Online görüsme

  • Merhaba sevim hanim size en son yurtdisinda yasadigimi ve online görüsme yapabilirmiyiz diye sormustum ve sizde bana iletisim icin mesaj atildigini söylemissiniz yorum olarak fakat bana bi mesaj gelmedi tekrardan web sitesine bakarken tesadüfen sorumu yanitladiginizi gördüm.

  • Doktor Cevabı:

    Uzman Aile Danışmanı Sevim Kes

    Aile Danışmanı

    Merhabalar, detaylı bilgi almak için bize ulaşabilir ya da dilerseniz doktorumuzun sosyal medya hesabından direkt kendisine sorularınızı yöneltebilirsiniz @ailedanismanisevimkess sağlıklı günler

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Aile Danışmanı uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Normal olmak istiyorum.

    Hocam birden fazla sorunum var nereden başlayacağımı bilmiyorum. depresyon, anksiyete, kadınlara karşı nefret ve partneri fazla kıskanma, mazoşizm ve bir çeşit bağımlılığım var. 20 yaşında bir manyağım ve artık kendimden bıktım intihar etmek istemiyorum ama bazen gerçekten intihar eğilimli oluyorum....

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Gökhan Sönmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aile sorunları

    Hocam yakın zamanda babamı kaybettim, bu süreçte hem aileme destek hem de bu yokluğa alışmaya çalışmak ruhumu çok yoruyor. ne yapabilirim ?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Ayşe Düşüngülü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Annemi affetmeli miyim?

    Merhaba güzide hanım ben 14 yaşında tacize uğradım. şehir dışına yatılı misafirliğe gitmiştik ve kaldığımız evde 30 yaşındaki adam beni öpmeye çalışmıştı ve uyurken odama gelip başımı okşamıştı. bunu anneme söyledim çok endişelendi fakat adama bir şey demedi ertesi gün yine odama gelip saçımı okşadı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Güzide Türkyılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Annemi affetmeli miyim?

    Merhabalar serdar bey ben 14 yaşında tacize uğradım. şehir dışına yatılı misafirliğe gitmiştik ve kaldığımız evde 30 yaşındaki adam beni öpmeye çalışmıştı ve uyurken odama gelip başımı okşamıştı. bunu anneme söyledim çok endişelendi fakat adama bir şey demedi ertesi gün yine odama gelip saçımı okşad...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Sadık Cesur

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Annemi affetmeli miyim?

    Merhaba büşra hanım ben 14 yaşında tacize uğradım. şehir dışına yatılı misafirliğe gitmiştik ve kaldığımız evde 30 yaşındaki adam beni öpmeye çalışmıştı ve uyurken odama gelip başımı okşamıştı. bunu anneme söyledim çok endişelendi fakat adama bir şey demedi ertesi gün yine odama gelip saçımı okşadı...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Büşra Ağlamaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ölüm takıntısı

    Hocam selamlar ben son 6 aydır sürekli ölüm haberlerine bakıyorum özellikle giriyorum kendime engel olamıyorum bakıncada febalaşıyorum hocam benim sorunum nedir lütfen bi çözüm yolu tavsiye edin saygılar

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Mustafa Cem Oğuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Cinsel isteksizlik

    Slm hocam kenan benim çok güzel giden bir cinsel yaşantım vardı ve yaklaşık 1 seneden beridir isteksizlik oluştu bende bu isteksizligi nasıl giderebilirim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Oya Karaali Aktaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Korkuyorum

    Merhaba doktor hanım ben yaklaşık 4 aydır evliyim korktuğum için birliktelik saglayamıyorum ilk cinsel birlikteliğim belden uyuşturularak oldu daha sonra birdaha korkudan olmadı yardımcı olurmusunuz bana

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Oya Karaali Aktaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Nasıl harekete geçmeliyim

    Rumeysa hanım merhabalar. biliyorum psikoloji için şunu yap geçer diye bir şey denemez. fakat olumsuz düşüncelerim sebebiyle hedeflerim için harekete geçmeyi hep erteliyorum. ilk adımı nasıl atmalıyım bilemiyorum?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Rumeysa Ebrar Sarı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İlişkimiz.

    Merhaba emir bey huzursuz olduğum bir durumu dile getirmek istiyorum. 1 2 aya evleniyorum. nişanlımla çok şükür güzel ilerliyoruz. sorun evlilik yaklaştıkça korku hissetmem daha önce böyle bir sıkıntım olmuyordu kafam rahattı. şimdi sanki her an bana ihanet edip aldatacakmış gibi panik durumuna giri...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Emir Tufan Çaykuş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ses hassasiyeti

    Hocam iyi gunler 2020 in yaz aylarinda cok buyuk bir bosluga dusmustum icimdekileri kimseye anlatamadim kendi kendime o bosluktan cikmayi basardim ama 1 hafta once bir panik atak yasadim sebebi ise yanimda uyuyan birinin tekrarlayan oksuruk sesleri . o gunden sonra o kisiyle ayni odada durmak bile...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Deniz Doğruöz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntılar

    Hocam benim takıntılarım var vücudumda garip ağrılar ve bulantılar var. benim takıntılarımdan bahsetsem daha iyi olur. mesela benim için bazı insanlar uğursuz yani onlar benim ne yaptığımı görse o şey bozuluyor. mesela kim olduğunu demiyelim o benim ders kitabı aldığımı gördü ve ben o günden sonra h...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Cevaplanması gereken sorular

    İyi günler , sema hanım bir kaç sorum olucaktı . muayene ücreti ne kadar ? sgk geçerlimi ,onu öğrenebilir miyim ? seansların süresi ne kadar ?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Sema Kılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyonn

    Sürekli kötü şeyler başıma gelecekmiş gibi hissediyorum içimde surekli bi sıkıntı var.ani ruh değişimleri yasıyorum bi anda sebepsiz yere ağlamak istiyorum. internetten bakıyorum da anksiyete bozukluğu diyo .sizce bi uzmandan yardım almalı mıyım?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Muhammed Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Saplantili sevgi??

    Hocam merhaba. biraz tuhaf bir yazı olacak ama kusura bakmayın. ben kendimle ilgili keşfettigim bir şeyden bahsetmek istiyorum. 18 yaşındayım. ilkokuldan beri birçok kez okul değiştirdim. gittiğim her okulda bir öğretmenime saplantılı şekilde sevgi duyuyordum ama sevgi gibi değil ama aşk da değil. s...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Büşra Ağlamaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x