Panik atak

  • Merhabalar ben 2 Eylül 2020 de evde kendimi kötü hissetip acile gittim bulantı halsizlik gögüse agrı ve baş dönme şikayetlerim vardı acil doktoru 300 cc seruma 2xdramamine koydu yaklasık 10 dk sonra başım şittele dönmeye bayılcakmış gibi biye olmaya başladı yardım istedim hemişiredn o sırada kalp atışlarım yükseldi 160 çıktı alerjik reaksiyon ve panik atak oldum dediler sonra bir kaç kere evde panik atak geçirmişim acile tekrar gittik ambulans çagırdım bu sefer kalp atışları 170 geçti bana pisikatriye git dediler gittim panik ataga benziyor dediler prozak başladık 2 ay kullandım hiç bir ilerleme yok birde görmede bulanıklık istahsızlık ve midede sorunlar çıkınca doktor paxera verdi cumartesi günü içtim bir kaç saat sonra midede bulantı agrı başımda sersemlik oldu geçer dedim akşam 10 da atak geçirdim korktum çok pazar sabahı tekrar içtim ilacı belki ilk gün etkisidir diye şuan aynı şekilde midemde agrı bogazım da yanma beynimde de gariplik hissediyorum her an bayılacak gibiyim gözüm biyere bakarken düşecek gibi oluyorum bu ilaç bana sanırım dokundu tekrar randevu aldım hastaneye gideceğim ama bu panik ataktan kesin kurtuluş varmı lütfen yardım edin 2 küçük kızım var bakamıyorum ve noroloji doktorum yogun korku yaşamışsın diye secita vermişti ilk gün baş agrııs yaptı diye korkmuştum kullanmadım şimdi bunu kullansam olurmu bazen panik anında da 0.5 mg yarım xanax içiyorum lütfen vecap verirmisiniz paxera mı secita mı kullanayım bu arada psiko terapi aldım 2 seansa sonra psikolok ilaç kullanmam ilacın değişmeli başka doktora git dedi tedaviyi yarım bıraktık. Bana yardım edin ne yapmam lazım

  • Doktor Cevabı:

    Şeyma hanım merhaba, öncelikle geçmiş olsun. ne yazık ki anksiyete özellikle panik atağı düzeyine varan kaygı insanın hayatını kabusa çevirebilir, işlevselliğini bozar. ne yazık ki panik bozukluğunda kullanılan tedaviler (sizin de kullandığınız paxera, secita, prozac) tarzı ilaçların etkisinin başlaması için zamana ihtiyaç vardır. benzodiazepin tarzı ilaçlar hemen etkisini gösterse de tedavide başrol değildir tedavide başında kullanılır. detaylı bilgi için burayı okuyabilirsiniz. **** size önerim tedavisine güvendiğiniz bir psikiyatri uzmanına gidin ve onun tedavisine uyun. çünkü ilaçları kesmek ya da değiştirmek ilaçlara karşı ileride yanıtsızlık oluşmasına yol açabilir. saygılarımla,

    tarihinde cevapladı.
  • Öncelikle doktor bey cevabınız için çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Ben iki aydır haftanın 3 günü hastanedeyim bu vurüs zamanı korksamda gitmeden duramıyorum panik atağı bir türlü kabullenemiyorum ya değilse ya başka bişey varsa diye hastanede mr dan endoskopi ye gögüsten dahiliyiye ve psikiyatri de 3 farklı doktor gezdim. Bazı doktorlar panik atak olmaya bilir kalp ve gögüscüye git diyor kalp doktoru ritim bozukluğu var diyor gögüs doktoru bu ilaçları sakın kullanma diyor açıkcası kafamda çok karışık.yaygın kaygı bozukluğu var bunu kendimde görüyorum sürekli ölecekmişim gibi his kafamda oluşan anlatamadığım değişik duygular ve insanları tuhaf görüyorum ama bunu her seferinde gerçek den bişey oluyor diye korkuya kapılıyorum şu süreçte kafama yatan bir doktor bulmak için bütün doktorları gezmem lazım sanırım. Eğer şuan vürüs olmasa başka bir iledeki nörepati hastanesine gitmeyi istiyorum fakat şuan mümkün değil bu panik atagı başka tedavisi var kesin çözümler yazıyor bazı hastane sayfalarında o yüzden çok kararsızım bana bu ilaçlar umarım fayda verir yoksa daha kötü olmaktan çok korkuyorum evimde kalamıyorum mutfakta çorba bile pişiremiyorum kayınvalidem bakıyor bana ve çovuklara uyanık olmaktan atak geçirmekten çok korkuyorum. İlaçlardan da sanırım çok uyuyorum ayrıca iyice zayıfladım ilaçlardan sonra 5 gün içmedim demek için kafam iyiydi 5 gün gece hafif atak başladı yine kendimi teskin ettim geçti ama şimdi yeni başladığım ilaç yüzünden en başa döndüm ilk zamanlarki gibi atak geçircekmişim 2 hafta bu sıkıntılar olurmuş ilaç değiştirmek sanırım çözüm değil online muane yapıyırmusunuz

  • Doktor Cevabı:

    Şeyma hanım daha önce de dediğim gibi panik atakları çok şiddetli olabilir ve hayatınızın her alanını etkileyebilir. ne yazık ki pandemi nedeniyle sağlık hizmetlerine ulaşabilmek çok kısıtlandı. ne yazık ki devlette çalıştığım için online hizmet şu anda veremiyorum. tekrardan geçmiş olsun, saygılarımla,

    tarihinde cevapladı.

