Panik atak

  • Hocam merhabalar benim erkek kardeşim panik atak ve anksiyete hastasi 1.5 senedir 2 aydır selectra 200mg reaxpin 5mg ve buspon 10mg kullanıyor hocam size sorum şu ki kardeşim bekçi,hava kuvvetlerinde sözleşmeli er olabilir mi yani bu durumu onları olmasına engel midir ?

  • Doktor Cevabı:

    Bence bunları üstüne yazdırmasın bu ilaçlar kaydında çıkarsa sorun olabilir onun dışında bence sözleşmeli er işi çok gelmez kardeşinize gibi geliyor sıkıntılı bir iştir

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Citoles 5 mg hakkında

    Hocam selamün aleyküm size bir konuda danışmak istiyorum. panik atak anksiyete çarpıntı sorunlarım ve evhamlı biri olmaya başladığım için için psikiyatriye gittim. derslerim olduğundan ilaç yazcaksa eğer doktordan hafif bir ilaç yazmasını istedim.l fakat xanax yazdı. pratisyen hekimim kullanmamı söy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Merhaba hocam

    Hocam 12 yaş da öyledir yani dediğiniz gibidir dimi ve ben takıntı haline getirmiş olabilir miyim bu durumu?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fatma Nur Elmas

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çok mutsuzum

    Mrb. 29 yaşındayım 6 aylık çocuğm var.evleneli 2 sene oldu. eşimn işi için tanımadığımız merkeze uzak yeşilliği olan bir yerdeyiz.balkona dahi çıkamıyorum böcek olduğundan.kendi ailem uzakta yakın olmak istemedim hiç çünkü hem kndi içlerinde sorumlular.hemde benim üzerime çok gelip suçlayıcı tabir s...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ömürcan Bozkuş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyetee

    Merhaba hocam 2 yıldır redepra kullanıyorum ama şu son aylar da artık içimde geçmek bilmeyen bi sıkıntı var acaba ilaç artık etki etmiyor mu hiç bir şey yapmak istemiyorum eskiden keyif aldığım şeyler artık keyifte vermiyor sıkıntıdan mide ağrıları çekiyorum acaba yeni bir ilaç kullanmaya da cesaret...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dizlerimde ağrı ve şişlik

    Çok teşekkür ediyorum hocam tavsiyenizi dikkate alacağım anladığım kadarıyla bir tümörden bahsediyorsunuz ve kötü huylu çıkma ihtimali yüksek

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Hüseyin Güray Alın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç kesimi

    Özlem hanım biz takipli hastanızdık isimden hatırlayacağınızı umut ediyorum. defnenin takibine gelemeyceğimizi, şehirdışına taşınacağımızı söylemiştik. artık kayseride değiliz. çizelge vermiştiniz ona göre dozu yarıya düştük, iyi devam ederse süre bitince kesin demiştiniz. bu dozda iki ay kullandı,...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Kahraman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ömür boyu prozac kullanmak

    Hocam öncelikle merhabalar ve saygılar, yaşadığım anksiyete ve stres sonucu ne yazık ki i̇bs (sinirsel kolit) oldum. 1.5 yıl antidepresan kullandım biraz rahatlattı ancak bırakınca yine şişkinlik, bağırsak düzensizliği gibi problemler yaşadım, en ufak stres veya kaygıda, hatta duygu durumunda değişi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Nevrotik bozukluk

    Hocam merhaba.hocam ben sözleşmeli jandarma astsubaylık için heyet raporu çıkartıyorum.bugün gittiğim hastahaneden 2015 yılında 2 ay lustral adı verilen ilaç kullandım ve doktor bana hiç birşey sormadan geçirilmiş nevrotik bozukluk yazdı ve eledi.bu ilaç direkt elenme sebebi mi?ben itiraz etmeyi dü...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Durumum nedir ?

    Hocam ben kalp ağrısı şikayetiyle gittiğim doktor tarafından psikiyatriste yönlendirildim bende her şeyden korkma hissi var ve bu sürekli devam ediyor sürekli terleme ve kalbim normalin çok üzerinde hızlı atıyo ve bir yerlerim ağrıyor gibi hissediyorum yönlendirildiğim psikiyatrist bana prozac şur...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sıtkı KARACA

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Derealizasyon

    Hocam bn ıkı sene önce yasadıgım deprem korkusundan sonra yasadıgımı hissetmemeye basladım. cevreye ve kndıme yabancılasmaya basladım. i̇çmedıgım ilac kalmadı. disosiyatif kmlık bozuklugu derealızasyon deperzalızasyon dedı doktor. devlet hastanesine gttım hep. asla duzelemeyecıgımi ima etti bana. si...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yüz yüze görüşmek

    Doktor hanım selamlar. yüz yüze görüşme kabul esiyormusunuz?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Sena Tunç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç intoleransı

    Hocam merhaba kaygı bozukluğu ve okb'den muzdaripim.antidepresanlara aşırı tepki veriyor vücudum tölere edemiyoum.farklı antidepresanlar denedim ama sonuç hep aynı çok fazla tepki veriyor vücudum kaygım daha da artıyor(en az 35 40 gün denendi hepsi).ssri ilaçlar denenince huzursuzluğum kat kat artıy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sıtkı KARACA

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İlaç intoleransı

    Hocam merhaba kaygı bozukluğu ve okb'den muzdaripim.antidepresanlara aşırı tepki veriyor vücudum tölere edemiyoum.farklı antidepresanlar denedim ama sonuç hep aynı çok fazla tepki veriyor vücudum kaygım daha da artıyor(en az 35 40 gün denendi hepsi).ssri ilaçlar denenince huzursuzluğum kat kat artıy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüseyin Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilgi almak istiyorum

    Kolay gelsin hocam bende uzun suredir kaygi bozuklugu var bu benim hayatimi cok kotu etkiliyor bu durumdan kurtulmam mumkunmu psikoterapi alsam faydasi olurmu lutfen cevaplarmisiniz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Dan. Aslıhan Demirtaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ekstrasistol

    Sayın hocam merhaba, 23 yaşındayım ve 12 yaşında ilken çarpıntı şikayeti ile çocuk kardiyolojisine gittim, mvp ve ekstrasistol teşhisi koyuldu. o dönemden beri ekstra atımlarım devam ediyor ve bende ölüm korkusu oluşturuyor. 2 yıl önce aritmii ve ekstrasistol kaynaklı ani ölüm korkumdan ötürü psikiy...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x