Panik atak

  • Hocam merhabalar ben 10 yildir panik atak hastasiyim ve surekli yutkunma takintim var paxil kullaniyordum ama artik fayda etmeyince doktor sulinex gecis yapti bir bucuk aya yakin kullanmama ragmen daha kotu oldum.sonra baska bir doktora gittim bana lustral verdi 50 mg basladim suan 150 mg iciyorum birkacgun sonra 1 ay dolacak ama hicbir degisiklik yok neyapmaliyim hocam beklemelimiyim yoksa ilac degisimimi lagzim.lutfen yardimci olun 33 yasinda evli bir bayanim mutsuzum hemde cok icimde korku kaygi kimseyle konsmak gorusmek istemiyorum kalbim agzimda sanki eskiden mutlu olup yaptigim hicbiseyi yapamiyorum cocuguma bile fayda saglayamiyorum surekli aglamak istiyorum hic duzelemicem boyle kalacam ve bu beni oldurcek saniyorum.cevabinizi bekliyorum hocam

  • Doktor Cevabı:

    İlaçlara yeterince yanıt yok ise incelemeler yapılması uygun olur. doktorunuz bu konuda size yol gösterecektir.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Majör depresyon

    Hocam ben depresyon anksiyete için sülinex 75 ve rezrapin 2,5 kullanıyorum gece yatarken çarpıntım oluyor neden acaba

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Özgüven sorunu..

    Hocam merhabalar. benim bir takım sorunlarım var. 20 yaşındayım. öncelikli sorunum kendime özgüvenim yok denecek kadar az. mesela bir işe girdim, yemekhane de 70 kişi vardı yemek alırken yerken elim titriyordu. işe gitmeden önce işi değilde o yemekhane de ne yapacağım onu düşünüyorum. dışarı çıkmaya...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik atak

    Hamdullah hocam merhabalar ben 15 yıldır paxera kullanıyordum panik atak ve majör depresyon için 1yil önce doktorum ilacı artık yavaş yavaş bırakalım dedi ve doz azaltarak bıraktım ve fena oldum doktorum her kontrolünde bekle sıkıntıların geçecek dedi en sonunda selectra yazdı 100ml ben çok kötüydüm...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Majör depresyon

    Hocam ben majör depresyon hstalığı geçirdim tedavide efexsör 150 rexrapin 5mg kullandım iyileştim ilaçları foktot kontrölünde bıraktım ardan bir yıl geçti son zamanlarda kaygılarım arttı tekrar doktora gittim sülinex 37.5 verdi 3 aydır bunu kullanıyorum kaygılarım geçti ama depresyon başladı acaba d...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Alzaymır mı? psikolojik sorun mu?

    Merhabalar.. yakın zamanda anneme alzaymır teşhisi kondu. kendisi 78 yaşında ve şu an için en büyük sorunumuz aynada veya camda kendi yansımasını başka bir kadın olarak görmesi ve devamlı onun gitmesini, babamı ve kendisini rahat bırakmasını evdeki huzurlarını bozduğunu söyleyerek yansımasıyla konu...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Mehmet Şerif Top

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lustral etkisi

    Iyi günler. 15 yaşında 2010 yılında panik atak anksiyete geçirdim. 50 mg lustral kullanmaya başladım.3 yıl kullanıp tamamen iyileştim diye kendi kendime bıraktım. 1 sene sonra üniversite stresiyle tekrar başladı.1 sene kullanıp tamamen iyi oldum diyerek yine bıraktım. 1 sene sonra 2016 yılında tekra...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Redapra duxet

    Hocam duxet ve redapra veriyor doktorum. iki ilacı aynı anda içsem olurmu? birini sabah birini akşam mı içsem daha iyi olur

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Irrite olmak

    Hocam merhaba, sorum şu, birisi sakalını veya saçını kaşıyınca veya sakalıyla ve saçıyla oynayınca ben irrite oluyorum ve uyuz oluyorum gıcık oluyorum. bu nasıl bir rahatsızlık takıntı mı başka bişey mi, çözümü var mı?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Brintellix lustral

    Levetrion ile etkilesmesindenmidir hocam yani..tiroit hormonuma zarar veriyorsa bırakayım hocam olur bu sabah daha kotulestim çünkü hocam iyice mahvoldu troitlerim belli aşırı üşüme aşırı saç dökülmesi ve çarpıntım vardı sabah..hocam peki elimde 100 lük lustral var lustral yazmışsınız onu 50 lik ola...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Brintellix lustral

    Anlıyorum hocam çok sagolun..hep gittiğim 2 psikiyatriste emekli olmuş coronadan dolayi özel yer açmış biri gidemiyorum pahalı hocam.hastanelerde 6 ay boyunca psikiyatri normal 5 dk dinleyen doktorlar dolu.baskada gidebileceğim doktor yok hocam ondan zaten çaresiz kaldım..iyiki sizler varsınız..brin...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Selectra 50mg ilacı

    Hocam cevabiniz icin tesekkur ederim.son sorum acaba majör depresyonda beyinde herhangi bir fiziksel hasar oluştururmu? yani korteks,amigdala,hipotalamus gibi bölgelerde? majör depresyon tedavi edildiginde beyinde herhangi bir kalicı bir küçülme veya hasar bırakırmı?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik ve panik atak

    Hocam merhaba ben geçmişte bi panik atak yaşadım ilaç falan kullandım sonra tedavim bitti bıraktım şu an 20 haftalık hamileyim tekrar yaşıyorum arada atakları doktorum ilaç kullanmam taraftarı değil nasıl başa çıkacağımı bilemediğim için size yazma gereği duydum ne yapabilirim ataklar için ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Serotonin sendeomu

    Hocam merhaba lustral 50 mg 1 ay oldu başlayalı nabzım ve tansiyonum yükseldi acaba doz fazla mı birde serotonin sendromu mu nabzımın yükselmesi

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aşırı uyumak

    Merhaba hocam kendimi bildim bileli uykuya aşırı düşkünüm.hatta hayatta ençok sevdiğim şey uyku diyebilirim.günde toplam 12 saat uyumadan uyku isteğim bitmiyor.yalnız, uyurken de hayatı kaçırıyoruz bu duruma dur demek istiyorum.ne yapmalıyım?tedavisi var mı?uyku dışında yine aşırı tembel ve miskinim...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ruh sağlığı

    Merhaba ben bir hocam vardı aramız çok iyiydi sonra da bozuldu sırf onu takip ediyorum, düşünmeden edemiyorum her zaman mesaj yazmak istiyorum onunla konuşmak istiyorum onun kapısında bekliyorum ve de diğer insanlarla onu paylaşamadım diye. sonra da her yerden engelledi beni. çok üzülüyorum kaç yı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x