Polikistik over send.

  • Hocam merhebalar, polikistik over sendromu hastalarına bakıyor musunuz acaba? Randevu alacağım da, gereksiz yere sizi meşgul etmeyelim.

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar çınar hanım, adetin 3, günü hormon profili polikistik overde önem arzediyor, randevusuz olarak adetin 2, 3 ya da 4. günü ( haftasonu durumuna göre ) sabah aç karnına yanıma uğrayabilirsiniz.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Yumurta tembelliği

    Merhaba hocam. ben 22 yaşındayım bir yıllık evliyim. evlendigimizde iki ay kadar eşim korundu. daha sonra bırakacaktık ama covid geçirdik. covid in etkileri hemen geçmediği için iki ay daha korunduk. geçtiğimiz kasım ayından beri korunmuyoruz ama hamile kalamiyorum. bu ara da evlenmeden önce ve ko...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ertan Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamile olma ihtimalim var mi

    Erkek arkadasimin penisine pantolonu uzerinden dokunmustum. bosalmisti pantolon uzerinden hafif nem hissettim asla penisine elim degmedi pantolonu uzerinden sadece dokundum benim de uzerimde pantolonum ceketim vardi. elime kolonya doktum eve gittigimde tuvalette elim vajinama degdiyse hamile kalma i...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik riski ?

    Hocam merhabalar erkek arkadaşımla yaklaşık 9-10 gün önce sürtünme yolu ile ilişkiye girdik ancak reglimin 5. günü oldugu için üzerimde ped , iç çamaşırı ve ince penye şort vardı ancak onda bir şey yoktu. herhangi bir boşalma yaşanmadı fakat karnımın alt kısmında yani kasıklarda bi ağırlık hissediyo...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hamilelik riski

    Hocam iyi günler bir sorum olacaktı düzenli adet gören birisiyim 31 günde bir adet oluyorum. dün adetim başlamıştı normal gününde ve kanamam vardı ama sevgilim ile ilişkiye girdik adetin ilk gününde hamile kalınabilirmi hamilelik riski varmıdır iyi günler.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Buğra Okşaşoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik kızlık

    Hocam yine rahatsız ettım kusura bakmayın bu bırlıkte olma olayı 20 gün önce oldu ve şuan kasığında şişlik ve batma tarzında bişey oluyormuş ve adeti bitmesine rağmen çok değil ama kanama oluyormuş ama eminim üstümde boxer onun üstünde eşortman ped iç çamaşırı vardı ve boşalma kesınlıkle olmadı zevk...

    Doktor Cevabı:

    Yrd. Doç. Dr. Melih Bestel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sürtünme ile hamile kalır mıyım

    Merhaba hocam üç hafta öncesi erkek arkadaşımla sürtünme ile bir ilişkiye girdik üzerimizde kıyafetler vardı sonra ben iç çamaşırı ve zıbın ile kaldım iç çamaşırımın içinde günlük ped vardı onda şort ve iç çamaşırı vardı o an bir ıslaklık hissettim ama ben kaynaklanan bir şey diye önemsemedim sonra...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Esra Ayşin Tonguç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ella hamilelik

    Üzerimizde bir şey yokken kısa süreki sürtünmeli ilişki yaşadık boşalma olmadı zevk suyundan korkup ella kullandım bugün regl günüm ama olmadım çok korkuyorum hamile kalır mıyım

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik mi

    Hocam merhaba biz sevgilimle ovulasyon dönemimde sadece ben de çamaşır varken sürtündük peçeteye boşaldı ama zevk suyundan endişeliyim olaydan 1 gün sonra yumurtlama dönemi kanaması oldu normalde dün regl olmam gerekiyordu göğüslerim ağrıyordu ama bugün geçti ve hala regl yok sebebi nedir

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik riski var mı ?

    Bu şartlar dahilinde sizce hamile olma ihtimalim yüzde kaçtır ? gidip yaptıracağım net bilgi almak için sınavlarım biter bitmez. özellikle tavsiye ettiğiniz bir gün var mı sonuçlar açısından

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ella hap/ hamilelik

    Merhabalar birkaç gün önce ilişkiye girdim ama sadece zevk suyu geldi elle hap kullandım. kullandıktan 3gün sonra kahve rengi kanama oldu daha adet günüme 20gün var önemli bir şey var mıdır hamile miyimdir

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamile kalma riski varmı

    Merhaba hocam ben nişanlımla ilişkiye girdim afedersiniz hocam spremi yuttu 5_6gün sonraerken adet yaşadı hamilelik belirtileri oldu yorgunluk halsizlik.v.b. şeyler 27 gün falan geçti hocam sürekli tatlı birşeyler istiyordu canı sonra kırmızı bı kan geldi ufak kan parçaları akıntı bi test yaptık 2....

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik ile ilgili korkuyorum

    Hangi durumdan dolayı gebelik düşünülemez hocam normalde adetim 7 gün sürer bu sefer 5gun sürdü ve ben 4.gun ilişkiye girmiş gibi oldum damla damla kan geliyordu yani son gündü:( cok korkuyorum neden gebelik beklenmez pek anlayamadım ozur dilerim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gebe miyim

    Merhaba hocam reglin 3. günü girilen ilişkiden hamile kalınır mı? kalınırsa ne zaman test yapmak lazım

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik ve bhcg

    Merhaba hocam sürtünerek bi ilişkim oldu, ilişkiden sonra ertesi gün hapı içmiştim daha sonra adet günümden birkaç gün gecikmeyle adet oldum ve bhcg baktırdım normal referans değeri 0-5 benimki 1.10 hamilelik olma ihtimali var mıdır

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ufuk Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebeli̇k durumu

    Ama hocam sonuçta pecedete 1 dk önce oluşmuş sperm var ve bunu vajinamiza sürüyoruz yani vajina ya değiyor giriyor buna rağmen hamilelik olmaz mı yada olur mu çok teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x