Pontin kanamasının sebebi

  • selam hocam! nasılsınız size bir kaç bir sorum olacak size zahmet olmazsa sorularımı cevaplayabilir misiniz? çok sağolun hocam! soru ( pontin kanamasının asıl sebebi nedir? yani kanamaya sebep olan faktörler nelerdir pontin kanamasının dayakla bir ilgisi var mı?hasta ilerde konuşamya başlar mı cevaplarnız için çok teşekkür ederim allah sizden razı olsun size ailece çok dua ediyoruz hocam! saygılarımla iyi akşamlar

  • Doktor Cevabı:

    Pontin kanama genellikle kan basıncının yüksekliğinden olur (hipertansiyon). dayakla ilgisi olma ihtimali çok düşüktür. dayak sonrası -kafasına büyük darbe geldiyse- bilinç yitimi olması gerekir. hastanın durumunu bilmeden diğer sorularnızı yanıtlayamam.

    tarihinde cevapladı.

İzmir Beyin Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kuşluk zarı

    Ben kalıcı kızlık zarı dikimi yaptırdım. tuttu dedi doktor bey. zarımın popoma yakın tarafında küçük bir akıntı deliği bıraktığını söyledi. bu sorun olur mu ? yani birliktelikte kanama olmasında sorun olur mu ? bir de ben hep temizlik açısından peçete tutarım altıma. bazen peçete araya kaçıyor zara...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Ben kalıcı kızlık zarı dikimi yaptırdım. tuttu dedi doktor bey. zarımın popoma yakın tarafında küçük bir akıntı deliği bıraktığını söyledi. bu sorun olur mu ? yani birliktelikte kanama olmasında sorun olur mu ? bir de ben hep temizlik açısından peçete tutarım altıma. bazen peçete araya kaçıyor zara...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kafada şekil bozukluğu

    Hocam ben trafik kazasında beyin kanaması geçirdim sol gözümün üst tarafından sola doğru olan kısım oradan kemik alınıp bir yıl aradan sonra oraya titanyum takıldı bu sebeple şekil bozukluğu oluştu bunun düzeltilmesi mümkün mü ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erol Taşdemiroğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Beyin kanaması ilaç bırakma

    Hocam kolay gelsin babam temmuz 2020 yılında tansiyona bağlı beyin kanaması geçirdi. 1 ay sonra ödeme bağlı da beyin ameliyatı geçirdi. 1 ay yoğun bakım normal oda da kaldı epixx 500 mg 2 defa kullanıyordu 6. ayın sonunda 1 defaya düşürdü doktoru mr sonucu iyi çıktınca. kriz hiç geçirmedi 1 yılın so...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erol Taşdemiroğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Doğum kontrol ve ertesi gün hapı

    Doktor bey merhaba bu ay ilk defa adetimin 2 günü başladığım yasmin ilacım bitti ama kanamam devam ediyor. ilaç bu ay koruma sağlamaz diye eczacım ertesi gün hapı kullan demişti bende öyle yaptım. acaba bu kanama almış olduğum ella ertesi günden mi kaynaklanıyor ? çok fazla hormonlarıma yüklendim sa...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Merhaba yardımcı olur kusunuz lütfen

    Merhaba kemal bey rahatsiz ediyorum sorunu cevapladıpjnız için teşekkür ederim tekrardan , bu kanamanın yerleşme kanaması olma gibi bir durum var mı çevremdekilerden duyuyorum da cevaplarsanız çok sevinirim kemal bey çok teşekkürler şimdiden

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dış eti proplemi

    Saygılar hocam benim dış eti rahatsizligim var son altı yedi aydır beni inanılmaz derecede etkiliyor gece yatiyrum sabah bı kalkıyorum agizimin içi kan dolu ağız bakımına dikkat etsemde sürekli kaniyan bir dış eti proplem im. var en ufak şeyde hemen kanıyor neyden kaynaklana blir birde size nasıl r...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Dt. Sinem Yeşil Işık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyin tomografi

    Bebeğim dün 8:30civarı yatakdan düştü beyin tomografi çekildi bişey gözükmedi eve geldi aniden fışkırarak kustu(4-5) başka hastaneye gittik orda tekrardan tomografisi çekildi bu kez nokta kadar kanama görüldü birgün hastanede kaldık doktor bebeğiniz iyi küçük kanamadan bişey olmaz dedi eve geldik k...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nezih Oktar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Doğum kontrol ve ertesi gün hapı

    Merhaba doktor bey. ben bu ay yasmin doğum kontrol hapına adetimin 2 günü başladım. 4 nisanda adet oldum 15 nisanda bi ilişkim oldu ama korunmadık ve ertesi günü hapı aldım, hapı aldıktan bi kaç gün sonra kanamam başladı ve yaklaşık 4-5 gündür devam ediyor. bu kanama normal mi? adet tarihim mi öne g...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet duzensizligi

    Merhaba doktor bey benim bir sorunum var cevaplarsaniz cok sevinirim. 16 aralik 2020de sezeryanla dogum yaptim bebegimi emzriyorum ve mamada veriyorum lohusaligim gecti adet gordum ve dr a gittim smer testimde sorun yok herhangi bir sorun gozukmedi kas icinde miyomum vardi dogumdan sonra kaybolmusdu...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Filip Taşhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik riski

    Merhaba kutay bey. 15 martta cinsel iliskiye girdim ilk defa yapıyordum kızlık kanı geldikten somra bıraktık. bir kaç saat sonra prezervatifle devam ettik. 27 martta beklediğim tarihte regl oldum. sancılı ve normaldi beş gün sürdü. internette bazı kadınların dört beş boyunca normal düzenli kanamalar...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik ihtimali

    Hocam iyi günler ilişkiden sonra 29 aralık 30 ocak ve 4 mart olmak üzere kanamalar görüldü ilişkiden 28ve53 gün sonra idrar tesltleri negatif ilişkiden 80 gün sonra beta hcg 0.1 18. hafta da ultrason ile baktırdık gebelik yok dedi doktor bey olup da yok demez demi böyle bişey yapmaz

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Melih Atahan Güven

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gebelik var mıdır?

    İyi günler kutay bey, benim çıplak sürtünme yolu ile ilişkim olmuştu (vajina girişi klitorist) kesinlikle giriş olmadı zevk suyu denilen şey var mıydı bilmiyorum. ondan sonra da başka ilişkim olmadı. ancak adet döngümün 47. gününde olmasına rağmen daha adet olamadım. yaklaşık 3 haftadır göğüs ucu ha...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tsh düşüklüğü

    Merhabalar doktor bey eşim 8 aylık hamile bugun yapılar kan testinde tsh değeri 0,103 çıktı doktorumuz dahiliyeye görünün dedi en son 7 ay önce yanı halılelıgın ılk aylarında yapılan testte tsh değeri normal çıkmıs. dahiliyeye gitmeden önce bide siz yorumlar mısınız?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Yusuf Madendağ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik şüphesi

    Öncelikle kolay gelsin melih bey , ben ocak ayından itibaren adet olamıyordum .ocak ayında tarlusal içtim ardından 3 gün süren regl oldum.şubat ayında yine günlerim gecikince doktora gittim ultrason ile yumurtalıklarıma baktı tedavi amaçlı yazz doğum kontrol ilacı verdi.adet olmazsan tarlusal iç ade...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Melih Atahan Güven

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x