Over kisti

  • mrb.hocam ben bel ağrısı şikayetiyle gittiim ortopedi polikiliğinde pelvis mrg tetkiki izlendi ve sonuçta aynen şöyle yazıyor. uterus servikste nabothi kistleri izlenmektedir. her iki overde foliküller izlenmektedir.sol overde 2 cm çapında bir adet kist izlenmektedir. ben 22 yaşında bekar bi bayanım . bu kistler önemli bi sorun yaratır mı ve tedavisi var mı acaba beni aydınlatırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Sitedeki hata nedeniyle sorunuza geç cevap verdiğimiz için özür dileriz.durumunuzda bir düzelme yoksa bir kadın doğum uzmanı kontrolüne girmelisiniz.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Hormon test sonuçları

    Tekrar merhaba yeşim hanım, sol tarafımda kist olduğunu öğrendim. ilaçlı mr ve ca 125 testi istendi. mr sonucu : sol overde yaklaşık 43x28  mm boyutlarında t1-t2 sekanslarda hiperintens kistiklezyon mevcuttur (endometrioma ). sağ overde yaklaşık  25  mm çapında basit kist izlenmiştir. douglasd...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Meme kanseri mi

    Doktor bey,23 yaşındayım.geçen yıl mart ayında memede kitle hissi ile üst çekildi ve atipik yağ lobülü dışında başka bir şey görülmedi.mememde yayvan top şeklinde yapılara ek,,,sivilce gibi ve basınca acıyan ama iç kısımda olan yapılar da var. bugün sternum kemiğine yakın bir yerde meme dokusu.oldu...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bahadır Ege

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Meme kanseri mi

    Doktor bey,23 yaşındayım.geçen yıl mart ayında memede kitle hissi ile üst çekildi ve atipik yağ lobülü dışında başka bir şey görülmedi.mememde yayvan top şeklinde yapılara ek,,,sivilce gibi ve basınca acıyan ama iç kısımda olan yapılar da var. bugün sternum kemiğine yakın bir yerde meme dokusu.oldu...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İ. Ömer Harmancıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Meme kanseri mi

    Doktor bey,23 yaşındayım.geçen yıl mart ayında memede kitle hissi ile üst çekildi ve atipik yağ lobülü dışında başka bir şey görülmedi.mememde yayvan top şeklinde yapılara ek,,,sivilce gibi ve basınca acıyan ama iç kısımda olan yapılar da var. bugün sternum kemiğine yakın bir yerde meme dokusu.oldu...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Hacı Mehmet Ulusal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Meme kanseri mi

    Doktor bey,23 yaşındayım.geçen yıl mart ayında memede kitle hissi ile üst çekildi ve atipik yağ lobülü dışında başka bir şey görülmedi.mememde yayvan top şeklinde yapılara ek,,,sivilce gibi ve basınca acıyan ama iç kısımda olan yapılar da var. bugün sternum kemiğine yakın bir yerde meme dokusu.oldu...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Zekai PEKKAFALI

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Meme kanseri mi

    Doktor bey,23 yaşındayım.geçen yıl mart ayında memede kitle hissi ile üst çekildi ve atipik yağ lobülü dışında başka bir şey görülmedi.mememde yayvan top şeklinde yapılara ek,,,sivilce gibi ve basınca acıyan ama iç kısımda olan yapılar da var. bugün sternum kemiğine yakın bir yerde meme dokusu.oldu...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Alaattin Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Meme kanseri mi

    Doktor bey,23 yaşındayım.geçen yıl mart ayında memede kitle hissi ile üst çekildi ve atipik yağ lobülü dışında başka bir şey görülmedi.mememde yayvan top şeklinde yapılara ek,,,sivilce gibi ve basınca acıyan ama iç kısımda olan yapılar da var. bugün sternum kemiğine yakın bir yerde meme dokusu.oldu...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serdar Turhal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Meme kanseri mi

    Doktor bey,23 yaşındayım.geçen yıl mart ayında memede kitle hissi ile üst çekildi ve atipik yağ lobülü dışında başka bir şey görülmedi.mememde yayvan top şeklinde yapılara ek,,,sivilce gibi ve basınca acıyan ama iç kısımda olan yapılar da var. bugün sternum kemiğine yakın bir yerde meme dokusu.oldu...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tuğbay Tuğ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Saç dökülmem çok fazla

    Merhaba, 20 yaşında kadınım saçlarım yaklaşık beş aydır sürekli dökülüyor avuç avuç yani. gitmediğim doktor kalmadı remolent saç serumunu kullandım bir kutu, çinko hap kullandım o da bir kutuydu, şu an biotin hap kullanıyorum. 2020 şubat ayında sol yumurtalığımda kist teşhisi konulmuştu ama en son g...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İlhan Serdaroğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Trnsvgnl usg

    Merhaba, ben bundan 8 ay önce pid geçirdim. regl düzenim hiç bozulmadı. son reglim 12 hün gecikti ve candida’da geçiriyor olmam sebebi ile doktoruma gittim. rutin testlerim alındı ve transvajinal usg bakıldı. “uterus anvertet, normal boyutta izlendi. myometrium heterojen görünümde. endometrium yank...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Akin Savci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lazer kiste zararlimi

    Hocam merhaba benim sağ kasigimda folikul kist var 9 mm capinda tedavi goruyorum lazer yaptirmayi dusunuyorum bi sakincasi varmi acaba kiste ameliyat olursam eger bir ay sonra da yaptirabilirmiyim..

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Nuri Haksever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tüp bebek tedavisi

    Merhaba hocam.38 yaşındayım.her iki yumurtalığımda 4.5 cm ve 5.5 cm boyutlarında çikolata kisti mevcut.1 defa aşılama,1 defa da başarısız tüp bebek denemem oldu.tüp bebek öncesi histeroskopi( rahime çizik atıldı) ve baskılama tedavisi uygulandı.5aa ve 4ab kalitelerinde 2 adet dondurulmuş embriyo tra...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Canel Çınar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Polıkıstık over

    Merhabalar hüseyin bey çok metinizi duydum arkadaşlarımdan ben tekirdag dayım sizin için ankaraya gelıcem polikistik overim var hamile kalmak istiyoruz. inşallah korkularımı sizinle bırlıkte yeneriz kısa zamanda görüşmek dilegiyle

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Hüseyin Pehlivan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yumurtalik kisti

    Hocam iyi gunler sol overim de 3 sene once 4.5cmlik kiste tesadufen raslandi ilactan sonra kuculdu ilaci biraktiktan sonra buyudu 3yilsonra 6.5cm oldu doktor doblerde once normal kist anekoik kist dendi 6 aysonra kistadenom ile uyumlu anekoik kist dendi ama ilacla kuculmustu bende tekrar ilaca basla...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Polikistik over

    Merhaba hocam 1 yıl önce yumurtalık kisti ameliyatı oldum ve sol yumurtaligim alındı. bir doğumum var. tek yumurtalikla hamile kalmam mümkün müdür acaba çok teşekkürler şimdiden.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x