Panik bozukluk

  • Hocam merhabalar,yaklaşık 2 sene önce başlayan strese bağlı mide bulantıları ve çarpıntım oluyordu. Psikiyatr ile görüştüğümde 15 mg zestat verdi bitene kadar kullandım 2 ay kadar rahattım.Ardından askerde tekrarladı selectra 50 mg kullandım o da 8-9 ay rahatlattı.Ama şimdilerde ne zaman tokluk hissi olsa mide bulantım başlıyor en ufak stres durumunda çarpıntımda birlikte bulantı geliyor ve istifraya zorluyor başa çıkamıyorum. İlaç değil zehir olsa içerim bunun geçmesi için belki gördüğünüz en basit vakalardandır bu ama beni bezdirdi artık psikolojik bulantı çekmek istemiyorum ne yapmalıyım?

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba. bahsettıgınız bulguların psıkojenık kökenli olduğu netleştiyse tedavisi mümkün. tedavi seçeneklerı yenıden değerlendirilmelidir. tekrar doktorunuza başvurmalısınız. sağlıklı günler dilerim.

    tarihinde cevapladı.

Bursa Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Polis okulu ve psikiyatri

    Merhaba. bir sorum olacak size. 4 yıl önce derslerin ağırlığından dolayi psikiyatri uzmanina gorundum. ilac yazdı. secita 10 mg ilacı tek kutu şeklinde alıp kullandim polis okuluna girmeme engel midir?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygı bozukluğu

    Hocam merhabalar ben emin daha önce soru cevap yapmıştık . kaygı bozukluğu sebebiyle yaklaşık 20 gündür 20 mg günde bir kere paxil kullanıyorum ilk 17 günde gayet memnun dum 31 mayıstan itibaren özellikle akşamları huzursuzluk kimseyle konuşmak bile istemiyorum nereye deyse bir an önce yatıp uyumak...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hülya Çeçen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp krizi korkusu

    Güllü hocam kolay gelsin 32 yaş bay...hocam 10 yıldır anksiyete panik atak hastasıyım(ekseriyetle kalp krizi ani kalp durması korkusu)...bu 10 yıllık süreçte farklı farklı kardiyoloji doktorlarına görünüp defalarca ekg efor eko holter yaptırdım hep normal çıktı(2 yıl önceki bi holterde 7 atımlık non...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Güllü Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kaygılı ruh hali

    Merhaba ben 25 yaşındayım. daha önce 3 sene depresyon ve anksiyete tedavisi gördüm. 1 buçuk sene önce bıraktım tedaviyi. tedaviyi bırakma sebebim ise yok denecek kadar az olan faydasına karşın ruh ve beden sağlığım için birçok yan etkisinin olmasıydı (düşüncelerin berrak olmaması, hissizlik, ağız ku...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hocam yardım eder misiniz

    Hocam ben 20 yaşındayım makattan kan ve beyaz mukus geldi anksiyete hastasıyım bazen kabız bazen ishal oluyorum bağırsaklarım çok hareketli sesler geliyor şişlik de var bide zayıfım midem de bulanıyo iki seneye yakındır böyleydim 3 hafta önce kandan dolayı doktora gittim herhangi bir sıkıntı yok ded...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Muammer Kara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç hakkında

    Hocam kaç psikiyatri doktoruna sordum cevapları bile beni telaşlandırıyordu hemen doktorunla iletişime geç diyordular iyiki size sordum çok açık anlaşılır ve yardımcı bir şekilde cevap verdiğiniz için çok çok teşekkür ederim sağolun varolun hocam

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ilaç hakkında

    Merhaba hocam yüksek sesten ve gece karanlığından korkum olduğu için psikiyatri doktoru sende sinir hastalığı var diyip rexapin 5 mg ilaç yazdı 10 gündür oldu kullanalı ama hala sarhoş gibiyim akşamdan sonra ise bir an bayılacam diye bekliyorum okadar baş dönmesi yapıyor ilacı bıraksam sorun olurmu...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygı bozukluğu unutkanlık

    Depresyon halı saygılar eşim kolon kanseri oldu ameliyat ve kemoterapi görüyor sınırlı ve hassas yapıya sahip sinirlendiğinde bana hep beddua ederdi bende sınurlerıme hakım olamıyordum cevap vermıyorsun sımdu bir saplantıya düştü senin beddualarından hasta oldum diyor dolayısıyle evde huzur pek kal...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hülya Çeçen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Paxil 20 mg bırakma

    Doktor bey merhaba sorulara verdiğiniz istikrarlı cevaplar için sizi takdir eder ve bir soru sormak isterim.ben 20 yaşında üniversite öğrencisiyim yaklaşık bir yıl önce sınav kaygısı yüzünden anksiyete bozukluğuna yakalandım ve 20 mg paxil ve 2.5mg rexapin kullanmaya başladım birkaç ay sonra uyku dü...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atila Karaalp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete bozukluğu

    Merhabalar ben ciddi olarak sağlık anksiyetesi bozukluğu yaşıyorum. kendim de psikoloji alanında uzmanlaştığım için durumumun farkındayım hatta geçen sene bilişsel davranış terapisi almaya başlamıştım sorunun kaynağını ne zaman başladığını ve nasıl çözeceğimizi planlamıştık fakat ülke değiştirdiğim...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Özgül Yücalan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Midem yapisiyor daraliyorum sinirden kendimi kasiyorum

    Hocam trankabuskasi 3 gun içtim. psikyatrim 3 gun iç eger gecerse kaygidandir mide yapisma hissin ona gore prozaci degistiririz yada yan etkiden korkuyosan psikologa yonlendircem dedi ama ictim trankabuskasi yine gecmedi . sizce gastro doktorumumu degistirmeliyim. yoksa psikologa gitsem bilissel dav...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Oğlum 17 yaşında

    Hocam iyi günler oğlum 17 yaşında 3 yıl önce dikkat dağınıklığı ve kaygı bozukluğu tedavisi aldı yaklaşık 1 yıl kadar. ancak istanbul da özel bir dr tedavisiydi. uzaklık yüzünden bırakmak zorunda kaldık. zonguldak ta çocuk ergen psikiyatrisi olmadığı için devam edemedik. sizi internette gördüm. sizi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yusuf Karaer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Acil yardım

    Merhaba hocam annem3 aydır ilerlemiş panik atak ve anksiyete hastası her akşam aynı saatte atak geçiriyor mutlaka acile gidiyoruz misol kullandık ama bir faydasını göremedik dr şimdi zanax sabah akşam yarım anzyl(15mg) sabah tamverdi 15 gündür kullanıyor sorum atak aynı saatte gelip 4/5saat sürer m...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaçlara tokerans gelişmiş olabilirmi

    Hocam öncelikle bayramınız kutlu olsun. size bir sorum olcaktı sayın hocam . 6 ay öncesine kadar sürekli ilaç değiştiriyodum veya başlayıp tekrar bırakıyodum. yanlış hatırlamıyosam modiadal kullandım 1 hafta o benim kaygı seviyemi çok artırdı ve onu bıraktıktan sonrada devam etti. sıkıntım şu süre...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vücut ağrıları yorgunluk

    Hocam çok stresli evhamlı bir yapım var cok vesveseli ve şüpheci yaklasımlarım var cok detaycı ilac icmeye bile korkum var bisey olacak diye vucudum kasılıyor halsizlik oluyor panik yapınca ve yutma güçlüğü oluyor keyifsizim hergün dünyanın sonu gelecekmis gibi eski yaptığım zevk alldığım şeylere bi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x