Ortopedi el bilegi ve kol donmemesi

  • Sorum ortopedi bransina ait fizik tedaviye gidiyorum kolumda bilek kisminda parcalanma oldu disardan fiksator taktilar cikardilar elimin parmaklari falan duzgun calisiyo gucumde azda olsa yerine geldi yalniz kirilan sol kolum sola dogru dönmuyor yan kaldi ve esnenede yokmus fizyoterapitin dedigine gore ve dondurmeye ugrastikca canimda cok yaniyo bu aciyi döndurmeye calisirken azalticak bi krem veya baska bi yolu varmi

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba. fizik tedavi esnasinda oluşan ağrilariniz için istediğiniz takdirde doktorunuz size ilaç zaten verecektir. kolunuzdaki hareket kisitliliğina ise filminizi görmeden ve sizi muayene etmeden yorum yapmamiz imkansiz. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam yeriniz nerde geleyim muayne edin yapilacak bsey varsa yapin dönmüyo ve gercekten cok aci cekiyorum fizyoterapistin dedigine gore gram esneme yokmus kolda


Bursa Ortopedi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Sol el bileği kırığı

    Hocam merhabalar. halısahada elime sert bir şekilde futbol topu geldi ve elim dışa doğru büküldü. acile gidip film çektirdiğimde bileğimin kırıldığı söylendi. sormak istediğim soru şu hocam, ameliyat olma olasılığı hangi şiddetteki kırıklarda oluyor? filmlerin fotoğrafı mevcut yorumlamak isterseniz...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Savran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yanlış kemik kaynaması

    Sağ ayak bileğimdeki kemiğin kırıldığını ve yanlış kaynadığını söylediler ağrı ve şekil bozukluğundan dolayı rahatsızım tedavisi mümkün müdür acaba ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Turgut Nedim Karaismailoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 5. metakarp (boksör kırığı)

    Hocam merhabalar 36 gün önce yanlışlıkla sert bir zemine vurmam sonucu sol el 5. metakarp kemiği (boksör kırığı) meydana geldi 2 farklı hastaneye gittim ilk gittiğim doktor filme bakıp direkt ameliyat edeceğini söyledi ameliyat olmak istemedim ve farklı hastaneye gittim oradaki doktor ameliyat önerm...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Öztopal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bilek kiriği

    Femur kırığı hakkında yorumunuz nedir 40 gün önce trafik kazası geçirdim 30 gün önce femur ameliyatı oldum şuan bacağımda dereceli kemer takılı dikişlerim alındı 14 plak 12 vida ile tutturulmuş yazıyor ameliyat kağıdımda kötü kırık ama güzel iğileşiyor dedi doktor ve 30 dereceye kadar kıvırmama izin...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Bülent Aykanat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilek kiriği

    Teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Bülent Aykanat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilek kiriği

    Bileğim kırıldı 1 ay alçıda kaldı önce uzun kol alçıda kaldı 7-8 gün sonra kısa kol atelde durdu 1 ay sonunda çıkardılar alçıdan bileğim yere düşük gibiydi can yoktu parmaklarımı dik açamıyordum aşağı doğru bakıyordu parmak uçlarım kaldırdığımda bileğim ölü bilek gibiydi cansızdı kolum da tam kıvır...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Bülent Aykanat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • El bileği bağ yırtığı

    Mustafa bey merhaba. şanlıuarfa'nın küçük bir ilçesine ikamet etmekteyim. üç yıl önce yaşadığım bir kaza sebebiyle bugün muayene olduğum doktorların tabiriyle bir tane kaynamamış kırık, tfcc ve skafolunat ligaman'ım da bağ yırtığına sahibim. izmir'e yani sizin yanınıza gelmem durumunda bana yardımcı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Özkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dirsek kısıtlıgı ve el bılegı hareket etmiyor

    Mrhb lar hocam dirsekte ve bılegimde kırıklar vardı alcıya alındı 1 ay alcıda kaldı alcım dun cıktı dirsek tam alcılıp kapanmıyor ve bilek ıslev gırmuyo bunlar normal mi elım sıs suan sizce normalmı sıcak su ile masaj onerfıler ne yapmam lazım yardımcı olursanız çok sevinirim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Savran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Parmaklar deforme

    Slm hocam kizim dogustan el anonomisi var her iki elinin baş.ışaret.ve orta parmagi yamuk şuan 2 yaşın da ameliyatla düzelir mi

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. A. Kadir Bacakoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Radioulnar sinostoz

    Merhaba kadir bey 2.5 yaşındaki oğluma radioulnar sinostoz tanısı kondu bununla ilgili ne yapılabilir ameliyat ile düzelir mi

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. A. Kadir Bacakoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Radius kırığı

    Kıymetli hocam iyi akşamlar, 70 gün önce sol bilek radius uç kemiği kırıldı. özellikle baş parmak ve bilekte şişlik ve de terleme hissi var egzersizlere başladım ancak parmak ve avuç içimde suda kalınca oluşan buruşukluk durumu mevcut. kontrol ettirdiğim de hekime; şuan normal a...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Savran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • El bileği kırığı

    Anladım hocam teşekkürler, ben bu kısaltma operasyonunu olduktan birkaç sene sonra platini çıkarttırabilir miyim peki, fazla obsesifim muhtemelen kolumda durmasına katlanamam :)

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Engin Kesgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • El bileği kırığı

    Hocam merhabalar, bundan 3 ay önce el bilek kırığı sonucu tfcc lezyonu meydana geldi bileğimde akabinde pozitif ulnar varyansa sahip olduğumu öğrendim ve impaksiyona sebep olmaya başlamış bu sakatlıktan sonra. ağrım şikayetim minimumda fakat ulnamda kısaltmaya ve tfcc tamirine gidilirse ameliyat son...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Savran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • El bileği kırığı

    Hocam teşekkür öncelikle, peki bu pozitif ulnar varyans olayı nedir, tfcc'de yırtık varsa hemen kıkırdak zedelenmesine sebebiyet verir mi? iki doktor gördü mr'ı bu konu hakkında bir şeyden bahsetmediler bana fakat mr ortada, anlayamadım pek

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Engin Kesgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • El bileği kırığı

    Hocam merhabalar, 4 ay önce karpal kemik kırığı nedeniyle mr çekilmiştim, gittiğim doktorlar belli bir problem olmadığını söylediler fakat ulnar varyans ve tfcc olayı kafamı karıştırdı çünkü çıtlama ve beşinci parmak tarafında hayatımı etkilemeyecek düzeyde ağrı çekiyorum. yorumlama imkanınız var mı...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Engin Kesgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x