Paxera ve vasoxsen kullanimi

  • Hocam iyi günler.kardiyoliji doktoru her gün ritim icin vasoxsen 5 mg vedi onu kullaniyorum bunun yanında psikiyatri doktoru sosyal fobi rahatsızlığım nedeniyle paxera 10 mg verdi.bu iki ilacı kullanmamda bir sorun olur mu?iki ilacın birbiriyle etkileşimi oluşturup bir başka yan etki yapar mi?tesekkurler Hocam.

  • Doktor Cevabı:

    Öncelikle geçmiş olsun. doktor gözetiminde iki ilacın birlikte kullanımı uygun olabilir ( tedavinizi yapan branş hekimleriyle bu bilgiyi paylaşmanız uygun olacaktır).

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Yalnızlık ve onay görme i̇steği

    Ali bey merhabalar .makaleleriniz çok güzel, çok beğendim. ben 34 yaşında üniversite mezunu ve çeşitli işlerde çalışmış hatta yöneticilik yapmiş biriyim,aynı zamanda lisanslı tiyatro oyuncusuyum, fakat bu gune kadar benim hiç sevgilim yada flört ettigim kız arkadaşım olmadı. (olsa da çok kısa zamand...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Ali Bıçak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kekemelik danismanligimiz varmı

    Merhabalar hocam,16 yaşında bir oğlum var , heyecanlaninca , sinirlenince ,ve toplumda ona bir soru sorulduğunda kekemelik yaşıyor, ve bu duruma çok üzülüyor ,daha önce özel egitime gönderdim ama bir faydasını göremedik.nasil bir yol izleyelim hocam yardımcı olur musunuz lütfen.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Murat Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sosyal fobi karincalanma

    Teşekkürler hocam sağ olun

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ömürcan Bozkuş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sosyal fobi?

    Hocam merhaba. detaylı anlatıp vaktinizi aldığım için özür diliyorum. hocam ben sosyal fobi ve yaygın anksiyete hastasıyım. yani doktorlara gittiğim zaman bana konan tanılar bunlar. farklı 2-3 ilaç ve uzun süre psikoterapiste gitsemte sonuç alamadım. hocam benim rahatsızlığım yıllar içinde başladı....

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sosyal fobi karincalanma

    Iyi günler hocam.ben de sosyal fobi rahatsızlığı var.pskiyatri doktoru bu teşhisi koydu.sosyal bir ortama girdiğimde kafamda karincalanmalar oluyor.kendimi aşırı gergin ve heyecanlı hissediyorum sosyal ortamlarda.bu kafamda karıncalanma olmasının beyin sinir sağlıgi yönünden bir zararı olurmu?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ömürcan Bozkuş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yalnızlık ve onay görme i̇steği

    Ceren hanım merhabalar .makaleleriniz çok güzel, çok beğendim. ben 34 yaşında üniversite mezunu ve çeşitli işlerde çalışmış hatta yöneticilik yapmiş biriyim,aynı zamanda lisanslı tiyatro oyuncusuyum, fakat bu gune kadar benim hiç sevgilim yada flört ettigim kız arkadaşım olmadı. (olsa da çok kısa za...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Zedprex yan etkileri

    Hocam merhaba ben 1 ay önce psikiyatri doktoruna gittim rahatsızlığımda sosyal fobi küçüklüğümden beri var doktor bana zedprex 20 mg ilaçı yazdı günde 2 tane dedi ama ben 1tane kullanabiliyorum ve 1 haftadır sırt ağrısı karın ağrısı ve ara ara kollarıma ve bacaklarımda uyuşma oluyor bide iştah kaybı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntılar

    Merhaba.ilkokul çağında vesveseler ve takıntılarım el terlemesi utangaçlık gibi şikayetlerim ortaya çıktı.ergenlik çağında bu şikayatelerim ilerledi ve sosyal fobi tanısı kondu. bu yüzden okul hayatım bitti. uzun yıllardan beri ilaç tedavisi görüyorum. yaklaşık 10 yıl aşkın da paxera ve meresa isiml...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntılar sosyal fobi

    Merhaba hocam. 37 yaşındayım. çocuk yaşta ailece trafik kazası geçirdim.kazada babam ve kardeşi vefat etti. ilkokul çağında vesveseler ve takıntılarım el terlemesi utangaçlık gibi ortaya çıktı.ergenlik çağında bu şikayatelerimilerledi ve sosyal fobi tanısı kondu. bu yüzden okul hayatım bitti. uzun y...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Remzi Kutanis

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Prozac-selectra

    Çok teşekkür ederim cevabınız icin, emek harcadığınız icin , bilginizi saklamayip yardimda bulunuyorsunuz sorununu dile getirenlere. allah işinizi gücünüzü rast getirsin.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Prozac-selectra

    Merhaba, ben 4 aydir prozac 20 mg kullaniyorum ama hem duygu durumumda bir iyilesme goremedim (uzgun ve düşünceli hissetmek) hem de fizyolojik olarak bir denge problemi gibi bir sorun yaşıyorum, başımda bir agirlik gibi, bazen cok şiddetli bas ağrısı. daha once (6-7 yil once) selectra 50 mg kullanmi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yalnızlık ve duygusal boşluk

    Arzu hanım merhabalar .makaleleriniz çok güzel, çok beğendim. ben 33 yaşında üniversite mezunu ve çeşitli işlerde çalışmış hatta yöneticilik yapmiş biriyim,aynı zamanda lisanslı tiyatro oyuncusuyum, fakat bu gune kadar benim hiç sevgilim yada flört ettigim kız arkadaşım olmadı. (olsa da çok kısa zam...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Arzu Beyribey

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sosyal fobi

    Merhaba, size bir konuda danışmak istiyorum. ben son 4 5 yıldır sosyal fobi belirtileri yaşıyordum çoğu belirtinin üstüne gittim ve herhangi bi yardım almadan aştım. örneğin minibüste bile müsait bi yerde diyemiyordum, hocalarımla konuşamıyordum, tanımadıklarıma yol tarifi soramıyordum, dışarda yeme...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sosyal fobinin, "sosyal i̇zolasyon şeması" ile bağlantısı var mıdır?

    Sosyal fobiyi çözmek için "bireysel davranışçı terapi" dışında başka hangi terapileri önerebilirsiniz? sosyal fobinin, "sosyal i̇zolasyon şeması" ile bağlantısı var mıdır? varsa şema terapi* ile de bu sorun çözülebilir mi? *jeffrey e. young not: ceren hanımın yayınından geldim buraya kendisi so...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Psk. R. Meltem Kavcar Sırmalı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç yan etkisi

    Cok tesekkurler verdiginiz cevap icin evet psikoterapi almayi ben de isterim ancak doktorum sadece ilac tedavisine basladi zaman olmadigi icin ve ilaçlarım bittigi icin yarida kesmek zorunda kaldim o yuzden ilaçların yan etkisi yoksunluk belirtisi basladi

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Esma Kınalı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x