Rixper 1mg ı 2 gün kullanamadım çok kötüyüm

  • öncelikle 17 yaşındayım doktor rixper 1 mg verdi 5 güne yakın kullandım 2 gün kullanmadım sonra devam ettim kullanmaya ancak o 2 gün kullanmadıgım için çok kötü oldum herşey boş ve anlamsız geliyor eskiden böyle degildim yani kullanmaya başlamadan önce çok daha iyiydim şu anki halime oranla hocam sorum ben o iki günün üstünden 3 gün tam kullandım ilacı sonra 2 gün yarım aldım bugun üçüncü gün bugunde yarım alacagım bırakacagım ilac kullanmayı hocam sorum,ben eski halime dönermiyim yoksa hep bu durumda kalırmıyım ? cevabınız için şimdiden teşekkür ediyorum.

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar, bahsettiğiniz haliniz ilaçla alakalı olmayabilir ya da her ilacın ilk kullanıldığında bazı yan etkileri olabilir.size en iyi yanıtı doktorunuz verecektir. geçmiş olsun dileklerimle......

    tarihinde cevapladı.

Gaziantep Çocuk Psikolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Stres hakkında

    Merhaba hocam bende çok stres takıntı kaygı bozukluğu gibi rahatsızlık var bunlar için sarı kantaron içiyorum ama faydasını görmüyorum bu stres durumu hafifletmek için hangi bitkiyi tavsiye edersiniz hocam iyi günler sağlıcakla kalın

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Pınar Koçyiğit

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boyun düzleşmesi

    Hocam bende bi anda bi bad dönmesi gelmişti tüm bölümlere gittim boyun düzleşmesi çıktı boyun damarlarına bakıldı kan akışı iyiymiş yaşım 20 boyum düzleşmesi var dönmesi hissi yapar mi bende etraf dönmüyor ama biraz dengesizlik ve sersemlik oluyor bilginizi almak istedim teşekkür ederim. kaygı bozuk...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Tufan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sosyal anksiyete ve konuşamama

    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. dediğiniz gibi sosyal anksiyete tedavisini özel psikiyatri hekimimin kontrolünde aldım. ilaçların yanında ayrıca psikoterapi de gördüm. gerekli tüm norolojik ve kbb tetkikleri de yapıldı. nörolojik bir sorun olmadığı söylendi. durumumu , psikiyatri hek...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İç sıkıntısına yol açan cevapsız sorular

    Merhaba hocam ,benim sorum kafamdan atamadığım beni sıkıntıya sokan düşünceler.herşey çok iyi iken aklıma ne için yaşıyoruz ,nasıl olsa ölücez o zaman neden çabalıyoruz uğraşıyoruz gibi sorular geliyor .internette araştırdım varoluşsal depresyon çıkıyor ve intihara kadar gidebilir yazıyor .intihar e...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Akif Ersoy

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sosyal anksiyete ve konuşamama

    Adnan hocam merhaba. ben 33 yaşındayım, satış ve pazarlama işi yapıyorum. çocukluğumdan beri hızlı konuşma özelliğim var. kendimi az zamanda çok şey söyleme gereğinde hissediyorum. dışardan herkes çok hızlı heyecanlı olduğumu söylüyor. hızlı konuşurken kekeleme veya bozukluk yok sadece boğuk ses çık...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Atarax ve yaygın anksiyete bozukluğu

    5.5 yaşında kızıma yaygın anksiyete bozukluğu teshisi konuldu, şuan için atarax şurup sabah yarım ölçek akşam yarım ölçek önerdi, esas tedavi 6 yaş sonrası dendi, zeka ve öğrenme kavrama olarak önde gidiyor hastanede yapılan testlerde bile çıktı fakat benim aklıma takılan atarax surup en onemlisi ze...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hilal Tuğba Kılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete tansiyon yukseltirmi

    Hocam anksiyete bozukluğu var bende yaş 23 boy 190 kilo 78 sigara alkol yok kötü bir haber aldığım zaman endişe duydum fenalık hissi geçirdim acile gittim tansiyon sol kolda 17/4 sag kolda 16/4 kalp atisi 85 dil altın aldim sakinleştim şimdi ben tansiyon hastasimiyim ? veya kaygı bozukluğundan mı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç yan etkisi

    Merhaba sevgili hocam sertralin etken maddeli ilacın prospektusunde seyrek yan etki olarak kanser yapabilir yazıyor cok endiselendim bu ihtimal% kaçtır hocam?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikiyatri ilaçların tehlikesi

    Hocam kaygı bozukluğu yaşıyorum aklıma durmadan istenmeyen vesveseler ama herşeyin farkında olup düşüncelerime kendimi kaptırtmıyorum ama anksiyete bozukluk olduğunu biliyorum kendimde fakat bende eser derecede mitral yetmezlik ve eser derecede mitral valv proplapsusu var çarpıntım var psikiyatrin v...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Burak Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksyete bozukluğu

    Merhaba sevgili hocam sertralin etken maddeli ilacın prospektusunde seyrek yan etki olarak kanser yapabilir yazıyor cok endise duydun bu ihtimal% kaçtır hocam?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsamettin GÜLDOĞAN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete kalp çarpıntısı

    Hocam eser mitral yetmezlik ve eser derecede mitral valv proplapsusu var çarpıntılarım psikolojimi bozduğu için ve takıntılarımdan dolayı kaygı bozukluğu yaşıyorum psikiyatristin vereceği ilaclar kalbimi ritmini olsun sağlığını etkiler mi ? ama etkilese bile mutlaka psikiyatriste tedavi olmam lazım...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyku problemi

    Hocam, 43 yaşındayım, 10 yıldır iki kulağımda da tedavisi mümkün olmayan çınlama ve işitme kaybı var. özellikle çınlama beni çok huzursuz ediyor, 7-8 yıl önce psikolojik anlamda çok zor günler geçirdim, sosyal fobi ve uyku problemlerim uyuyamama anlamında , psikiyatri doktoruna gittim bana cibralax...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Reşit Kükürt

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Panik.atak

    Panik bozukluk hocam hayırlı günler bana 4 yıl önce panik atak tesisi kondu o günden beri hayatım alt üst oldu 2 yıl önce askerdeyim askerliği son donemlerimde kalbimde ritim bozukluğu teshişi kondu suprevantıkuler tasıkardı bişey olmaz dedi doktor ilaç yazdı beloc iki ay kullandım gecti askerden...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Zübeyde Ezgi Horzum

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hastalık tekrarlarsa

    Şu an için tekrar 10 mg dönmek mantıklımı sizce çünkü baya bir baş ağrısı baş dönmesi başladı

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Öykü Önal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hastalık tekrarlarsa

    Öncelikle beni sürekli takip eden bir doktor yok,bir doktorun tavsiyesi ile 3 yildir anksiyete baş dönmesi sebebiyle citoles 10 mg kullaniyorum ve durumum iyiydi, azaltarak birakmak istedim ve son 20 gündür 5 mg kullaniyorum,18 gün iyiydim ama şimdi son 2 gündür baş ağrisi ve baş dönmesi sikinti olm...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Öykü Önal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x