Psikoloji

  • Psikoloji

    Meraba benm sorunum pskolojık mı bılmıyorum ama kendı hemcsmden bırnı sureklı merak edıyorum ne gıydıgnı kıyafetlerını resımlerını hayatını telefonunu facebooktakı msjlarını arkadslarını ayakkbılarını bundan nasıl kurtulabılırım yardım edermsınız ve sizce bu bir pskolojık rahaysızlık mıdır? simdide...

    Doktor Cevabı:
     R. Sabri Yurdakul

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikoloji

    Merhabalar doktor hanım.. ben kimi zaman aile içinde durduk yere ağlıyor veya hiç olmadık şeylere bağırıyorum ... kimi zamanda rüyalarımda ders çalışıyorum ... gece sesli bi şekilde konuşarak ders çalışıyormuşum fakat ben böyle bişey hatırlamıyorum ... bazen de bir rüya görüyorum ve bu rüyam bi süre...

    Doktor Cevabı:
     Mualla OKTAY

    Dr. Psk. Mualla OKTAY

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikoloji

    Hocam merhaba benim 17. yaşında ve 10. yaşında iki çoçuğum var oğlumla prplemler yaşıyorum ben eşimden şiddetli geçimsizlik yüzünden ayrıldım annesi babası ilebir evde yaşıyorduk eşim evde çok şiddet gösteren bir baba oğlum babayı sevmiyor babanın alkolu var ben çoçuklarım için eşimle birleştim oğ...

    Doktor Cevabı:
     Mualla OKTAY

    Dr. Psk. Mualla OKTAY

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikoloji

    Merhabalar benim sorunum ben bir rahatsızlık geçirdim bundan 11 yıl oönce kadar omurilik iltihabı ve sonrasında hasar bıraktı tabi sol ayağımda bu durum psikolojimi yeterince bozuyordu zaten butun beynim zaten bu duruma odaklı mutsuzluk yaşıyordum ay önce birz daha şikayetlerimi azaltmak adına amel...

    Doktor Cevabı:
     Yavuz Atış

    Uzm. Dr. Yavuz Atış

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikoloji

    Benim sorunum oturduğum zamanlar penisimde bir his kaybı yada uyuşukluk oluyor.. penise dokunuyorum ama hissetmiyorum ayrıca çok büzülüyor. sadece penisle kalmıyor kalça kısmımda ona bağlı karıncalaşıyor uyuşuyor. ayrıca penis boyum ufak denilebilir. hergün 3-4 defa mastürünbasyon yaptığımda oluyor....

    Doktor Cevabı:
     Ferhat Ateş

    Doç. Dr. Ferhat Ateş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikoloji

    Merhaba 22 yaşındayım son zamanlarda üzerimde olan değişikleri anlatmak istiyorum bunun cevabını ben bulamadım.bazen çok sinirli oluyorum ufacık şeylere bile sinirlenebiliyorum karşımdakini kırabiliyorum.sanki beynimde beni yöneten beni ele geçiren bir şey var kontrol edemiyorum bazen,gereksiz şüphe...

    Doktor Cevabı:
     Oya Mortan Sevi

    Dr. Psk. Oya Mortan Sevi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikoloji

    Panik bozukluk için antidepresan kullanıyorum düşük dozda bırakınca eskiye dönüş agarofobi tekrarlıyo.ilacı bırakmak için önerebileceginiz bişeyler var mı?saygılarımla.

    Doktor Cevabı:
     Hasan Gökhan Şentürk

    Dr. Hasan Gökhan Şentürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikoloji

    Hocam meraba ben 2 eylülde cinsel ilişki yaşadım hayat kadınıyla,korunmasız oral ve korunmalı vajinal ilişki yaşadım ama ilişki bitiminde przrvatif kadında kaldı ama boşaldığmda przrvatif bendeydi hatırlıyorum neyse bundan sonra daha ilk günden nette hiv araştırması vs. derken zor bi süreç geçirdim...

    Doktor Cevabı:
     Kemal ÖZCAN

    Uzm. Psk. Kemal ÖZCAN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikoloji

    Öncelikle merhaba benim çenem ağrıyordu doktora gittim eklemlerde rahatsızlık olduğunu söyledi ve benim psikoloji uzmanına görünmemi söyledi benim merak ettimğim şey bu gibi rahatsızlıkların psikolojiyle alakasını merak ediyorum 16 yaşındayım ? ve 5 , 6 yıl öncede yüz felci geçirdim

    Doktor Cevabı:
     Ramazan Şimşek

    Uzm. Psk. Ramazan Şimşek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


1/5 | Toplam 43 kayıt bulundu.

Psikolojiile ilgili uzmanlar

.
x