Rosasea hastalıgı

  • merhaba hocam akne rozasea da sivilce yapan neden sadece demodexten kaynaklı mıdır ?her akne rozasea hastasının cildinde demodex olmayabiliyor fakat yine de akne çıkabiliyor nedeni genetik faktörler midir ? farkllı bir bakteri türümüdr ?

  • Doktor Cevabı:

    Bakterileri göz ardı etmeyelim. tıpkı parazitler gibi deri florasında var olan her bakteri, denge bozulduğunda var olabilir.

    tarihinde cevapladı.
  • peki hocam bir de hocam sol yanagımda bir şişlik var.sag tarafa göre yıkarken bile belli oluyor..elime bu bölge daha şiş geliyor.ödem gibi demodex hastalıgından sonra çıktı.metrin kremle biraz geçse de tam iyilişmedi..hafif de olsa rahatsız ediyor..egzersizlerle vs artıyor...bu durumun da tedavisi saglanabilir mi ?

  • Doktor Cevabı:

    Ödem olabilir hastalık tedavi olduğunda bu durum da geriler

    tarihinde cevapladı.
  • peki hocam lazerler etkili olmaz mı ?lenfödem tedavisinde lazerlerin etkili oldugunu okudum.demodex sonucu oluşan ödemde lazerle geçebilir mi ? teşekkürler cevaplarınız için..

  • Doktor Cevabı:

    Demodex yada rozaseayı tedavi eden lazerler o bölgede vaskülariteyi düzenlediğinden ödemi de azaltırlar.

    tarihinde cevapladı.

Bursa Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Demodex tedavisi

    Hocam peki cilt kurulugu bu tedavilerle geçiyor mu ? normalde yaglı bir cildim var...demodexten dolayı kuru

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hülya Gündüz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Deri rahatsızlıkları

    Merhaba. mesajınız için teşekkür ederim. söylediğiniz şampuanları eczacıya sordum sadece ketoral vardı onu aldım cecemed diye birşey yok hiç duymadım dedi. loprox da yok bulamazsın dedi. inşallah ketoral işe yarar. teşekkür ederim ilginiz için. saygılar.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hülya Gündüz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik urtıker

    Hocam merhaba 26 haftalık hamileyim iki aydır çok şiddetli ürtiker yaşıyorum zyrtec hap bazen 3 kere alıyorum günde fayda etmiyor bana ne önerirsiniz burada doktora ulaşamıyorum allah rızası ıcın bana ılac önerin nasıl kullanmalıyım prednol iyi gelir mi gebelikte nasıl kullanılır çok sağolun sımdıde...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hülya Gündüz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sivilcelenme

    Bu benim 3uncu paketim bunun zarar boyutu cok varmi acaba 6 ay kullanmami onerdi

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hülya Gündüz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yeni çıkan ufak et beni

    Hocam merhabalar ben et beni ile alakalı bir soru soracaktım benim belimin orada ufak bir et beni çıktı hatta ben ilk başta ucu çıkan siyah nokta sandım biraz sıkmaya çalıştım o kadar ufak bir et beni bu daha öncesinde yoktu sizce önemli bir nedenden dolayı çıkmış olabilir mi biraz uğraştığım için h...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Peniste yanma

    Merhabalar bir sorum olacakti nane yagi peniste glans tarafina surmenin bir zarari olur mu bende glans bolumu ve altinda yanma var senelerdir bir cok krem kullandim ancak fayda olmadi nane yagini duydum ve bu bolgeye surulebilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emine Dilek Bahçekapılı Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sivilce sıkıntısı

    Merhaba hocam. cildimde çok fazla iltihaplı sivilceler var. ne kadar doktor tavsiyesi üzerine aldığım jelleri sürsem de kar etmedi. acaba cildiyeciye gitsem bana sivilce ilaçlarından yazar mı ? bir de o ilaçların yan etkileri nelerdir acaba ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emine Dilek Bahçekapılı Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dilde oluşan kırmızı yama gibi leke

    Hatice hanım merhaba. yaş 26. 6 ay önce lenfadenit için kbb doktorum aksef diye bir antibiyotik yazdı kullandım. aksef bittikten sonra dilimde kuruluk yutma zorluğu gibi şeyler yaşadığımı hatırlıyorum ama önemsememiştim çok. bir ay gibi bir süre sonra dilimde beyazlık ve kırmızı yama gibi yuvarlakl...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sivilcelenme

    Mrb hocam bende 4 yıldır başımda sivilceler oluşuyor daha önce gittiğim doktorlarda tetradox hap cleocin losyon kullandım etkisi var ama ilaç bittiği anda tekrar sivilcelenmeye başlıyor tetradox kac ay kullanmak gerek ne öneriyorsunuz buna bi çare bulamadım yardımcı olursanız çok sevinirim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hülya Gündüz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Rosasea hastalıgı

    Peki hocam lazerler etkili olmaz mı ?lenfödem tedavisinde lazerlerin etkili oldugunu okudum.demodex sonucu oluşan ödemde lazerle geçebilir mi ? teşekkürler cevaplarınız için..

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rosasea hastalıgı

    Peki hocam bir de hocam sol yanagımda bir şişlik var.sag tarafa göre yıkarken bile belli oluyor..elime bu bölge daha şiş geliyor.ödem gibi demodex hastalıgından sonra çıktı.metrin kremle biraz geçse de tam iyilişmedi..hafif de olsa rahatsız ediyor..egzersizlerle vs artıyor...bu durumun da tedavisi s...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tırnakta siyahımsı nokta

    Hocam benim ayak bas parmagımda tırnagımın ucunda siyah kahverengi bir nokta gördüm sonra törpünün ucuyla tırnagın altını kazıdım zaten o nokta biraz uç kısımdaydı çok dibe girmeme gerek kalmadı ve nokta görüntüsü gitti kayboldu ben tırnak melanomu olmasından korktum ama melanom olsa kazıyarak çıkar...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Engin Kocabaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Demodex tedavisi

    Merhaba hocam cildimde sadece kuruk varken kullanmış oldugum nemlendiricinin üre içerimesinden dolayı pul pul dökülme,kızarıklık vs oluştu.uzun süre yanlış tedavilerle,yaglı kremlerle de bu iyice arttı cildim iyice inceldi..cildimde en son demodex uyuzu oldugu anlaşıldı...tedavide olmama ragmen ara...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hülya Gündüz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cilt ve deri hastalıkları

    Hocam merhaba 23 yaşında bir erkeğim hocam son 3 sene içerisinde göz altı torbalarım olmaya başladı ve yanaklarında aşağıya doğru çizgi ve sarkmalar oluştu ve cildimde bir solukluk var bunun nedeni nedir ne yapmam gerekir bana yardımcı olursanız çok sevinirim hocam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Deri rahatsızlıkları

    Merhaba sayın hocam. vücudumda boyun sırt ve sakal içlerinden beyaz kepek gibi dökülen şeyler var. siyah şeyler giydigimde yaka tarafları bembeyaz oluyor. hafif de kızarıklık ile beraber kaşıntı var. önerebileceğiniz uygun birşey varmı? teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hülya Gündüz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x