Ruh sağlığım bozuldu

  • selamlr sevgili hocam ; bundan 1 ay önce aritmi nabız artışı,göğüs ağrısı ve vücudumun çeşitli bölgelerinde ağrı yanma batma hissinden dolayı üst üste 3 gün acil polikliniğine gittim fakat yapılan CK/MB ve TROPONİN ve EKG sonuçlarında hiçbirşey çıkmadı (gayet normal)bazen vücudumun bazı bölgelerinde ağrı yanma ve batma şeklinde hisler oluyor gözlerimde yanma acıma var halsizlik bitkin hissetme mevcut ama son zamanlarda çarpıntı şikayetim yok genel olarak farkında olmadan dişlerimi sıktığımı hissediyorum ve bu durum çene ağrısı yapıyor yinede farketmeden dişlerimi sıkıyorum son zamnalarda aşırı şekilde ölüm korkusu yaşamaktayım akşam yatınca acaba sabaha ölecekmiyim diye düşünceler oluşuyor kafamda göğsümün sağ ve sol altında iğne batması gibi his oluyor vücudumdaki ağrı ve sızıları internet üzerinden araştırdığım zaman bendeki belirtilerin kanserden kalp rahatsızlığına psikolojik bozukluktan ani ölüme kadar her türlü hastalık belirtisinin bende bulunduğunu düşünüyorum eşim arayınca herzaman korkuyla acıyorum telefonu acaba kötü birşeymi oldu düşüncesiyle çocuklarım parka oynamaya gidiyor sürekli aklım orda acaba kötü birşey olacak mı diye düşünceler taşıyorum asansördemi kalacaklar arabamı çarpacak balkondanmı düşecek bunların sebebi psikolojik olabilirmi acaba

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba bu yaşadığınız sorunlar kesinlikle bu konuda bir psikiyatriste zaman geçirmeden gitmeniz tavsiye ediyorum

    tarihinde cevapladı.

Mersin Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Nolur yardim edin

    Hocam 11-12 yaşıma dair bir olay var cinsel oyun oynadık küçük 2 çocuğa birbirlerine dokunmalarini söyledik kendimi iğrenç hissediyorum o zamanlar cinselliği bilen her şeyi bilen bir çocuk böyle bir şey yaptıysa sapkın mıdır suçlu mudur ve iğrenç biri midir yoksa meraktan midir ve kafaya takılmaması...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Kahraman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Herşeye bakma

    Hocam iyi günler.disari çıktığımda böyle sebepsiz yere her yere bakıyorum.ornegin arkamdan bir insan geliyor o kişiye ,5-6 kez bakıyorum ağaçta yaprak sallanıyor.ona da bakıyorum.cok duyarlıyim diyebilirim hocam. ve böyle çok bakınca bunaliyorum,başım dönüyor hocam.kendimi huzursuz hissediyorum.ayri...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cinsel kimlik

    Son sorum daha var 10-11 yaşlarında bir çocuğun porno izlemesi onun psikolojisini bozar mı benim aklımda bazı görüntüler var ama porno izlediğimi hatırlamıyorum sadece sanki izlemişim gibi kafamda bir şey var ama olsa hatırlardım acaba çok eski zaman olduğu için yanlış hatırlıyor olabilir miyim bi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Güzide Türkyılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Baş ağrı ve başta doluluk hissi

    Merhabalar ben yaklaşık 3 aydır baş ağrısı çekiyorum. başımda sürekil ağrı var. kafamda sürekli doluluk ve gerginlik var. geceleri bir kaç kere ağrı ve gerginlikten dolayı uyanıyorum. uykumu tam alamamakla birlikte sürekli uyku hali var üzerimde.özellikle başımın ön tarafı ve arka tarafında sürekl...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Elmas İnce Kale

