Paxera ve intihar ilişkisi

  • Hocam merhabalar. 10 gündür gün içinde iştahsızlık ve sürekli huzursuzluk nedeniyle doktor Paxera 20mg yazdı. Normalde can sıkıntımın olduğu günler acaba hiç tedavi olamayacakmıyım, hep böyle mi kalacak ruh halim, en önemlisi de bu sıkıntılar hep devam eder de bir gün tak edip ''acaba intihar eder miyim?'' diye kafamda düşünceler mevcut. Doktor bana etmezsin dedi. Edecek insan bu düşünceden rahatsız olmaz dedi bana. Şimdi bu Paxera'yı içmeye çok korkuyorum. Prospektüsü okudum intihar riskini, düşüncesini arttırıyor yazıyor. Ben ilacı içersem ya intihar etmeye karar verirsem diye içemiyorum. Ne yapmalıyım kaldım böyle..

  • Doktor Cevabı:

    Sayın serdar bey: bütün bu yazdıklarınız zaten zihninizin ne derece ilaca ihtiyaç duyduğunun bir göstergesi zira oldukça fazla endişe taşıyor sözcükleriniz ve ifadeleriniz. bu nedenle derhal ve size nasıl önerildiyse ilaca başlamanızı tavsiye edeceğim ben de. ilacın içinde yazanları ben başka bir şekilde size ifade etmeye çalışayım ki biraz rahatlayın. ürünümüz ilaç olmasın da otomobil olsun ve prospektüsünde o güne kadar o otomobil nedeniyle oluşan istenmeyen tüm durumların yazıldığını hayal edelim. ne ölümler, ne yaralanmalar, ne kazalar, neler neler. bunu okuyan birisi o otomobilie değil binmek yanından geçmez öyle değil mi? ama otomobilin kaza yapma ve kendisinin de bundan zarar görme olasılığına rağmen herkes otomobile biner öyle değil mi? eğer otomobile her binen kaza yapıp yaralansa veya ölseydi otomobil diye bir şey olmazdı. işte ilaçlar da böyledir ve alan herkeste prospektüsünde yazan her yan etki ortaya çıkmaz, çıksaydı zaten o şey ilaç olamazdı. böyle düşünün. bu nedenle başta söylediklerimi yineliyeyim; ilacınızı derhal ve önerildiği şekilde kullanmaya başlamanız ve ortaya çıkabilecek her türlü durumda hekiminizi bilgilendirmenizi şiddetle öneririm. sağlıklı günler...

    tarihinde cevapladı.
  • Bir de bu Lustral ne zaman etki etmeye başlar. 12 gün oldu başlayalı. Gün içinde bu depresif ruh halim hiç geçmeyecek gibi hissediyorum, ilaç bir şeyi değiştirmeyecek gibi geliyor.

  • Doktor Cevabı:

    İlacın etkisi en erken 3 hafta sonra başlar. bu nedenle biraz daha sabretmeniz gerekecek.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Farmakolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Panık atak

    Hocam merhaba en kısa sürede gidicegim ,her sabah inanılmaz baş agrısı sersemlik oluşması acaba citolesten dolayımıdır hocam ,doktorum citoles baş agrısı yapmaz dedi ama ilacın yan etkilerinde mevcut hocam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Pskioterap

    Merhabalar , mine hanım kaygı bozukluklarinda ve obsesif kompulsif bozukluğunda en çok fayda veren terapi hangisidir ? lutfen bilgi verir misiniz?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Mine Kocaballı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ciltte şişme ve kızarma kaşınma

    Hocam meraba ben yüzüm için doktara gitmiştim ve bana clindoksy jel verdi gece sürdüm hocam sivilceli olan yerlerime ve sabah kalktığımda göz altında şişilik ve yüzüm kızarmış ve çok kaşınıyor ılık suyla yıkadım ve nemlendirici sürdüm hocam bu kaç güne geçer acaba çok merak ediyorum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fatma Şahan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Eeliff6565

    Merhaba! ben 22yaşındayım iran kilo alma hapları kullanıyordum (dexamethasone)ve cypractin bunlar hormonlara yada yumurtalara zarar verir mi çünkü sonradan adetimde gecikme oldu hastaneye gittim testler yapıldı bira yumurtlama tembelliği var denildi

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Külal Çukurova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Öfke kontrolu

