Prolotopi tedavisi hk

  • Hocam Merhaba yeriniz nerde acaba 0533 478**** size muayene olmak istiyorum. Saygılar sunuyorum iyi akşamlar

  • Doktor Cevabı:

    Şu an üniversitede hasta bakıyorum. 0(224) 2953154 numaradan randevu alabilirsiniz

    tarihinde cevapladı.

Bursa Anestezi Uzmanı uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Geçmeyen ağrı ve uykusuzluk

    Merhaba hocam uzun süredir ağrılarım var bir ton doktora gittim her şey normal çıktı sanırım sorunum fibromiyalji ama yine de en son bir nöroloji uzmanına gidicem.bu dönemde çok yıprandım.hep farklı tanılar konuldu.maalesef ki çok çelişkiye düştüm.anksiyetesi yüksek bir insanım.yaşadığım ağrılar yüz...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Halil Selahattin Özten

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Fiziksel ağrılar

    Merhabalar ben 25 kasım tarihinde covid geçirdim hafif geçirmeme rağmen sonrasında ağrılarım oluyo kalça omuz kollar kalçadan baldıra baldıran ayaga ağrılar oluyo dirsek kemikleri sızlıyo siyatik sinir içten titrer gibi oluyo kalçanın arka tarafına ağrı vuruyo netten baktım piriformis sendromu ve...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Savran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Biorezenans ve kuru iğne tedavisi

    -fibromiyalji ve miyofusiyal ağrı sendromu olan hastalara biorezenans ve kuru iğne tedavisinin bir arada uygulanması sakıncalı mı? -fiyat aralıkları nelerdir?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İlker Önder Ferah

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Şakak ağrısı

    Hocam kolay gelsin 23 yasinda. bundan 2 yıl önce ve daha öncesinde bi kaç defa beyin tomografi ve mr çektirdim ayni sekilde boyunda. herhangi bir sorun yoktu sadece boynumda baya bi duruş bozukluğu varmış sürekli boyun ağrısı yaşarım arada sanki kitlenir kutlemeden açılmaz. bi kaç gün önce boynumun...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Tufan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 2 klipsli ets ameliyatı olmak

    Sayın hocam 2012 de yüz terlemesi ve kızarması için klipsli ets oldum. 3 sene gayet güzel geçti refleks terlemede fazla olmadı. ama birgün yüzüm tekrar kızarmaya başladı. yüzümde terleme olmadı. fakat ellerim nemlenmeye başladı refleks terlemem arttı. sonra bi zaman sonra doktorumu aradım. 2. defa...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Orhan Yücel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ayak tabaninda bilinmeyen ağrı

    Merhabalar hocam babamda bilinmeyen ayak tabaninda şiddetli agrilari başladi yürüyemeyecek hale geldi bulunduğumuz yerdeki doktorlara gitti ancak bir çozum bulunamadi . algolji bölümüne sizin için nasil sira alabiliriz hocam?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ahmet Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Teşhis hk. yardım ricası

    Murat hocam merhaba, benim bir süredir sırt ağrım ve bununla birlikte nefesimde baskı hissi var. denge sorunu da yaratıyor. çürük gibi, sıkışır gibi bir ağrı, üst katında da ağırlık hissi yaratıyor. 2 ay önce akciğer grafisi, kalp muayenesi yapıldı normal dendi. yakın zamanda ise tüm abdomen usg yap...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Çakaloz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Fi̇bromi̇yalji̇ ağrisi

    Çok teşekkür ederim alp bey. son olarak i̇ntolerans testi yaptırıp diyet listesine uyulursa ağrılarda azalma gözlenebilir mi? bununla fibromiyaljinin bir bağlantısı varmıdır?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alp Gurbet

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Fi̇bromi̇yalji̇ ağrisi

    İyi günler alp bey fibromiyalji ağrılarına iyi gelen bir tesaviniz var mı tüm noktalarında ağrı mevcut annemin iğne tedavisi uygulandı , akupunktur tedavisi uygulandı fakat geçiçi çözümler oldu ağrılar aynı şiddetiyle geri döndü. annem için danışıyorum ağrıları tamamen yok olmasada hafifleticek bir...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alp Gurbet

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Aşırı ilaç tüketimi

    Merhabalar efendim 25 yaşındayım tansiyon hastasıyım (7 senedir esansiyel) aynı zamanda uzun seneler fibromiyalji vb ( duloksetim grubu) ile kutu kutu ağrı kesiciler kullandım. şimdi düşündükçe yaratacağı tahribatı kahroluyorum. acaba bu midede vs ilaç kalıntıları kalıyor mu bunlar temizlenir m...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Helvacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ankilozan spondilit miyim

    Hocam merhaba yaklaşık 2 aydır sabahları uyanınca el parmaklarımda şişlik ve tutukluk , topuklarımda ağrı mevcut ve son zamanlarda kalça ağrılarım huzursuz etmeye başladı bu ağrılarımın kireçlenmeden dolayı olduğunu diler getirdi gitmiş olduğum hekimler sizin de fikirlerinizi almak isterim...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kemal Erol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Fibromiyalji ve miyofasiyal

    -fibromiyalji ve miyofasiyal ağrı sendromunun otonom sinir sistemini az da olsa bozabilir mi? -fibromiyalji ya da miyofasiyal ağrı sendromunda masturbasyon sonrası vücutta ağrıların oluşması mümkün mü?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İlker Önder Ferah

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Miyofisal ağrı sendromu

    -bir insan hem fibromiyalji hem de miyofisal ağrı sendromuna yakalanabilir mi? -biorezonans fibromiyaljide kullanıldığı gibi miyofiselde kullanılır mı?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İlker Önder Ferah

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Fibromiyalji

    Fibromiyalji hastalığı bitmeden şınav, ağırlık kaldırma gibi sporlar zararlı olur mu?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İlker Önder Ferah

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dikkat eksikligi

    Doktor bey merhabalar , öncelikle kolay gelmesini diliyorum hocam şimde 2 yıl boyunca tedavi gördüm ama neye ne teshısı koydukları bellı degil ama sonunda anladık bende kronık agrı sorunu var fibromiyalji teshısı kondu öncesındede anksıyete bozukluğu vardı efexor adlı ılac cok ıyı gelmıstı o hastalı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsamettin GÜLDOĞAN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x