Onlıne görüşme

  • Mrb Gülay hanım online görüşme yapabiliyorsunuz acaba sehit dışında yasıyoruz ama sizin yazdıklarınız da ilgımi çekti Bi sormak istedim?

  • Doktor Cevabı:

    Sevda hanım güzel günler diliyorum.gulay ertürk hocamız gün içinde seanslarının bir kısmını online olarak gerçekleştiriyor.yurtdışı şehirdışı yada virüs ve diğer sağlık sorunları ile ilgili kliniğimize gelemeyen her danışanımıza online seans ile destek oluyoruz.ön görüşme olarak telefon da hocamız size sorunlariniz hakkında ön bilgi verebilir.seansinizida istediğiniz gün ve saate online ya da bireysel oluşturabiliriz.görüsmek üzere🙂

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Oyun oynama dürtüsü

    Merhaba şanş oyunlarına ilgim var oynamkta istemedigim bi tarafım var ama beceremiyorum yapabilecegimiz bisy varmı acaba

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Nur Birincioğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Merhaba hocam

    Merhaba hocam kumar bağımlığ hipnozla tedavi mümkün mü bırakmaya istekli fakat bir türlü kurtulamıyoruz erzurum dışına imkanımız yok erzurum’da bu bölümle ilgilenen bulamadık i̇nternette sizi bulabildim sadecedestek olabiliyormusnuz kumar bağımlılığına yoksa sizin alanınız dışından kalıyor

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Muhammed Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tedavi yöntemi mümkün mü?

    Hocam mrb. eşimin kumar bağımlılığı var bununla ilgili psikatriye gittik fakat sonuç alamadık. bunun yanı sıra kendi anne baba abisine karşı çok öfkeli ve saygısız davranıyor. herşeye emek verdiğini ama kimsenin ona saygı duymadığını hakkının yendiğini dile getiriyor sürekli. sadece ailesi de değil...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Sadık Cesur

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kumar tedavisi

    Hocam cevabınız için çok teşekkür ederim ama şöyle bi durum var benim eşim asker ben kliniğinizi arayıp durumu anlattım eşimin bu tedaviyi kendi kimliği ile görmesi durumunda işi riske girecek meslekten men edilebilir biz şöyle yapabilir miyiz eşimin kimliği ile değil de babasının kimliği üzerinden...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Murat Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kumar tedavisi

    Hocam eşim kumar oynuyor sürekli büyük kayıplar yaşadık söz veriyor ağlıyor ama en fazla bir yıl sonra duyuyoruz yine oynamış ve yine büyük borçlar açmış kumar ile ilgili tedaviniz var mı

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Murat Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kumar bagimlisiyim

    Hocam sanal.kumar bağımlısıyım yaklaşık 4 yıldır biraktm diyorum her seferinde geri dönüyorum neyim varsa gitti bana yardımcı olurmusunuz.kupon yapmadım mi kendimi boşlukta hissediyorum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Muhammed Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kumar bağımlılığı

    Doktor hanim esim dört yıldır kumar oynuyor bağımlı derecesinde ayni madde bağımlıları gibi kumar oynayamadığı zamanlarda titreme ve sinir geliyor gözü hiç bir şey görmüyor ve bu boyut siddete kadar gidiyor bana yardimci olabilir misiniz?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Miraç Sağlam

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kumar bağımlılığı

    Hocam bağımlıklıklar ile ilgili yardımcı oluyormusunuz (kumar bağımlılığı)..çok zor durumdayım lütfen yardımcı olun banaaa

    Doktor Cevabı:

    Psk. Rojin Nazik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kumar alışkanlığı tedavisi

    Benim 10 senedir kumar alışkanlığım var.bu alışkanlıktan bir türlü kurtulamadım.ben bu alışkanlıktan kurtulmak istiyorum.şuan ileri derecede bağımlılık var.bir an önce tedavi olmak istiyorum.bu tedavi için de bir piskoloğa ihtiyacım var.bu hastalık ve bağımlılıkla ilgili uzmanlık alanınız varmıdır?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Berat Hazar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Idda bağımlılık

    Merhaba doktor bey benim bir yakının aşırı derecede idda oynuyor çok büyük paralar kayıp etti bunun bir tedavisi var mı ? yardımcı olur musunuz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Hayrettin Şahin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kumar bağımlılığı

    Merhaba hocam, benim abim kumar bağımlısı. eşiyle boşandı doğu görevine gitti şimdi orada tek başına. birkaç ay oynamıyor sonra yine her şeyi batırıyor. psikiyatriye mi gitmemiz psikologa mı? annemle babamın da psikologa gitmesini istiyorum çünkü abime kızıyorlar. okuduğum yazılara göre yasak koymak...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kumar aliskanligi

    Sanal kumar bagimligiyla ilgili tedaviniz varmı kesinlikle birakamiyo kumar icin her yola başvurmaya başladı seyans ücretiniz ne kadar acaba.ne yaptıysak vazgeçmedi intihara kadar gitti her seferinde yeminler ediyo 1 tl eline geçse gene oynuyo

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Dan. Caner ÖZTOPCU

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Doktor degisikligi

    Merhaba berat bey eşimin iki yıldır öfke kontrolü için tedavi görüyor, ve şuan da bahis bağımlılığı için tedavi görmek istiyor . eşim bahis bağımlılığı i için size mi gelmemiz gerekiyor yoksa psikiyatri ye mi devam etmemiz gerekiyor ona göre randevu alicam

    Doktor Cevabı:

    Psk. Berat Hazar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bağımlılık

    Hocam kumar bağımlılığı ile ilgileniyor musunuz oma gore bilgi verirseniz gelmek istiyorum şimdiden çok teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yakup Albayrak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kumar bağımlısı

    Merhabalar hocam eşim kumar oynuyor bütün parasını arabasını bu yolda harcadı vijdan azabı duyduğunu sanmıyorum tedavisi mümkünmü tamamen bırakabilirmi bilgi verirseniz çok sevinirim teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Ali Osman Şaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x