Ön çapraz bağ ve menisküs yırtığı

  • Hocam merhaba mr raporumda kronik acl rüptürü lehine anlamlı bulgular, medial menisküs posterior hornunda inferior hornunda artiküler yüzeye uzanan grade III a periferal yırtık mevcuttur yazıyor kesin ameliyat olmalı mıyım sosyal hayatıma devam ediyorum fizik tedavi ve spor ile bu sorunlar halloolmasa da azaltılabilir mi yoksa ameliyat mı olmalıyım

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar fizik tedavi ve eğlersizle olumlu sonuçlar alınabilir

    tarihinde cevapladı.

Gaziantep Fizyoterapist uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kavrama kabiliyetinin tükenmesi

    Değerli behlül hocam merhabalar iyi günler diliyorum izninizle bir sorum olacaktı. 24 yaşındayım vücut geliştirme sporu ile uğraşıyorum. sorunum şu ya da bilmiyorum normal bir süreç mi? hocam şimdi biceps ve ön kol için hummer curl hareketini yapıyorum. dambılları kavrıyorum hiçbir sıkıntı yok hatta...

    Doktor Cevabı:

    Fzt. Bobath Terapisti Behlül Levent

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akromiyoklaviküler

    Merhaba aktif olarak futbol oynuyordum mart ayında sırtımın üzerine düştüm ve hastaneye gittim akromiyoklaviküler eklem çıkığı tanısı koydular daha sonra defalarca hastaneye gittim fakat ağrım geçmedi sonuç alabilmek için beyin cerrahisine gittim ve bana omuzda su toplandığını belirtti ortopedik bi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Aksoy

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Elime ağırlık düştü

    Hocam merhaba 1 ay önce düştüm el baş parmağıma ağırlığın altında kaldı filmde bişey yok dediler fakat hala kemigimde inanılmaz ağrı ve acı var bardak tutarken bile canım yanıyor ufak çatlak varsa mr'da gözükür mü

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Berkan Mersa

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Fizik tedavi

    Iyi gunler, biz belcikada yasiyoruz ve oglum tarik kalayci 11/06 miniskus ameliyati gecirdi ve fizik tedaviye basladi. 25/06 turkiyeye tatile gidecek, tedavisini kirsehirde devam ettirmek istiyoruz. doktorumuz haftada 3 kez terapiye gitmesini onerdi. 29/06dan sonra randevu verebilirmisiniz? tarik...

    Doktor Cevabı:

    Fzt. Safa Ceylan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kasık ağtıdı

    Merhaba benim iç bacağımın en üst noktası bacağımı yukarı kaldırdığımda ve yana açtığında çok ağrı oluyor bazen ayakta kalınca bile ağrıyor sadece sağ taraf pandemiden dolayı doktora gitmek istemiyorum sorunumun ne olduğunu söyleyebilir misiniz

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Canberk Mirza

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ortopedik rahatsızlık

    Hocam 6 hafta önce halı sahada dizden problem yaşadım.ortopedist çapraz bağda kısmi yırtık var dedi ama mr raporunda normal yaziyor.şu an kayma hissi var nedeni ne olabilir?kemik iliği ödemi ne zaman geçer? şu an ağrı yok .mr sonucum:medial menisküs posterior hornunda grade 1-2 dejenerasyonu.tibial...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bedrettin Akova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ortopedik rahatsızlık

    Hocam 5 hafta önce halı sahada dizden problem yaşadım.ortopedist çapraz bağda kısmi yırtık var dedi ama mr raporunda normal yaziyor.şu an kayma hissi var nedeni ne olabilir?mr sonucum:medial menisküs posterior hornunda grade 2 dejenerasyonu.tibial plato orta ve lateral epifizometafizer düzeyde yagın...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Soner Akkurt

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Platinlerim cikicak kalici bı hasar oluşur mu

    Ben 17 yaşında 6 kattan düştüm leğen kemiğim ve kalça kemiklerim hepsi kırıldı platin takıldı omurligim de zarar gördü şuan 1 sene oldu tam olraka platinlerim cikicak ama zor bı amaliyat mı hasar kalır mı die sormak istedim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Can Koşay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Su kaplumbasi yaralanma

    Su kaplumbağamın ön bacağının eklem yerinde bir yara var kendiliğinden mi oluştu yoksa bir yere çarptı da mı oldu bilemiyorum. o bacağını çok az hareket ettiriyor. bu durum için benim yapabileceğim bir şey var mıdır? veterinere mi götürmeliyim? genelde su içinde olduğundan yara daha kötü duruma geli...

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Süleyman ÜRKMEZ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Baş parmak tendon ameliyatı

    Merhaba iyi günler ben 18 yaşındayım 6 temmuz tarihinde baş parmak flekser tendon ve sinir ameliyatı oldum kesilmişti cam ile. korona sebebiyle hastaneye gitmedim. fizik tedavimi olamadım şuan parmağım tam açılmadı, parmağımda hareket var ama eklem yerinde oynattığım zaman ağrı yaşıyorum ilerde soru...

    Doktor Cevabı:

    Fzt. Erol Palaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ortopedik ağrı

    Merhabalar efendim benim sağ kolum kücükken yani (7yaşlarında iken) omuzdan cıkmış ve voleybol oynuyordum sert bir smac vurdum o an cok fazla bir agrim oldu bu agri 2-3 ay devamli sürdü sonra seyreklesti 3yıl sonra fittnesda ağırlık kaldırırken bir agri girdi ve ozamandan beridir kolumu hareket ett...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ünal Boz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ayak bileğinde kırık

    Merhaba. benim ayak bileğimde bi kırık vardı ve yaklaşık 1,5 ay oldu, alçım çıkarıldı. üzerine basmaya cesaret edemiyorum, bileğimi de fazla hareket ettiremiyorum. bunun için fizyoterapi görmem gerekirmi..

    Doktor Cevabı:

    Fzt. Emre İmece

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kol eğri tansiyon

    Hocam ben 10 yaşindayken parktan düştüm sağ kol di̇rseği̇mden hem kirildi hem çikti. ameli̇yat olmadim bi̇r tane kirikçi beni̇m kolumu yapti. ama kolum eğri̇ kaynadi ve hareket kisitliği oldu. 4 ay fi̇zi̇k tedavi̇ gördüm kolumdaki̇ hareket kisitliliği geçti̇. ama hafi̇f bi̇r eğri̇li̇k var. bana tans...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alper Gökçe

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kilo ve kas

    Sayın doktor bey, merhaba bir konu hakkında sizden bilgi almak istiyorum.benim kas yaralanmalarım var ve sürekli ağrı acı içerisindeyim, hangi doktora gidersem gideyim bana tek dedikleri şey kilo ver, kilo verdikçe ağrışarın azalır diyorlâr, boyuma göre 35kg fazlam var, 113 kg yim.kilo verdikçek kas...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alper Gökçe

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Motosiklet kazası

    Hocam merhabalar. ben artvin’den yazıyorum adım tolgahan. bundan 2 ay önce motosiklet kazasında sol bileğimde parçalı kırık oldu denge kemiği kırıldı ve kaval kemiği dışarı çıktı. enfeksiyon vs derken temmuz’un 1inde platinler takıldı. yani ameliyat olalı 40 gün oldu. daha kontrole çıkmadım ortopedi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Can Koşay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x