Panik atak

  • Hocam panik atağım var korku içinde yaşıyorum bunu nasıl aşabilirim bunu bir tedavisi var mıdır ilaç kullanamıyorum iyi günler diliyorum

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba tabi panik atak tedavi edilebilir bir durumdur. öncelikle bir psikiyatri uzmanına başvurmanızı değerlendirme sonrasında ilaç ve/veya psikoterapi ile şikayetleriniz geçebilir. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Anksiyete bozukluğu

    Merhaba doktor hanım ben 6 yıldır paxera kullanıyorum panik atak anksiyete bozukluğu sebebi ile korku ve çarpıntı oluyor çarpıntı aşırı fazla olduğu için başlandı bu ilaca hala panik atağım geçmedi ama artık kendim kontrol edebiliyorum panik yaptığımda korktuğumda çarpıntı başladığında artık durdura...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Baise Tıkır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İbs olabilirmiyim

    Hocam tekrar merhaba nasılsınız benim hala bazı yiyeceklerden sonra ishal oluyorum ama en fazla 2 kez oluyor gastroendoskopi kolonoskopi kanlar gaita sedimantasyon hepsi temiz çıkmıştı siz bana ince bağırsak filmi çektirin demiştiniz ben gastroentroloji ye gittim tüm batın ultrason çekti oda temiz k...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik bozukluk

    Hocam merhabalar ben anksiyete hastasıyım ve 37 gündür paxera 20mg ve rexapin 2.5mg içiyorum benim eski korkularım biraz geçti gibi ama halen kalpte hızlanmalar, teklemekler sabah aşırı derecede ağız kuruluğu ve terleme ile kalkıyorum bu etkiler daha normal midir yoksa doz yükseltilmesi mi gerek yad...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Panik bozukluk

    Merhabalar hocam ben 3 yıl önce şiddetli derecede derealizasyon ve depersonalizasyon durumu yaşamıştım o dönem doktora başvurdum ve paxera ilaç kullanmaya başladım hastalığım ilacı kullandıktan 2 ay sonra düzelmeye başladı ve şu ana kadar da iyiydim lakin son 2 aydır kendimi yine kaygılı hissetmeye...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete ve panik bozukluğu

    Merhaba hocam cevabınızı okudum size teşekkür ederim doktoruma tekrar ulaştım bana xanax dideral yanında 100 mg lustral önerdi her gün 100 mg lustral xanax ve dideral alıyorum siz anksiyete bozukluğunda antidepresan ilaçlarla tedavi yapıldığını söylemiştiniz şu anki ilaç tedavim hastalık belirtileri...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bir sanise bile susmayan ses ve anksiyete

    Merhaba serhat bey 3 yıl önce geçirdiğim panik atak sonrasında başladı hastalığım devamında 2 defa daha panik tak geçirdim birer ay aralıklarla paxera kullanarak panik atlattım bunun yanında xanax kullanıyorum fakat kendimi çok kötü hissettiğimde kulanıyorum ayda iki defa falan,serhat bey benim asıl...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete mi?

    Hocam hayırlı günler...hocam kalbimde ek atimlar oluyor hatta bir defasında kısa süreli ventriküler taşikardi atağı bile çıktı ritim holterimde google'a ventriküler taşikardi yazdığınız zaman göğsünüzde bir saatli bombayla geziyorsunuz minvalinde şeyler yazıyor...ankara i̇stanbul gibi illerde aritmi...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete mi?

    Hocam hayırlı günler...hocam kalbimde ek atimlar oluyor hatta bir defasında kısa süreli ventriküler taşikardi atağı bile çıktı ritim holterimde google'a ventriküler taşikardi yazdığınız zaman göğsünüzde bir saatli bombayla geziyorsunuz minvalinde şeyler yazıyor...ankara i̇stanbul gibi illerde aritmi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete mi?

    Hocam hayırlı günler...hocam kalbimde ek atimlar oluyor hatta bir defasında kısa süreli ventriküler taşikardi atağı bile çıktı ritim holterimde google'a ventriküler taşikardi yazdığınız zaman göğsünüzde bir saatli bombayla geziyorsunuz minvalinde şeyler yazıyor...ankara i̇stanbul gibi illerde aritmi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Saran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kaygı bozuklugu

    Hocam merhaba 7 senedir panik atak ve kaygı bozukluğu tanım var,düzenli prozac kullanıyorum ama kaygılarım ve hastalık şikayetleri tavan yaptı,acil bir desteğe ihtiyacım var psikoterapi tekniğini ya da emdr tekniğini internette okudum sizden randevu alıp bir an önce hayat kalitemi arttırmak istiyoru...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Emir Tufan Çaykuş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygılı ve heyacanlı bir durumda vücudumun titremesi

    Merhaba şima hocam benim şikayetim kaygı veya heyecan yapınca bütün vücudumda titremeler oluyor bu durum yüzünden kendi haklarımı bile savunamıyorum pasif bir hale geliyor potansiyelimin çok altında bir davranışlar sergiliyorum bu durumdan kurtulmak için doktora gittim xanax ve dideral adlı iki ilaç...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp krizi ve panik atak

    Merhaba panik atak ve anksiyete beni ilk defa kardiyolojiye gidecek kadar korkuttu.ekg ve eko işlemleri yapıldı bunun sonucunda doktorum bir şeyimin olmadığını söyledi fakat hala kalp krizi geçirme korkusu yaşıyorum.sorum şu ekg ve ekoda tam olarak görülen nedir önceden kardiyolojiye gitmiş olmam bu...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Gizem Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gebelik ilaç

    Hocam hamile olduğumu 8 haftalık öğrendim ve bu süreçte redepra ilacını kullanıyodum ilacı hergün değil 1 gün alıp 1 gün almadım ve tam doz değil çeyreğin yarısını içiyodum uyku bozukluğu sebebiyle hemen ilacı kestim ama organ oluşum dönemi olduğu için sıkıntı olmuşmudur çok korkuyorum cevaplarsanız...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kaan Pakay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik atak

    Hocam merhaba bende yaklaşık 3 yıl önce panik ve kaygı bozukluğuna bağlı derealizasyon ve depersonalizasyon durumunu yaşamıştım o dönem paxera ilaç başlamıştım yaklaşık 1 yıl kullandıktan sonra kademeli olarak ilacı bıraktım ve iyileşmiştim yalnız son 1 aydır yine aynı şeyleri yaşamaya başladım ama...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik atak ve yabancılaşma

    Yabancılaşma hocam merhaba bende yaklaşık 3 yıl önce panik ve kaygı bozukluğuna bağlı derealizasyon ve depersonalizasyon durumunu yaşamıştım o dönem paxera ilaç başlamıştım yaklaşık 1 yıl kullandıktan sonra kademeli olarak ilacı bıraktım ve iyileşmiştim yalnız son 1 aydır yine aynı şeyleri yaşamaya...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x