Psikolojik

  • Merhaba hocam yaklasık 4 aydır cok ciddi psikolojimin bozuk oldugunu düşünüyorum hiç birseyden zevk almıyorum herseye karsı olumsuz ve halsizim en ufak bıryerım agrısa kanser mı olfum dıye hastanede buluyotum kendimi bunları yasarken nefes alamıyorum doktor ıyısın dediğinde bile inanmıyorum yeterli tetkik yapılmıyor diyorum hiç birseye odaklanamıyorum bu depresyon mu nolur bana cvp verebilir misiniz cıldırıcak gibi hissediyorum kimse bunu anlamıyor

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, ilk fırsatta bir psikiyatri uzmanına muayene olmanızı öneririm.

    tarihinde cevapladı.

Balıkesir Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :
Puan : 5 / Oy veren : 1 kişi

Diğer Hasta Soruları

  • İlac bırakma

    Merhaba ben psikoz hastasıyım bir sorum vardı ilaçlarımı bıraktıktan kaç gün sonra belirtiler tekrar eder ilaclarım clopşxol 200 mg akineton tablet akineton ampül cevaplarsanız sevinirim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Stilizan yan etkileri

    2 gün önce doktorum stilizan 1mg verdi ve 2.içişimde uykusuzluk ve aşırı derecede kol ve bacaklarımda istemsiz hareketler oluştu ardından da eklem yerlerimde karıncalanma, yanma oldu. çok acil doktora gitmeli miyim? ayrıca yüzümde de istemsiz hareketler oluştu. ilacı içtikten yarım saat geçtikten so...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikozum alevlendi

    Hocam kusura bakmayın gine ben. sizi rahatsız ediyom sürekli böle ama bulunduğum ilçede psikiyatri yok. psikiyatri için uzun bir yol gitmem lazım. daha önceki sorularımdan hatırlacağınız üzere organik olmayan psikotik bozukluk hastasıyım 100 de 45 engelli raporum var. hocam bu sabah effexor xr 3...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Stres ve üzüntü

    Merhaba hamdullah bey,ben birşey öğrenmek istiyorum,verecegınız cevap için şimdiden teşekkürler.çok kafaya takmak aşırı stres üzüntü kanser yapar mı,tşk kolay gelsin...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Brintellix

    Merhabalar. hocam ilk 6 gün 5mg brintellix aldım. sonraki iki gün de 10 mg olarak aldım. ancak kafam uyuşuk sürekli esneme ve uyku hali var. iştah açmadığı ve yan etkilerinin az olduğu güzel bir ilaç olduğunu düşünsemde bu uyku haline dayanamıyorum. hiçbir şey yapamaz hale geldim. bu yan etki geçec...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ritim bozukluğu ilaclari

    Hocam ilginiz icin cok tesekkur ederim inanın.ilk laroxyl vermişti buradaki psikiyatris ssk daki kardiyolig kestirmisti carpintilari arttirmisti.hocam normalde brintellix i dedigim bikac kez tasikardi atagi haric bisey yapmamisti onuda omu yapti bilmiyorum 😐 acaba hocam carpinti ates basmasi yapiyor...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ritim bozukluğu ilaclari

    Hocam gunaydinlar oncelikle ilginiz icin cok sagolun.brintellixin yaninda sadece nervuim gunde 1.5 ve bazen mide ilaci ve gaviskon ve concor hergun ceyrek iciyordum hocam sabahta levetrionumu aliyordum bunlar etkilesim yaparmi acaba ? suan bagli oldugum bi psikiyatris kalmadi hocam doktorum tekrar d...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ritim bozukluğu ilaclari

    Hocam mutlu pazarlar ben size onceden yazmistim brintellix 10 mg icin siz bana kiş döneminde en azindan kullanmanizi oneririm demistiniz.hocam size o konuda soracaktim size ben paxili birakip bir anda brintellix 10mg baslamistim ve 1 hafta icinde ani goguste baski ates basmasi terleme ve carpinti at...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Efexor xr şizofrenilerde kullanılabilirmi

    İyi günler hocam. psikoz hastalırı anksiyeteden dolayı efexor xr kullanabilirmi. bu ilaç pozitif belirtileri etkilermi veya kötüleştirimi. bilgilendirirseniz sevinirim.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Obsesif-kompülsif

    Selam doktor bey: anksiyete ve obsesif kompulsif bozukluğu için lustral 50 mg kullanıyorum 2 ay oldu bu ilaç anksiyeteye iyi geldi fakat obsesif kompulsif bozukluğu için aynı şeyi söyleyemem takıntılı halime hiç tesir etmedi ne önerirsiniz bu tabloda? selam ve saygılarım ile iyi calismalar dilerim..

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyon depersonalizasyon

    Saolun hocam allah razi olsun sizden zor günümde yardimci oldunuz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • F32.9 tanisi

    Hocam allah razi olsun yuregime su serptiniz hayatta hersey gonlunuzce olur insallah 😊

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Depresyon depersonalizasyon

    Anladım hocam saolun bir de kafamın arka kısmı uyuşukk gibi oluyor ve kafa karışıklığı da var gözlerde dalma filan var mr çektirdi birsey çıkmadı kansızlık tedaviside gördüm bazen aklıma saçma düşünceler geliyor onemsememeye çalışıyorum psikolojim çokmu bozuk acaba

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyon depersonalizasyon

    Merhaba hocamm ben majör depresyonn tedavisi goruyorumm depersonalizasyon da oldu bende ilk oldugunda vucudum yabanci gibi geldi baya korktumm korkudan agladim bile ancak hepsi stresten oluyomuss galibaa 2tane ilac verdi doktor kullaniyorumm depreks ve desyrel major depresyonda depersonalizasyon no...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • F32.9 tanisi

    Hocam merhaba bi konu hakkinda size danismak istiyorum f32.9 tehlikeli bir tanimidir birde psikologlar hastanin gecmisinde ne zamana kadar gorebilirler gordukleri tedaviyi polislik icin soruyorum da beni bilgilendirebilir misiniz 😊

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör





.
x