Sayın hocam, annem 53 yaşında ve meme ca teşhisiyle ameliyat oldu ve 6 kür

  • Sayın Hocam, Annem 53 yaşında ve meme ca teşhisiyle ameliyat oldu ve 6 kür kemoterapi alması gerektiği söylendi.İlk 3 kürü CEF, son 3 kürü taxoter+herceptin. 5 kür kemoterapi aldı. sonuncusunu 06.06.2011 tarihinde aldı.en son aldığı kemoterapiden sonra ishal şikayeti başladı. yaklaşık 13 gündür ishal. dün tetkikler için kan tahlili yaptırdık ve CEA sonucu 3.09 (0-3.0) (3 hafta önce yaptırdığımızda ise 1.87 idi), CA 15-3 53,7(0-58) (3 hafta önce yaptırdığımızda ise 38.8idi.) bu yükselişin nedeni ishal şikayeti olabilir mi? yani ishal bu değerleri yükseltir mi? ters giden birşeyler mi var, yoksa bu yükselişler kemoterapi sırasında normal midir?cevabınız ve ilginiz için şimdiden teşekkürler. saygılar..

  • Doktor Cevabı:

    Evet ishal yükseltebilir, bu değerler ""kuyumcu terazisi"" gibi değildir, 2.9 ise kanser yok, 3.1 ise kanser var gibi düşünmek yanlış olur, kanser geri geldiğinde bu değerler 100' 1000'e çıkar, geçmiş olsun

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x