Sapık mıyım yoksa okb mi?

  • Merhaba. 23 yaşındayım. 5 yıldır ara ara çok şiddetlenen cinsel takıntılarla boğuşuyorum. Bir yandan bu düşüncelerin takıntı olduğunu biliyorum fakat geçmişte yaptığım cinsel yöndeki hatalardan dolayı kendimi sapık gibi hissediyorum. Ben ergenlik dönemimde 3-4 yıl boyunca iğrenç sapıklıkta şeyler düşünerek(babamı düşünerek) mastürbasyon yapıyordum ve bu düşünceler isteğimle oluyodu ama mastürbasyon yaptıktan sonra normal hayatıma devam ediyordum sadece cinsel uyarılma zamanlarında isteyerek düşünüyordum ondan sonra düşünmüyordum. Gerçekten çok utanıyorum ve kendimden nefret ediyorum. Daha sonra bundan 5 yıl önce bir gün bana ben napıyorum farkındalığı geldi ve bu takıntılar başladı. O zamandan beri asla isteyerek böyle bi şey düşünmedim ama pişmanlıktan kahroldum daha da kötüsü asla istememe rağmen bazı zamanlar uyarılıyormuşum gibi hissediyorum ve hemen ortamdan uzaklaşıyorum. Ama düşüncelerimden kaçamıyorum ve kendimden nefret ediyorum. Ben sapık mıyım? Son 5 yıldır asla isteyerek öyle şeyler düşünmedim düşünmem de. Ama cinsel dürtülerim hep fazlaydı hala da öyle ama yanlış olduğunu bildiğimden engel olmaya çalışıyorum. Aklıma gelmesine engel olamıyorum ama. İlk ergenlik zamanlarında porno izlerdim. Yalnız ve utangaç bir çocuktum. Babamın yüzüne bakamıyorum ben artık bu düşüncelerin sapıklık mı okb mi olduğunu ayırt edemiyorum. Fikrinize ihtiyacım var.


İstanbul Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Obsesif kompulsif

    Hocam hayırlı akşamlar ...ben 100 mg misol kullanıyorum. misol hapı karaciğer yağlanması yapar mı? yaparsa bırakmak.olmaz ne yapılmalı. onun dışında sabah aç karnına limonlu su içiyorum. limonlu sudan sonra kahvaltı ve misol ilacı mi alıyorum . herhangi bir etkileşim olmaz demi ?ayrıca geceleri uy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Okb den mi yaptım kasten mi küfür ettim. bilmiyorum

    Merhaba ben bugün hayatımda yaşamadığım çok kötü bir olay yaşadım sabah uyandığımda her şey yolunda gidiyordu .bugün bize misafirler gelcek diye onlara tatlı yapacaktım.daha sonra sinirlenmeye başladım .çünkü streç filmi kesip borcama yerleştirecektim ama bir türlü kesmeyi beceremedim.daha sonra sin...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Çağatay UĞUR

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akla gelenler

    Bazı insanların aklına tuhaf şeyler gelir ve bu okb'si olan kişilerde ağır bir takıntı haline gelir benim merak ettiğim şöyle bir şey var benim önceden aklıma ahlaksızca şeyler sapıkça şeyler geliyordu mesela küçük kuzenlerim kucağımdayken falan ama aklıma gelen bu şeyleri takıntı yapmadım takıntı h...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Esin Akpınar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Akla gelen düşünceler

    Peki hocam bu bir takıntı halini almazsa böyle sapıkça şeyler sadece akla gelip gidiyorsa önemsenmiyorsa bazı insanların aklına böyle şeyler gelmezken aklına böyle şeyler gelen birinin bunları düşünme sebebi nedir yani aklına gelen sapıklığa yatkın olduğu için ahlaksız olduğu için gibi bir durum yok...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ezgi Didem Ayaltı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akla gelen düşünceler

    Bazı insanların aklına tuhaf şeyler gelir ve bu okb'si olan kişilerde ağır bir takıntı haline gelir benim merak ettiğim şöyle bir şey var benim önceden aklıma ahlaksızca şeyler sapıkça şeyler geliyordu mesela küçük kuzenlerim kucağımdayken falan ama aklıma gelen bu şeyleri takıntı yapmadım takıntı h...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ezgi Didem Ayaltı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kendine yabancılaşma okbsi