    Merhabalar; bugün psikiyatri doktoruna gittim,öfke kontrolum olmadığı için bana rixper 1 mg ve depakin 500 mg yarım yarım kullanmamı önerdi. ilacları 1 yıl kullanabilceğimi söyledi. ancak bu ilaçlara yorumlardan baktığımda çok ağır ilaçlar olduğunu gördüm. etkisini görür müyüm? teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilac kullanımı

    Hocam iyi günler diliyorum. bende 4 sene önceye kadar tuvalet olmayan biyere gidememek gibi bi fobi oluştu bu olayi aşmam icin psikiyatri doktorum bana paxera 30 mg ve trankobuskas ilaclarini verdi bi dönem sonra ilaclardan paxeraya devam ettik askerde ilacım 10 mg kadar düştü askerden geldim hala...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasret Karabulut Gül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çarpıntı yaparmi

    Hipor 5000 iğne kullanıyorum bkan civitici

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atila Karaalp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Paxil birakma

    Hocam iyi gunler. 30 yaşındayım ve hamile kalmak istiyorum ama 3 yildir paxil 20 mg kullanıyorum. taşınma sebeplerinden dolayı kendi doktoruma gidemiyorum. bir kaç gun icmeyince vertigom nüksediyor elektrik çarpıyor sanki. dozunu nasil ayarlayip tamamen bırakabilirim yardımcı olur musunuz.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardim lütfen

    Iyi gunler hocam olmamis seyleri olmus gibi dusunerek kndimi suclu hissediyorum ve surekli dusunme geregi duyup beynimde duzenlemeye caliisyorum kndimi rahatlamak için dusunmedigimde beynimi sıkıyolar sanki ve bu benim elimde deyil olumsuz seyler beynime yapisiyor sanki yonetemiyorum beymimu bun...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zeynep Kotan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Üroloji soru

    Merhaba babam 93 yaşında. düşmeye bağlı kafa travmalarıyla ilgili birçok ilaç verildi hepsi ayrı yan etki yaptı idrar yollarında iltihap çıktı ve ayaklarının üstleri şişiyor üre dendi piyoleseptil ve cipro verildi.şuanda ayrıca kalp tansiyon ilaçlarıyla birlikte gabaset verildi başı için.ayakların ş...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Yaşar Issı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı yaparmi

    Dr bey 29 haftalıkgebeyim ikigündür fazla çarpıntimvar aynı zamanda kan civitici iğne yaptryom hergun varisler için sizce bunun etkisi olurmu çarpıntı yaparmı

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atila Karaalp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme sorunu

    Merhabalar hocam netten rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın bir sorum olacak ben okbden dolayı 2 yıl anfranil antidepresan kullandım bende sertleşme sorunu yaptı hiç bir şekilde ereksiyon olmuyordu tahliller hep temiz çıktı hormon kan idrar testesteron ve digerleri .sonra ilacı 8 aydır bıraktım şu...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ömer Ozan Yıldızlı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İlaç etkisi

    Merhaba hocam, üç gün önce psikiyatriye çıktım endişe ve kaygılarımdan dolayı bana cipralex 5mg ve olfrex 2.5mg verdi doktorum ilk bir hafta cipralexi sabahları yarım olarak kullanmamı söyledi ilk gün yarım içtim hiç birşey yoktu fakat ikinci gün sabahı gene yarım içtikten sonra titreme, vücutta kar...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atila Karaalp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Havale

    Iyi günler hocam 4 yaşında oglum 8 gun önce boğaz enfeksiyonu vardi ateşlendi iki gün sonra ateş yoken aniden bayıldı acile goturduk kan şekeri düşmüş deyip eve gönderdiler gece tekrar gözü daldı konusamadi diğer gün nöroloji götürdm eeg filmini koydular doktr hafif havale geçirmiş deyip kapta kapor...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Canan Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Pıhtı atması

    Hocam merhaba dört aydır sivilce problemim yüzünden doğum kontrol hapı kullanıyorum iki kez migren ağrılarına benzer baş ağrısı yaşadım mide bulantısı ve kusma sonucu aprım geçti içtiğim ilacın pıhtı attığıma riski de var bu yüzden biraz endişeliyim son iki haftadır sanki ayakta dair duracak halim...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nezih Oktar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x