Sayın hocam gözlerimde arasıra ağrı ve kaşıntı var bazı gün yazıları silini

  • sayın hocam gözlerimde arasıra ağrı ve kaşıntı var bazı gün yazıları silinik bulanık görüyorum bazen iyi görüyorum doktora gittim gılikom dedi gözlük verdi nezaman kullanacağım söylemedi 40 yaş üzeri olduğuğndan dolayı oluyor dedi 175 nolu gözlük verdi yazı okurken takıyorum gözlüğü çıkartınca tam bulanık görüyorum bunun tam tedavisi varmı saygılarımı sunarım

  • Doktor Cevabı:

    Probleminiz bizim presbiyopi diye adlandırdığımız 40 yaş sonrası yakını görme zorluğudur. bu durum yaşın ilerlemesi ile gelişen normal, fizyolojik bir durumdur. düzeltilmesi yakın gözlüğü verilmesi ile olur. size de bu yapılmış. ancak bazen yakın gözlüğü ilk kullanılmaya başlandığında alışmak zor olabilir. acele etmemenizi, gözlüğünüzü kullanmanızı öneririm. rahat edemezseniz doktorunuza tekrar görünebilirsiniz.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x