Psikiyatri

  • Hocam benim yakın arkadaşımın babası kanser ile mücadele ediyor.Babasının birkaç haftadır durumu kötü. Hiç kimseyle konuşmuyor, biraz kafasının dağılması ve bizimle iletişim kurması için nasıl davranmalıyız? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim..

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar öncelikle kanserle mücadelenin zorlu bir süreç olduğunu ve hem kendisi için hem de yakınları için ruh sağlığının bozulabileceğini bilmek lazım bu süreçte destek alınırsa yaşam kalitesini de artırmış oluruz yani öneriden ziyade bu durumu atlatana kadar hem hastanın kendisi hem de yakınlarının destek alması daha faydalı olacaktır

    tarihinde cevapladı.

Kahramanmaraş Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Depresyonhali

    Menü ana sayfabenimsayfamsorularım (#2263527) soru depresyonhali (#2259091) soru depresyonhaki menümenumenudoktor ana sayfabenimsayfamsorularım (#2250125) soru depresyon halı saygılar eşim kolon kanseri oldu ameliyat ve kemoterapi görüyor sınırlı ve hassas yapıya sahip sinirlendiğinde bana hep b...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Büşra Ağlamaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İnsanlara tuhaf geliyorum

    Merhaba hocam, geçtiğimiz yıl bir yurtdışı deneyimi yaşadım ama orada insanlarla iletişime geçerken çok zorlandım özgüvenimi yitirdim. ülkeye döndüğümde eskisi gibi iletişim kuramadığımı fark ettim. önceden çok sosyal herkesle arkadaş olabilen anlayışlı biriydim. şimdi ise konuştuğum insanlar beni g...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Rüya Süllü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tekrarlayan depresyon

    Tekrarlayan depresyondan dolayı 1500 mg lithuril kullandım her artırmada 2 gün iyi geldi sonra depresyon yine tekrarladı şimdi aynısı lamictalde oluyor ümitsizliğe düştüm acaba duzelemeyecekmiyim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sibel Işık Devecioğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Citoles kullandım

    Tekrar bi sorum olacak psikiyatriu gittim bana citoles verdi ama onu kullandıktan sonra esneme ler oldu uyuyamadim sol tarafımda yanma var bunların nedenleri ne olabilir.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Oğuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rahatsizimm

    Şimdı doktor bey bey ben askerde ızmır menemen devlet hastanesne pısıkıyatrıye gıtdım orda şahsımla ılgılı kendımle alakalı olmayan bılgıler paylaştım vetanı raporlar dedıklerım kıyada yazılmıs o dedıklerım sısteme mı kaydedılıyor yoksa sadece bılgısayar kasasına mı kaydedılıyor sılınmesını ıstesem...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antidepresan bırakma

    Merhaba hocam, depresyon tedavisi için efexor 150 mg ilaç kullandım 8 ay kadar ve doktorumda bırakmam gerektiğini söyledi, azaltarak bıraktım, fakat bi kaç haftadır uykusuzluk sorunu, kaslarda zayıflık hali, halsizlik ve cansızlık oluyor acaba bunlar kesilme sendromu mu, ne zaman geçer

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Burak Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lütfen yardım

    Merhaba hocam. 2 senedir anksiyeteyle başlayıp depresyona dönen bir rahatsızlığım var. bu durumun psikolojik bir hastalık olup olmadığından da emin değilim. psikiyatristle de görüşüyorum ilaç ta kullanıyorum ancak bir ilerleme olmuyor. şu an derdimi anlatamayacak kadar karmakarışığım. ne hissettiğim...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Oğuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaybetme korkusu

    Merhabalar. 22 yaşındayım. yaklaşık iki haftadır ağlamaktan baska birsey yapmıyorum annemi babamı kardeslerimi düsünüyorum. onlar olmasa ne yaparım ben olmasan onlar ne yapar bi sabah kalktığımda sanki. olmayacak gibi hissediyorum. migren ilacı sibelium kullandıktan sonra dahada arttı.yardımcı olurs...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Oğuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yemek yerkene

    Tsk ederm

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Feride Göçen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Rahatsizimm

    Hocam misol 50mg kullanmayı düşünüyorum kaç ay kullanmam gerek beynime ruh sagligim ma canlılık katmak istiyorm hangi ilaç olur beynim acılar içinde bi ferahlamadı rahatlaması kendine gelmesi lazim ne yapmam lazim

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yemek yerkene

    Mrba bnde yemek yerken öksürek gelior reflu gastrit dediler ilac yazdilar ama bn yutkunurken oksuruom psikolojikde olabilir dediler napmaliyim bilemiorum yardimci olurmusunuz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Feride Göçen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Epilepsi ve antidepresan

    Sayın hocam iyi günler, geçirdiğim bazı rahatsızlıklar sebebi ile bir nöroloji uzmanına gittim. kompleks parsiyel nöbet olabilir dedi. eeg ve mr çekildi her ikisi de temiz çıktı ancak takip edilip tam teşhisin konulabileceğini belirtti. şu an için sadece bir antidepresan (c****s) verdi. ilacın yan e...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fehim Arman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Testosteron seviyesi

    Çok teşekkürler doktor bey haklısınız doktor bey beni resmen zaman'ında tedavi etmeyerek gereksiz yere ilaç içerek veya bilmiyorum gereksiz yere anksiyetesi ve depresyon a soktular stres oldum dopamini mi düşürdüler .

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Nuri Haksever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kumun dışına idrar yapma

    Test yapıldı ama idrar yollarında bir hastalığı yok.. veterinerim bir odaya kumu ile birlikte 6 saat kapatmamı eğer etkili olmazsa 24 saat kapatmamı önerdi ama kedim zaten depresyonda gibi ve kapatırsam benden daha çok uzaklaşır gibi düşünüyorum ne yapmalıyım

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sorunum ne bilmiyorum

    5 yaşında bir kaza geçirdim ağzıma 4 dikiş attılar, 9 yaşında iken sevdiğim bir insan intihar etti 13 yaşında bir kaza daha geçirdim sol gözümü nerdeyse kaybediyordum 3 ameliyat geçirdim 18 yaşımda kuzenimi kocası tarafından öldürüldü ,110 kilodan 6 ay içinde 64 düştüm ve saçlarım döküldü, ön taraf...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x