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Teşhis hk. yardım ricası

    Değerli ayşen hocam merhaba, 2 ay önce doğum yaptım. o günden sonra giderek artan şekilde karnın sol boşluğunda biri bastırıyor hissi, sırt ağrısı, baş dönmesi mevcut. nefes açlığı önceden de vardı bu şikayetlere eşlik ediyor halen. yanı sıra sol bacak ve sol kasıkta ara ara cızlamalar oluyor. şikay...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Helvacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardımcı olur musunuz

    11-12 yaşlarında 2 küçük çocuğa birbirlerine dokunmalarini söylemiştik bu olayı daha önce de hatırlıyordum ama 19 yaşında takıntı haline getirdim sürekli bu olay hakkında düşünüp ya şöyle olduysa diye şeyler söylemeye başladım sonra cinsel takintilarim başladı bir de ben parodi hesaplarda takılıyord...

    Doktor Cevabı:

    Psikoterapist Aynur Nabi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Psikiyatrist

    Hocam ağız alışkanlığı olmuş.ikisini de ayni şey zannediyorum.o yuzden pek dikkat etmiyorum.ayrica belki öbür seanslarda söylerim hocam,bu anlattığınız hikayeyi de kulağıma küpe ettim. fakat aklıma birşey takıldı hocam.ben şimdi anlatmadım ya hani durumu.tedavi olacağım fakat, olacağım bu tedavi o...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İntihar etmemek için hayatta anlam aramak

    Bu hayatta bir anlam bulamıyorum. bu hayatı anlamlı kılmak için ne yapabilirim?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ayşegül Sabuncu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik atak mı

    Merhaba büşra hanım bir konuda yardımınıza ihtiyacım var; bende bir panik hali başladı özellikle o an bayılacakmış gibi olup otobüsten bir anda inmek istiyorum hep otobüste oluyor, dışarı çıkmaya artık korkar oldum. kalp doktoruna gittim kalp sorunun yok dedi bu panik atakmıdır? bu ataklar sırasında...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Büşra Ağlamaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Seans ücreti

    Merhabalar seans ücreti nin ne kadar olduğunu merak ediyorum. bilgilendirebilrimsiniz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Deniz Akıncı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ölüm korkusu

    10 yıl önce depresyona girdim ilaç kullanıyorum hala sabah cipralex akşam solian içiyorum, doktorum verdi , bir de mutsuzum bur gün ölücem diyorum, ölümden korkuyorum, ölüm anından korkuyorum, sevdiklerim içinde endişeliyim , ölmek istemiyom hiç, neler önerirsiniz bu durumla ilgili

    Doktor Cevabı:

    Psk. Ramazan Boyacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bipolar ve psikoz başlangıcı

    Merhabalar emel hanım 25 yaşında bir erkek kardeşim var tiroid hastası yaşıtlarına göre geri ve çok çok saf bir çocuk ailevi sıkıntılarımızda oldu..bipolar bozukluk ve psikoz baslangici teşhisi kondu.. fakat teşhisi koyan evde bakım ücreti için girdiği kurul ve askerlik başvurusu sırasında görüştüğü...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Karabulut

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Konuşurken terleme

    Merhaba elif hanım, ben 27 yaşındayım ve sosyal ortamlarda mesela topluluk önünde konuştuğumda terlemeye başlıyorum, terleme problemim var. ancak neden terlediğim hakkında bir fikrim yok. topluluk önünde konuşurken utanma,sıkılma,çekinme yada titreme gibi problemlerim yok. sadece konuşmaya başladıkt...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Elif Sevim

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Fenalik hissi

    Çok teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sevi̇p sevmeme sorgulama

    Merhabalar. benim 1 yıllık bir ilişkim var ciddi düşünüyoruz. fakat son iki aydır sürekli yoğun bir duyguyla acaba onu seviyor muyum yoksa sevmiyor muyum diye aşırı bir dusunceye kapıldım mutlu olduğum halde sürekli sorguluyorum. gerçekten onu sevdiğimden eminim fakat bu yoğun duygularımdan kurtulam...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Feride Altay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x