Manisa Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :
Puan : 5 / Oy veren : 1 kişi

Diğer Hasta Soruları

  • Selectra depresyn

    Merhaba sayın hocam ;ağır bir depresyon geçirirken doktor önerisiyle 50mg selectra başladım kendi isteğimle çünkü bu ilaçtan daha öncede fayda görmüştüm.ama bu sefer beklediğim etkiyi göremeyince sabredemeden 100mg ye çıkardım nasılsa hafif bir ilaç diyerek.1 ay sonra depresyon hafifledi fakat alın...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ali Faik Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Fayez eltaha, hasta asya eltaha babasi

    Benim adım fayez eltaha. büyük kızım asya eltaha ile ilgili sizinle temasa geçiyorum. 14 yaşında ve son zamanlarda şiddetli bir depresyona girdi. önlüklerini kaybettiği için çok kilo verdiği yerde uyku bozukluğu da var "bana söylediği gibi aylarca sabaha kadar aralıksız film izliyordu". ailede ru...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Elvan Bacanlı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Momo karakteri korkusu

    Hocam mrb.5 buçuk yaşındaki kızım tv de tesadüfen momo adlı korkunç karakteri gördükten sonra karanlıktan ve odasında yalnız kalmaktan korkmaya başladı.daha öncede benzer korkuları oldu ama bu kadar uzun sürmedi.bu korkusunu nasıl yeneceğimiz konusunda bize yardımcı olurmusunuz?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Antidepresan

    Bagirsak bozuldu hocam makatta acıma sızıntı oldu anlamıyorum hocam bu derece bozar mı ilaç kesimi

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acil hocam lütfen cevaplar mısınız?

    Hocam prozac 20mg /5ml kullanıyorum bugün 5. günüm 2,5 ml alıyom bugünkü dozu aldıktan sonra başta uyuşma, karıncalanma, ateş basması olup, beynimde çakışma gibi olup nefes darlığı, tuaf hissetme, endişelenme ve hafif kulak çınlamasıda olup korktum fakat sonra kendime geldim. yarınki alacağım dozda...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç tedavisi

    Hocam merhabalar babam depresyon teşhisiyle önce 50 mg misol ve sonrasında 6 ay kullanması için 100 mg misol ve 1 mg stilizan kullanımını önermiş psikiyatri hekimimiz.ilaçlar gayet iyi geldi babama ancak ilaçları bırakamam tedavim yıllarca sürebilir stilizan ağır bir ilaç gibi düşünceleri var bu düş...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ankisiyete

    Hamdullah bey burda mail adresiniz okunmuyor yazmisiniz mail adresim basqa bir seyde okunmuyor ben size basqa nasil ulasiyim ben tel numarami yazsam acaba burada cikarmi yoksa oda mail adresi gibi cikmayacak tesekku ediyorum

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen yardım eder misiniz?

    Hocam merhabalar.. citoles 10 kullanıyordum ben anksiyete &panik ataklarım için. bir süre sonra geçti lakin kısa bir süre sonra ishal ve bulantı ile güçlü bir şekilde tekrar etti ilacı kullanırken. doktor hemen 20'ye çıkardı. 20 mg'ye geçer geçmez 1 hafta içinde geçti, 2 aydır 20 mg kullanıyorum. so...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ankisiyete

    Merhaba hamdullah bey peki ben size nasil ulasa bilirim syfanizda bir numara var annem bakuden ardi bir kac kere ama bir turlu ulasamadi tesekkur ederim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Antidepresan

    Slm hocam ben venegis 75 mg ve rexapin 2,5mg kullandım bir ay bu ara bi iki gün içemedim asimda uyusma baş dönmesi şiddetli bayılma hissi kusma yaşadım ve bulanti devam ediyo ilaç yoksunluğu bunu yapar mı hocam

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyku sorunu ve dusunce

    Hocam iyi günler babamı size muayene ettirmek istiyorum size nasıl muayene sirasi alabilirim lütfen yardımcı olun ,,

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yakup Albayrak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ankisiyete

    Merhaba hamdullah bey ben sizi bakuden rahatsiz ediyorum tekrar siz whatcapla goruntulu olarak tabiii ki ucretini sizin hesabiniza odemekle gorusyormusunuz

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İnsomnia 55 yaşında kadın hasta

    Merhabalar değerli hocam, ben tıp 5. sınıf öğrencisiyim, annemde yaklaşık 2 aydır insomnia belirtileri bulunmaktadır. çoğu gece uyuyamıyor ve uyuduğu zaman kısa kalitesiz dalışlar oluyor. gece boyunca sürekli uykusu kesiliyor. şikayetleri özellikle covid19 geçirdikten sonra olmaya başladı altta ya...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyon selectra

    Hocam merhaba ben doktor önerisiyle 50mg selectra başlatıldım fakat o kadar ağır bir dönemdeydimki sabredemeden direkt 2 hafta sonra 75 ardından 100mg kullandım.depresyon 1 ay sonra hafiflesede 100 mgye çıktıktan sonra alın bölgesinde saç dökülmesi sorunu yaşadım.dozu düşürmek istiyorum fakat depres...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Etkileşim

    Selam hocam.ben citol,ativan ve abizol kullanıyorum.c vitamini kullanacağım.c vitamininin içindeki katkı maddeleri ilaçlarla etkileşim yapar mı? içindekiler : l-askorbil 6- palmitat bitkisel kapsül kapsül ana bileşeni: hidroksipropil metil selüloz, su, kivam arttiricilar : agar, karragenan stabiliz...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x