Pıhtı atması

  • Hocam iyi günler iki kez akcigerlerime pıhtı attı halihazırda coumadin kullanıyorum ve sürwkli olarak ptz ınr degerlerimi takip ediyorum coumadini bırakmak için baska ilaca gecmek ıcın belli baslı testler yaptırdım sonuclarım protein c aktivitesi 35.7 referans aralığı 60 - 175 ACA-IgG

  • Doktor Cevabı:

    Protein c düşük çıkmış, trombofili açısından risk mevcut. yeni tip antikoagülanlar (noaklar) kullanabilirsiniz. test yaptırmaya gerek yok bu ilacı kullanırken.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Kalp Damar Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • İki adet musküler küçük vsd

    Hocam iyi günler 8 günlük bebeğimizde kalp de duyulan üfürüm sebebiyle eko çektirdik ama pek fazla bilgilendirme olmadı kalbinde iki küçük vsd olduğu ve kapanma ihtimalinin olduğu belirtildi sonuçları; apeks solda kontraksiyonlar iyi kalp boşlukları normal perikardiyan sıvı izlenmedi artial situs...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Olgu Hallıoğlu Kılınç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Venöz yetmezlik

    Merhaba hocam size randevu baktım ama hiçbir şekilde bulamıyorum venöz yetmezlik var sağ bacağımda ultrasyon sonucumda var. ameliyat dediler gebelik düşünüyorum ve gebelikten önce pek ameliyat olmak istemiyorum. nasıl bişey yapabiliriz önereceğiniz başka bişey vardır belki size randevu alıp gelmek i...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Hakan Parlar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp deligi vsd

    Slm lar benim dogus tan gelen kalbimde vsd perimembranöz küçük kalp deligi var 2 dogum yaptım sorunsuz geçti ama beni ilerisi düşündürüyor risklerim çokmu hocam herhangi bir belirttim yok normal yaşamıma engel olurmu bu hastalık 37 yaşındayım normal yaşamımda bir şey yaşarmıyım yorum yaparsanız sevi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Abdullah Özyurt

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalp deligi vsd

    Slm lar hocam benim doguştan gelen kalp defekt var vsd perimembranöz 35 yaşındayım 2 dogum yaptım sorunsuz geçti ama beni ilerisi düşündürüyor risklerim çokmu sorunsuz ameliyat olmadan yaşarmıyım yoksa bu hastalık bana ne gibi riskler dogurur kaba da olsa yorum yaparsanız sevinirim kusurum varsa aff...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Yunus Keser Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Venöz yetmezlik

    Hocam merhaba. yaşım 25 .önce testis ve akabinde hissettiğim bacak ağrıları nedeniyle bacaktan doppler usg çekildim. sol bacakta ana femoral vende grade 4 sağda grade 2 venöz yetmezlik tespit edildi. derin ven trombozu gözükmedi. sonuç bu şekilde. hocam pıhtı atması bacak kaybı gibi ihtimallerden ço...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Süleyman Tanrıverdi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp deligi vsd

    Slm lar hocam benim doguştan gelen kalp defekt var vsd perimembranöz küçük kalp deligi var 2 dogum yaptım sorunsuz geçti ama beni ilerisi düşündürüyor risklerim çokmu ani ölüm yaparmı bu hastalık normal yaşamıma engel olurmu yani eninde sonunda sorun yaparmı şu yaşıma kadar belirti vermedi bayılma n...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Afksendiyos Kalangos

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Vsd üfürüm

    Üfürüm iyi akşamlar doktor bey.samsunda ikamet ediyorum.doğustan vsd hastasıyım.dün eko çektirdim.yorumlarsanız sevinirim.sol artrium la çapı:33 , sol ventriküler l v e d d : 44 , ivs kalinliği 9 ,pw kalinliği:10 sol ventri̇kül ef :60 yorum: lv çaplari ve duvar hareketleri normal.boşliklar temi̇z.i...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalpte delik

    Merhaba hocam. 35 günlük çocuğumun kalbinde delik olduğunu ve kapanmayacak yerde olduğunu söyledi doktorlar. rapora göre delik -ventriküler septal defekt(outlet.,küçük) -atriyal septal defekt(sekumdum, küçük) sonuç olarak bunları çıkardılar. öneriniz nedir hocam yardımcı olabilirmisiniz

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Olgu Hallıoğlu Kılınç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Damar tıkanıklığım var mıdır ?

    İyi günler hocam bir şey danışmak istiyorum 19 yaşında erkeğim 4 yaşında vsd ameliytı oldum başarıyla delik kapatıldı hiçbir komplikasyon olmadan 3 yılda bir kontrollere gidiyorum ve bu zamana kadar herseyin normal olduğu söylendi spor ve hareket kısıtlılığımın olmadığı ve ameliyat yerimin iyileştiğ...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Süleyman Tanrıverdi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalp deligi vsd

    Slm lar benim dogus tan gelen kalbimde vsd perimembranöz küçük kalp deligi var 2 dogum yaptım sorunsuz geçti ama beni ilerisi düşündürüyor risklerim çokmu hocam buna hastalık diyebilirmiyiz benim yaşamıma engel olurmu yani eninde sonunda sorun yaparmı şu yaşıma kadar belirti vermedi bayılma nefes da...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ersan Özbudak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Amkızımın kurtulma şansı varmıydı

    Tesekkür ederim bugra bey allah sizlerede sağlık versin insallah

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Buğra Harmandar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Amkızımın kurtulma şansı varmıydı

    Merhaba buğra bey.ben 52 gün önce kızımı kaybettim 5 aylıktı benim size sorum kızımın kurtulma şansı varmıydı size ilk çıkan sonucunu gondericem zaten başka biseyde vermediler.subaortik malalignment tipte 7_8 mm çapında vsd mevcut. aort %50 dekstropoze izlendi. sağ ventrikülden pulmoner arter çı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Buğra Harmandar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bogazda siddetli vuru

    Merhaba feridun bey. cevabınızı tam olarak anlayamadım. ciddi bir sıkıntı ikamesi cümlenizden sonrasi yok

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Feridun Koşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bogazda siddetli vuru

    Merhaba 27 yaşındayım. 170 boy 58 kiloyum. bogazimda vuru şeklinde gümleme hissediyorum.( kalbimde hissetmiyorum)bazen gunlerce olmuyor bazen ise her gun 1 ya da 2 kere gümleyebiliyor. güm diye bogazimda bi şey patliyormus gibi oluyor ve yaklasik 1-2 saniye sürüyor.bu şikayet yaklaşık 2.5 seneden be...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Feridun Koşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sol ayakta dvt

    Hocam babamın ayağında dvtsi bulunmakta daha önceden gelmiştik size. o zamanlar ayağındaki şişlik ve ağrıları durmuştu. şuanda tekrar ayağı şişmeye başladı ağrıları iyice arttı. tekrar kontrole gelmek istiyoruz. randevu verebilirseniz çok mutlu olurum

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Hakan Parlar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x