Psikolojim bozuk muu

  • merhaba hocam kendimi sürekli boşlukta hissediyorum ruh halim çok değişken sessiz sakin bir kişiliğim var lakin bazen öfke patlamaları yaşıyorum ruh halim genellikle karamsar oluyor insan içine çıkmak hiç hoşuma gitmiyor insanlara karşı içimde hep bir kötü düşünce oluyor sevemiyorum insanları. en ufak şeyleri kafama takıyorum çok düşünüyorum çok cevabınızı bekliyorum saygılar

  • Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Dan. Cem Keçe

    Psikoloji

    Merhaba, yazdıklarınızdan duygularınız yönetmekte zorlandığınız, duygusal dalgalanmalar yaşadığınız anlaşılıyor. bu durumun bir çok nedeni olabilir, bir ruh sağlığı uzmanına görünmeniz uygun olur. saygılar

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Hastalığım nevrotikmi psikotikmi

    Merhaba serhat hocam altı yedi seneden beri psikolojik sorunlarım var bir çok psikiyatriye gittim ilaç kullandım fayda göremedim şikayetlerim her kez bana bakıyor her kez benim hakkımda konuşuyor toplum içindeyken rahat olamıyorum devamlı bir kaygı hali var tam rahat olamıyorum beynim benim istemim...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Majör depresyon görme bozukluğu

    Derealizasyon deporsanalizasyon çok kötü hocam kendinden ve çevreden kopuyorsun , ömür boyu sürer mi ? akli dengemi kaybedermiyim ,kendimi delirmiş gibi hissediyorum?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akatizi mi anksiyete mi

    Hocam selamlar ve saygılar.ben 25 yaşında erkeğim yıllarca depresyon ve dikkat eksikliği tedavisi gördüm.çok çeşitli ilaçlar kullandım ama 2015 2020 arası efexor ve ritalin kullandım.bu yıl 1 ay wellbutrin kullandım sonra doktorumu değiştirmeye karar verdim.yeni doktorum bana cipralex tedavisi başla...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Recep Alp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Akatizi mi yoksa anksiyete mi?

    Hocam selamlar ve saygılar.ben 25 yaşında erkeğim yıllarca depresyon ve dikkat eksikliği tedavisi gördüm.çok çeşitli ilaçlar kullandım ama 2015 2020 arası efexor ve ritalin kullandım.bu yıl 1 ay wellbutrin kullandım sonra doktorumu değiştirmeye karar verdim.doktorum bana cipralex tedavisi başladı.il...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hikmet Aloğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akatizi mi korkusu mu?

    Hocam selamlar ve saygılar.ben 25 yaşında erkeğim yıllarca depresyon ve dikkat eksikliği tedavisi gördüm.çok çeşitli ilaçlar kullandım ama 2015 2020 arası efexor ve ritalin kullandım.bu yıl 1 ay wellbutrin kullandım sonra doktorumu değiştirmeye karar verdim.doktorum bana cipralex tedavisi başladı.il...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Majör depresyon görme bozukluğu

    Peki hocam hangi ilaçlar yapmaz?bide derealizasyon-deporsanalizasyon oluştu,bunun için tedavi edici ilaç varmı? teşekkürler iyi çalışmalar hocam..

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete ve lustral

    Hocam ben anksiyete bozukluğu ve beraberinde depresyon için doktor kontrolünde 10 gün önce lustral 50 mg kullanmaya başladım. başladığım günden beri carpintilarim ve huzursuzluğum daha da arttı. ilaca yeni baslamanin bir yan etkisi olabilir mi bu durum?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Majör depresyon görme bozukluğu

    Klomipramin+paroksetin.aşırı ışık hassasiyeti de var hocam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lustral başlangıcı

    Hocam ben anksiyete bozukluğu sebebiyle lustral 50 mg başladım 10 gün önce. ama şimdi kendimi çok daha mutsuz hissediyorum, olsumsuz düşüncelerim ve carpintilarim arttı. ilaç olumsuz etkilemiş olabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Epilepsi unutkanlık

    Merhabalar hocam daha önce de size yazmıştım epilepsim var 25 yaşındayım lamictal 50 mg sabah akşam tam kullanıyordum 75 mg a geçtim fakat benim şikayetlerim hiçbir şekilde geçmedi bende sadece aşırı unutkanlık zihin karmaşası halinde gösteriyor etkilerini hiç de nöbet geçirmedim bayılma felan hiç b...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ritim sorunu

    Hocam 2 yıl önce 6 ay boyunca neredeyse hergun gece uyandıran 140-160 arasi taşikardi basladi duzenli hizli.gittikce hızlanıyor sakinlesmeye calisinca yada ani sakinlestici veya bekleyince 10 dk içinde yavaslayarak geciyordu doktora gitmemiştim korkudan sonra ustune yürürken hizli tekleme oldu kalbi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aşırı dalgıngıl

    Merhabalar hocam biri benimle konuşunca bileyler anlatınca snki başka yere gidip gelyr aklım bi an duruyrm içinden bu sana anlatyr dinle dyrm dinlemiş gbi yapıyorum aşırı düşünyrm hocm napmalıyım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Zestat 15 mg kullanımı

    Hocam merhaba. ben 6 aydır depresyon tedavisi için zestat 15 mg adlı ilacı kullanıyorum. internette mirtazapin etken maddesinin tiroid tümörlerine ve karaciğer tümörlerine aebep olabileceği yazıyordu. bu bilgi doğru mudur hocam? cevaplarsanız sevinirim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geçmişte takılı kalmak

    Merhabalar hocam geçmişle yüzleşip vedalaşamıyorum ve şuanki hayatımı bu yüzden bir düzene sokamıyorum ama bunu çok takıntılı bir şekilde yapıyorum dışarı yansıtmasamda içimde sürekli dünle bugünü kıyaslıyorum ve bunu yapmaktan kendimi alıkoyamıyorum bu yaptığım hastalık derecesinde birşey mi kendi...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Majör depresyon görme bozukluğu

    Hocam 3 yıldır majör depresyon tedavisi görüyorum görmem çok bozuk herşeyi gölgeli bozuk görüyorum gözlerim sıfır dereceymiş nörolojik birşeyde bulamadılar bu neden kaynaklanıyor olabilir hayatım karardı saygılar..

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x