    Merhaba hocam. okb ve yaygın ank. olan biriyim. 2 aydır yaşıyorum bu durumu. ilaç ve terapi almaktayım. lakin benim okb, kendime yabancılaşma takıntısı şekline dönüştü ve bu durumu aşamıyorum. her kendimi düşündüğümde, kendime yabancılaşma oluyor.yada neye odaklanıp düşünsem anlık yabancılaşma oluyo...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Obsesif kompulsif

    Merhaba hocam; istemsizce surekli boynuma dokunmak istiyorum ve dokunmadigimda çok rahatsız ediyor özellik çalışırken ve gece uyurken biraz araştırma yapınca obsesif kompulsif bozukluk olarak en yakında gözüküyor nasıl bir yol izlemeliyim ? tşk

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Hakan Çarıkçıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hastalığım nedir

    Hocam saygılar. 20 yaşında erkegim. bundan 1 sene önce steroid kullanıp pişman olup bıraktım. daha sonra keşke kullanmasaydim diye diye her gün neredeyse uyku hariç hep bu sorularla meşgul olup üzüntü, pişmanlıklarla geçtim. daha sonra doktora gidip testler yaptırdım sağlığımin yerinde olduğu söylen...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Neslihan Akkişi Kumsar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hastalığım nedir?

    Hocam saygılar. 20 yaşında erkegim. bundan 1 sene önce steroid kullanıp pişman olup bıraktım. daha sonra keşke kullanmasaydim diye diye her gün neredeyse uyku hariç hep bu sorularla meşgul olup üzüntü, pişmanlıklarla geçtim. daha sonra doktora gidip testler yaptırdım sağlığımin yerinde olduğu söylen...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Murat Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lustral doz aşimi

    Hocam merhabalar ben okb hastasıyım neredeyse 5-6 senedir lustral kullanıyorum 50 mg ile başlamıştım daha sonra 100 mg çıktı. yani 6-7 aydır 100 mg kullanıyorum fakat bugün içtiğimi unutup bir 100 mg lık hap daha içtim... ve normal olarak korktum. bana nasıl bir yan etkisi olur? bugün 200 aldığım iç...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kendine yabancılaşma okbsi

    Merhaba hocam. okb ve yaygın ank. olan biriyim. 2 aydır yaşıyorum bu durumu. ilaç ve terapi almaktayım. lakin benim okb, kendime yabancılaşma takıntısı şekline dönüştü ve bu durumu aşamıyorum. her kendimi düşündüğümde, kendime yabancılaşma oluyor.yada neye odaklanıp düşünsem anlık yabancılaşma oluyo...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çok yoruldum

    Merhaba hocam bende senelerdir süren okb var ve psikiyatriste görünmeyi düşünüyorum son 1 yıldır cinsel takıntılarım yoğun derecede var ayrıca trans bir erkeğim ben sapik miyim ben istediğim bedende yani erkek olarak dogsam tecavüzcü olur muydum ben tacizci miyim ben pedofili miyim bir çocuğu tecavü...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Buket Ünver

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Zor durumdsyim

    Merhaba hocam bende senelerdir süren okb var ve psikiyatriste görünmeyi düşünüyorum son 1 yıldır cinsel takıntılarım yoğun derecede var ayrıca trans bir erkeğim ben sapik miyim ben istediğim bedende yani erkek olarak dogsam tecavüzcü olur muydum ben tacizci miyim ben pedofili miyim bir çocuğu tecavü...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İyileşme süresi

    Selam aleykum hocam lustra special 100 mg sabahli 1 tok kullanıyorum ve rexapin 2.5 mg yatmadan önce 1 tok kullanıyorum hocam bunu iyileşme süresi ne zaman geçer hayırlı çalışmalar

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Akif Ersoy

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yabancılaşma okbsi

    Okb ve yaygın ank. olan biriyim. 2 aydır yaşıyorum bu durumu. ilaç ve terapi almaktayım. lakin benim okb, kendime yabancılaşma takıntısı şekline dönüştü ve bu durumu aşamıyorum. her kendimi düşündüğümde, kendime yabancılaşma oluyor.yada neye odaklanıp düşünsem anlık yabancılaşma oluyor. şu an için h...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Akif Ersoy

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x