Ritm bozukluğu

  • Kalpte ritm bozukluğum var,holter takıldı kardiyologumuz zararsız ek atımlar dedi ancak ben psikolojik olduğunu düşünerek psikiyatriye gittim ve doktorumuz sabah/akşam 1 dideral ve secita 5 mg verdi.ancak diderali kullanıyorum fakat secitayı cesaret edip başlayamadım.dideralle birlikte ağır gelir mi? Düzensiz atımlar oldukça rahatsız etmeye başladı.teşekkürler iyi çalışmalar dilerim

  • Doktor Cevabı:

    Bu düzensiz atimlar ya da ek atimlar stres kaynaklı olduğunda stres ek atımı artırıyor . düzensizlik stresi artırıyor. bir süre sonra kısır döngü başlıyor. tedavi için her iki taraftan da tedavi vermek tam iyileşme için önemli dideral ek atımları azaltacak secita stresi azaltacak zaten 5 mg en düşük dozu ağır gelmez doktorunuzu dinleyip tedaviye başlamanızı öneririm geçmiş olsun

    tarihinde cevapladı.

Bursa Kardiyolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :
Puan : 5 / Oy veren : 1 kişi

Diğer Hasta Soruları

  • Mitral kapakta çöküntü

    Merhaba adnan bey 5gündür ara ara şiddetli çarpıntım oluyor sanki kalbim gırtlağımda atıyor gibi oluyor. normalde de hep çarpıntım olur alışkınım; fakat bu sefer rahatsız edici derecede ve bıraz daha uzun sürüyor. çarpıntı anında bayılacak gibi hissettim halsizlik geldi birden ve ateş bastı terle...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç etkilesimleri

    Çok teşekkür ederim hocam daha açıklayıcı cevap olamazdı 😊 evet demirim hiç yok ve sürekli düşüyor. peki diderali uzun vadede kullanmanin bir zararı olur mu sizce veya düzensiz kullanmanın? kardiyalog sadece çarpıntın olduğunda al dedi çünkü. çarpıntım da ayda 2 kez falan oluyor.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zeynep Güneş Özünal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç etkilesimleri

    Merhaba hocam. ferrum demir hapı kullanıyorum. bir de tirnak mantarı için cildiye terbisil hap verdi. nadirende çarpıntı sorunum oluyor kardiyalog çarpıntım olduğunda yarım dideral kullanmamı önerdi. bu üçü etkileşime girer mi? mesela demirle terbisil ardarda içilir mi? teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zeynep Güneş Özünal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Nabiz sorunu

    Merhaba hocam daha önce sordugum sorulara hemen cevap verdiniz allah razı olsun. kusura bakmayın yine rahatsız ediyorum. özetle çarpıntı sorunum vardi cok kez muayene oldum stres anksiyete cikti hep sonuclarda. hareket halinde veya stresliyken hemen hizlanip 120-130 larda geziyordu. simdi de tersi b...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı stres

    Çok teşekkür ederim hocam cevabınız için. kusura bakmayın yine bir sorum olacak. çarpıntı sorunu icin yazmistim çoğu zaman hareket halinde yada stresle 120/130 larda gezdigi oluyor diye. bu ara 15 gun tatile gittim ve hergun 5-6 km yürüdüm. simdi de kolay kolay hızlanmıyor yürürken de hareket halin...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntılar

    Hocam 24 yaşındayım. son 2-3 aydan beri genelde sabahları nabzım yüksek atıyor. bunun için kardiyolojiye gittim. holter ekg eco da bir şey çıkmadı. yalnız doktorum beloc kullanmamı söyledi. 50 mg kullanmaya başladım. 40 günü geçti düzelme var gibi ama tam anlayamıyorum nabzım bazen 100ün üstünde atı...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Denge kaybı halsizlik kan tükürme sabahları

    Hocam değerli vaktinizi ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim benım sorunum 25 agustos da çarpıntı ile hastaneye kaldırıldım nabız 150 di istiharatte beynımın içinde basınc oluyordu sıcak su döküyorlar gibi gün gectikce bu kalpte teklemeye döndü testler yapıldı temiz dendi ultrasonla ic orga...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Başçı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete kalp

    Merhaba 27 yaşındayım 17 yaşından beri annemin göğüs kanseri olmasıyla birlikte ağır zamanlar geçirdim annem iyileşti ama ben tek başına mücadele ettiğim için anneme yalnız destek olduğum için psikolojik olarak zarar gördüm. suanda göğüs kalp ağrısı sol kola yayilan sirta yayılan bir ağrı çekiyorum...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Sema Kılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ve midede şişkinlik

    Merhaba uzun zamandır özellikle yemeklerden sonra karın şişkinliği ve 180 lere varan carpintilarim oluyor hastaneye gidiyorum. anjiyo bile yapıldı eko yapıldı ekg vs kalpte sorun çıkmadı. lakin takip ediyorum yemeklerden sonra az ve çok yiyeyim fark etmiyor şişlik ile çarpıntı başlıyor. meteospazm...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mustafa Ufuk Uylaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Aritmi sırt ağrısı

    İyi günler hocam çarpıntı şikayetim vardı concor kullanıyorum hafifledi ama göğüsümde bir sıkıntı oluyor ağrı giriyor arada bu eforla değil genelde dinlenirken oluyor bu ağrının yanında sırt ve baş ağrısı da çekiyorum bunlar tam olarak bir kalp hastalığına işaret midir?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Alerjik kaşıntı nefes darlığı

    Mrb hocam çay kahve kola salam sosis çikolata süt yoğurt makarna biber domates çiğköfte gibi yiyecek içecekleri tükettikten sonra baş ağrısı çarpıntı nefes darlığı baş dönmesi kaşıntı kızarıklıklar oluyor 4_5 saat sonra geriliyor

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Hacı Murat Çaycı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çocuk kalp çarpıntısı ve acısı

    Merhaba hocam kızım için size sıra almak istiyorum nasıl alabilirim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayhan Pektaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalp atışının görünmesi

    İyi günler hocam benim çarpıntım oluyor bunu fark edebiliyorum fakat çarpıntım olan yer kalbimin sol tarafı olmalıyken sağ tarafı tık tık kıyafetten görünür şekilde atıyor sizce ne olabilir

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dideral ve etkisi

    Hocam saygılar.tansiyonum genelde düşük benim.10-7,10-8 bazen 10-6 . psikolojik sıkıntılarım için(kaygı,heyecan ve çarpıntı) dideral için tavsiye edildi.diderali kullandığımda düşük olan mevcut tansiyonu,nabızı daha da düşürür mü yoksa dengeleyici etki mi yapar bunu merak ediyorum..şimdiden teşekkü...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Muharrem Arslandağ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Orta depresif nöbet tanısı

    Orta depresif nöbet merhaba hocam emine ben bir psikiyatri doktoruna gittim bans bunun sebebinin daha önce kulkanmıs olduğum madde ve şu an sürekli kullandığım için alkolün yol açtığını söyledi etrafımdakiler benden daha çok içiyor fakat benim gibi değiller bana lustral ve zestas ilaçlarını verdi b...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x