Rexapin

  • merhabalar daha önce rexapin 5 mg kullandım otuz kilo aldım ilacı birakali dört ay oldu kilolarimin gitmesini istiyorum ilacı birakmamdan dolayı kilo verebilir miyim

  • Doktor Cevabı:

    Rexapin önemli bir tedavidir. başlamak ta bırakmak ta mutlaka psikiyatrist kontrolünde olmalıdır. böyle bir kontrol altında doktorun bu kadar kilo alımına izin vermemesi ve tüm sorulara cevap vermesi beklenir.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Sosyal fobi

    Merhaba, size bir konuda danışmak istiyorum. ben son 4 5 yıldır sosyal fobi belirtileri yaşıyordum çoğu belirtinin üstüne gittim ve herhangi bi yardım almadan aştım. örneğin minibüste bile müsait bi yerde diyemiyordum, hocalarımla konuşamıyordum, tanımadıklarıma yol tarifi soramıyordum, dışarda yeme...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 2 ilaç etkileşimi

    Hocam fibromiyalji sorunum için cymbalta adlı ilaç kullanıyorum. bunun yanında psikiyatrist in yazdıgı cipralex isimli anti depresanı aynı kullanmam sıkıntı yaratır mı ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tedavi ile ilgili yönlendirme

    Saygıdeğer, hocam merhabalar, öncelikle rahatsızlık vermiş isem lütfen kusuruma bakmayın. 26 yaşında erkek bir bireyim . özel bir klinik doktorunun yönlendirmesiyle okb ve anksiyete için 2 sene efexor kullandım. kendimi iyi hissetmeye başlığımı söylediğim zaman kısa süreli bir ilaç bırakma süreciyle...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Citoles bırakmak yan etkileri

    Çarpıntım oluyor sürekli normal mi peki ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sosyal fobinin, "sosyal i̇zolasyon şeması" ile bağlantısı var mıdır?

    Sosyal fobiyi çözmek için "bireysel davranışçı terapi" dışında başka hangi terapileri önerebilirsiniz? sosyal fobinin, "sosyal i̇zolasyon şeması" ile bağlantısı var mıdır? varsa şema terapi* ile de bu sorun çözülebilir mi? *jeffrey e. young not: ceren hanımın yayınından geldim buraya kendisi so...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Psk. R. Meltem Kavcar Sırmalı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Redepra 15mg

    Hocam merhaba. doktorum sabah anzyl 15 mg(yarım) aksamda redepra 15mg(yarım) reçete etmişti yaygın anksiyete için. dün gece redeprayi saat 10:30 gibi içtim ancak gece 04:00 gibi uyuyabildim. bugünde "tam" olarak içtim hala saatler geçmesine rağmen sıfır uyku. cok uzun süre önce geceleri seroquel ve...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Unutkanlık sorusu

    Hocam unutkanlık cevabına tesekkurler peki siz tedavide aldemir veya depresyon ilaçlarımı veriyorsunuz ne tür ilaç kullaniyorsunuz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Okb ve kaygı sorunu

    Merhaba bende okb sorunu var. daha önce terapi aldım ancak süreç başarısız geçti. bana ne önerirsiniz, sizden randevu almak istiyorum ama şehir dışındayım online olarak faydalı olur mu. sorularımı yanıtlarsanız sevinirim.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Arzu Ünal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Unutkanlık sorusu

    Sorusu unutkanliksorusu unutkanlik sorusu hocam saygilar hayatimi etkilemeyen basit unutkanlik oluyor dr bana tebokanfort nootropil onerdi sizin bu konuda pratik oneriniz yokmu ne yapabilirim ayrica bu ilaclari devamli almamin sakincasi varmi stress icin oneriniz yokmu eşim kolon kanseri an.ameliyat...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kaygı, korku, vesvese

    Hocam merhabalar, 26 yaşında erkek bir bireyim . özel bir klinik doktoru vasıtasıyla yaklaşık 2 sene okb ve anksiyete için efexor kullandım. kendimi iyi hissetmeye başlığımı söylediğimde ilacı kısa sürede bir bırakma evresinde ilacı doktor bıraktırdı ve sonucunda yoksunluk belirtileri, bağırsak soru...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Citoles bırakmak yan etkileri

    Merhaba 22 yaşındayım . yaklaşık 3 sene önce hastalıkları araştırıp kendimi hastalık hastası yaptım ailemde kalp krizi geçiren vardı ve şahit olduğum için anksiyete gelişti. yaklaşık 2 sene citoles 10 mg tedavı gördükten sonra doktor bırakmamı i̇stedi . bıraktıktan sonra 2 ay sonra kendimi yeniden k...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Obsesif kompolsif bozukluk

    Merhaba hocam on yıldan beri obsesyon hastasıyım başlarda çok şiddetli takıntılarım vardı beş altı seneden beri ilaç kullanıyorum tedavi olmadan önce ve tedaviye yeni başladığım dönemler yirmi dört saat takıntılarım oluyordu şuan ilaçlarla hastalığımın yüzde doksanı geçti yüzde onluk bir oranda takı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete bozukluğu

    Selamlar hocam bi sorum olacaktıda ben panik atak ve anksiyete hastasiyim 1.5 senedir ilaç kullanıyorum ve tedavim başarılı bir şekilde devam ediyor ben bekçi olmayı düşünüyorum ama şu anki durumum bekçi olmamı engellermi acaba?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Murat Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çaresizim ne yapmalıyım

    Hocam ben hastalık hastası biriyim bunun yüzünden de sürekli öleceğimi düşündüm 1 ay boyunca düşündüm ve o ayın sonunda sabah uyandım vücudumda titreme heryerde seğirme çeşitli yerlerde yanma hissi oldu , uykuya dalarken el ayağın boynun belin dönmesi olarak devam etti şuan gün içinde de oluyor 1 ay...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Enes Semiz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geçmeyen takıntılar

    Serhat hocam merhaba size son bir şey daha danışmak istiyorum durumumu size öncedende yazmıştım sağ olun bütün sorularımı cevapladınız size danışmak istediğim şey takıntılarımdan dolayı lustral 200 mg inveganın yanında alıyorum lustral takıntılarımı yüzde elli yüzde altmış azalttı iki yıldan beri ku...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nuran Şen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x