıkları sayesinde benzer sonuçlar alınabilir. ancak her iki durumda da sonuç garanti değildir. bazen açık renkli lekeler bu ışıkların etkisiyle daha da belirgin hale gelip canınızı sıkabilir.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları


.
x