Sağ memenin hemen altında ağrı

  • Merhaba doktor bey, ben 26 yaşımda bekar biriyim. benim genellikle iki adetin ortasında sağ göğsümün altında ağrı olmakta.. bu ağrıyı stresle birlikte daha fazla hissediyor olabilir miyim ? Boğazımdaki Lenflerle ilgili Sağ kolumdan kan aldırdım ve sonuç için bir kaç gün boyunca korku yaşadım herşey normal çıkınca meme ağrısı başladı. Ağrıya baskı uygulayınca dağılıyor gibi. Sol memem daha az ağrıyor. Yumurtlama zamanı tek taraflı meme ağrısı normal mi? Şuan adetin 17. Günü yaklaşık 29 günde bir adet olurum. Bir de bunun için endişelenmek istemiyorum kötü hastalık olur diye. Ele gelen kitle akıntı meme ucu çekilme falan yok. Değerli yorumunuz için şimdiden teşekkür eder, sağlık sıhhat dilerim.

  • Doktor Cevabı:

    Adet ortalarında yumurtlama dönemlerinde östroen artışına bağlı olarak memede hassasiyet olabilir...meme dokuları çoğunlukla heriki tarafta simetrik olmaz...bu yüzden bi tarafta hisdiyorsunuzdur....ayrıca stresli dönemlerde süt hormonu artabilir, bu da meme hassasiyetine sebep olabilir..3 ayda bir,adet dönemindeyken, sıcak duşun altında kendiniz muayene ederek, farklı bir şey hissederseniz hekime danışırsınız...

    tarihinde cevapladı.

Denizli Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • 8. gün hamilelik için idrar testi yaptırdık

    Merhabalar hocam bir sorum olacaktı. nişanlım ile bir ilişkide bulunduk. adet dönemine normal de 1 hafta kalmıştı ve adet olması gereken gün olmayınca ilişkiden 8 gün sonra hızlı kitten aldık ve sonuç negatif çıktı 2 gündür kasık ağrısı ve mide bulantım var diyor, regli olacağından dolayı mıdır yoks...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Risk nedir

    Bu ilişkiden sonra ilişkim oldu anal ve ella kullandım 17snde ve bi sorun olmaz sanirim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rahim duvarında kalınlaşma

    Hocam iyi günler iki aydır adet olamıyorum doktora gittim rahim duvarında kalınlaşma var dedi adet sökücü bir ilaç kullanıyorum o da eğer sökülmezse herhangi bir sakıncası var mı parça almamız gerektiğini söyledi öyle bir şey olursan rahimle oynatmasını istemiyorum ekstra olarak başka bir yöntemi va...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sürtünmeli i̇lişki sonrası hamilelik

    Hocam tekrardan rahatsız ediyorum ama reglimin 18 eylül'de olması gereiyordu.bugün 17 si ve hiçbir akıntım filan yok.hamilelik yoktur değil mi?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Düşük korunma

    Merhaba alparslan bey 5 haftalık bir düşük yaşadım şuan 7. günüm çok az kahverengi lekelenmelerim oluyor bu lekeler bittikten sonra ilişki yaşamamda bir sıkıntı olurmu beklemem gereken bir süre varmı bide düşük sonrası korunmalımıyım

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alparslan Baksu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajinal fitil hakkında

    Hocam merhabalar . doktorum bana exagyn vajinal tablet ve monodoks kapsül yazdı . aynen talimatlara uygun kullanıyorum ancak sabah kalktıgımda fitilin çoğunu çamaşırıma akmış halde buluyorum gün içinde de normalde hiç olmayan sarımsı bir akıntı oluyor . sizce herşey yolunda mıdır ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Risk nedir

    Merhaba erkek arkadaşımla ayın 12snde bir sürtünme ile ilişki yaşadım ama herhangi boşalma olmadı bundan 4 gün sonra ayın 16snda sürtünme ile ilişki yaşadık ve kendi göbeği bölgesine bosaldi sonrasında orayı sildik ve sürtünme yaşadık hamilelik riski varmidir? bide yarın ella kullansam yeterli olur...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik adet geçikmesi

    Merhaba 30 temmuzda sürtünmeli ilişki m oldu 9 agustosta adet oldum ve normal sürecimdeki gibi oldu, şu an 16 eylül ama adetim geçti mide bulantım var psikolojik mi bilmiyorum idrar testi yaprım ilk 15 dk negatif çıktı 20 dk sonra 2. cizgi silik çıktı sizce nedir bu

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelikle ilgili

    Hocam merhaba son 4 ay ki adetlerim su sekılde 10 hazıran 6 temmuz 31 temmuz 26 agustos yanı genel olarak duzenlı 25 -26 gunde adet oluyorum . 30 agustosta reglimin son veya bir gün oncesi ilişkiye girdim boşalma olmadı norlevo da kullandım tedbır amaclı ılk uc saatte . ( son dort aya gore yumurtl...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hpv pozıtıf ve bıyopsi sonucu

    Histopatalojik tanılar / sitopatolojik tanılar : uterus, endometri̇um, küretaj (1) --- kroni̇k servi̇si̇t uterus, servi̇ks saat 9 hi̇zasi, bi̇yopsi̇ (2) --- düşük dereceli̇ skuamöz i̇ntraepi̇telyal lezyon (lsil) uterus, servi̇ks saat 11 hi̇zasi, bi̇yopsi̇ (3) --- düşük dereceli̇ sk...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alparslan Baksu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik var mıdır

    Hocam merhaba, polikstk over hastasyım diane kullanıyorum. 5 eylül de nişanlım eline boşldı sonra peçeteyle kuruttu elini sonrasında elimi tuttu bi saat sonra elimi yıkadjm sıvı sabunla lavaboya gidip temas olan elle vajinamı yıkadım. 10 eylülde de yani reglimin 5 günü sürtünmeyle ilişki yaşadık s...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik olur mu

    Hocam kanda baktıramıyorum bugün yine test yaptık hic bir belirti yoktu sizce. 26 gün gecti ilişki üzerinden bu sıralarda 3 defa test yaptım sabah idrarıyla

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Melih Atahan Güven

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hamile kalmak mümkünmü?

    Merhabalar seval hocam. ben 22 günde bir adet oluyordum doğum sonrası 1 hafta gecikme yaşadım ve 1 hafta sonra adet olup olup dogum öncesi 28 güne döndü adet döngüm. hocam bilirsiniz ki yumurtlama ve adet takvimleri oluyor yumurtlama açısından pek güvenilmez takvimler. benim adetim 1 hafta gecikt...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kizlik zari

    Hocam iliskiye girmek istiyodum cok acıyodu uzunca bi süre giremedim sonra girdim rahat oldu kan gelmedi esnekmis zarim sonra bidaha gittim 9 yönünde çatlak görunuyor dedi esnek zarda zedelenme olurmu

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Övgü Doğan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yumurtlama

    Merhaba benim her yumurtlama zamanımda sol yumurtalığımda ağrı oluyor bu hep sol yumurtalığımdan yumurtladığım anlamına mı gelir sağ çalışmıyor mudur veya sağda yumurta yok mudur?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x