Ozon terapi sonrası

  • Çoşkun Bey Merhaba, 61 yaşındaki annem Ozon terapiye başladı, 2 seans yapıldı, fakat her ikisinin sonunda baş ağrısı,uyku hali , başında ve yüzünde yanma ,sıcaklık hissi oluştu. Kendisi Yüksek tansiyon ve R.Atrit hastası. Açıkcası bu belirtileri yaşadıktan sonra tedaviye devam edip etmeme konusunda şüpheliyiz. Uygulayan Dr. umuz geçici ve normal olduğunu söyledi. Sizin düşünceniz ve böyle belirtiler gösteren hastalar ile tecübeniz oldumu paylaşabilirmisiniz . İyi günler dileklerimle,

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, ozon terapinin ilk iki-üç seansı sonrası baş ağrısı halsizlik ve uyku hali gibi durumların görülmesi normaldir. her zaman olmasa da bazı hastalarda bu duruma rastlananilmektedir. bunlar esasen iyileşme krizi olarak da adlandirilabilecek, vücudun ozon tedavisine uyum belirtileridir. bazen bu belirtiler 5-6 seanslara uzayabilir. korkulacak birsey yoktur lütfen tedavinize devam edin. gecmis olsun, acil şifa dilerim. saygılarımla

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları


.
x