Sanatımı yapamıyorum

  • Merhabalar ben 32 yaşında bir sanatçıyım. Hayat uğraşı içinde bir takım sorunlar yaşadım ve üstesinden gelemiyorum. Artık sanat yapamaz hale geldim. Yakın arkadaşım sizden terapi almıştı ve gayet sanatına tekrardan başlamıştı. Şu an gerçekten iyi durumda. Benim durumum tam olarak ailevi sorunlar. Benim sorunumu da çözüp sanatımı icra etmeye yardımcı olabilir misiniz? Bunun için uygun zamanınız var mı? Arkadaşım gibi ben de online olarak sizden yardım almak istiyorum

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar, bazen hayatımızdaki sorunlar bizim işimize, sanatımıza etki edebilir. bu durumlarda psikolojik destek çok iyi bir çözümdür. bu şekilde bana gelen çok danışanım oldu ve onların etkin katılımıyla çok iyi şekilde ilerledik. sizinle de çalışmayı seve seve isterim. doktorsitesi profilimdeki numarayı arayarak bana rahatlıkla ulaşabilirsiniz. uygun zamanı beraber belirler ve online olarak sizinle ilerleyerek artık hayatınıza zarar vermesinin önüne gecebiliriz. sağlıcakla kalınız

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Çift terapisi

    Merhaba çift terapisi almak istiyoruz size nasıl ulaşabiliriz, iletişim bilgileriniz eklenmemiş,randevu vs için nasıl iletişime geçebiliriz?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Semih Bilgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Muane hakkında bilgi almak

    Merhabalar,teyzem huzursuz bacak sendromu var ve beyninde küçülme ve eniştem tahammülsüz çok üzülüyorum teyzeme aslında özünde ikisinde iyi insanlar ama bir yardıma ihtiyaclari var,muane ücretiniz ne kadar maddi durumları da iyi değil yardımcı olursanız çok sevinirim🙏

    Doktor Cevabı:

    Psk. Rojin Nazik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Muane ücreti yardim

    Merhabalar muane ücreti ne kadar teyzem ve eniştem için randevu almak istiyorum ikisinin evlilikte birtakım sorunları var durumlari da çok iyi değil yardımcı olursanız sevinirim🙏

    Doktor Cevabı:

    Psk. Rojin Nazik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Güvensizlik

    Meraba hocam eşim benim aldattığımı düşünüyo hüçbir sözüme inanmamaya başladı dışarı yalnız göndermiyo.uyku düzeni bozuldu.gözü hep üstümde artık işe bile gitmek istemiyo beni bırakıp napıcaz böyle

    Doktor Cevabı:

    Psk. Rojin Nazik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Okb ve dürtü

    Hocam eylemde olma durumu yok ve haz alma durumu da yok ama haz almış gibi hissediyorum emin olamıyorum o an sanki dürtü gibi geliyor o an çirkin şeyler düşünmek istiyorum ki örnek vereyim eskiden bunlar hiç olmazken küçük kuzenlerim var diyelim ki yanımda şöyle şeyler olmuştu sanki onlar ile ilgili...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ese ebeveynce davranislar

    Mrb sorum su esimizin annesi olmamak adina ebeveynce davranislar sergilemiyorum asla yedinmi ictinmi aciktinmi uzerini ortmek hadi uyu yat vs annesiyle eslesebilcek cumleler dahi kurmuyorum fakat bunun aksine bazen evin erkegi gibi davranablyrm cunki esim sorumsuz fakat bunuda kontrol etmeye calis...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Dan. Eyüp Sarı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Acil durum

    Hocam merhaba eşim onu aldattığı nı düşünüyor bir buçuk sene önce yaptıgım hareketlerden bu kanıya varmış ama bir türlü bana anlatamamış kendi içinde büyütmüş ve bana söyledi ben yapmadigimdan emin olmama rağmen eşim itiraf et diye ısrar ediyor hatta rüyalarının bile gerçek olduğunu zannediyor yemek...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Fatma YÜCEL

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acil yardım hocam lütfen

    Merhabalar hocam. ben 2 yılı doldurdum evliligimde 3. yılın içerisindeyiz ama bir türlü anlaşamıyoruz sürekli kavga çatışma var eşim çift terapisine ya da psikologa gitmeyi reddediyor ya boşanacağız ya tedavi olacağız ben yuvamın yıkılmasını istemiyorum. eşim de gelmiyor ne yapmalıyım. erzurum merk...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Miraç Sağlam

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cevaplarsanız çok sevinirim

    Hocam bu son anlattıklarım okbden midir mesela mastürbasyon yapıyorum o an tecavüz eder miydim bunu sorguluyorum ve zevk alacaksam o sekilde olmak zorunda gibi ve sonra diyelim ki tecavüz hayal ettim sonra demek ki tecavüzcü olabilirdim çünkü hayal ettim diyorum bunu düşünmek okb mi okb böyle şeyler...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Remzi Kutanis

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Cevaplarsanız çok sevinirim

    Merhaba hocam bende cinsel takıntılar var ve şöyle bir şey yaşadım bir gün bir kızın sevgilisinin ona tecavüz ettiğini anlattığı bir şey okuyordum o an benim de bunu yaptığımı hayal ettim ama sanki ben bunu yapar mıyım diye hayal etmemi isteyen bir taraf var içimde o an düşündüm işte yapardım falan...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Remzi Kutanis

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aile içi problem

    Merhaba bende eşinle gelip psikolojik tedavi almam gerekiyor boşanmak değil topralanmak istiyoruz size nasıl ulasacam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Özlem Soysal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İletişim bilgileri

    Miraç hanım size ulaşabilmemiz için iletişim numaranızı ve adres bilgilerinizi rica edebilir miyim ? teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Miraç Sağlam

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anormal midir

    Merhaba sizin bir konuda fikrinizi almak istiyorum mesela bir filmde tecavüz varsa ve bunu ilgi çekici bulan bir insan ya da böyle tecavüz sahnelerini ilgi çekici bulup izleyen bir insan anormal midir ve bunun sebepleri ne olabilir? genel bir soruydu fikrinizi almak istedim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ne yapmalıyım

    15 yaşındayım çok kötü bi ailem var aile bile denmez babam şiddet uyguladı defalarca geçen yılda okula göndermedi bana ağza alınmayacak hakaretlerde bulundu düşmanıymışım gibi 1 yıldır çok kötü şeyler yaşıyorum sürekli intihar etmeyi düşünüyorum onun benim için bi kurtuluş olacağını düşünüyorum şuan...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Emel Kalınkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aile terapisti

    Hocam iyi geceler bana donus yapabilir mısınız acaba sizin icin de uygun ise insallah mesajimi görürsünüz kusura bakmayin gece gece yazdım ama

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Mehlika Zeynep Yurt

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x