Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

Obsesif kompulsif bozukluk

  • Obsesif kompulsif bozukluk

    Tekrar merhaba.daha önce,manik-depresif olan eşimin kullandığı ilaçlar hakkında soru sormuştum size,sizde sağolun cevaplamıştınız.zyprexa denilen ilaç reçeteye eklendi tekrar. bu ilaç ona iyi geliyo gibi.benim korktuğum,zyprexa mani ataklarına neden olabilir mi? çünkü ilacı kullandığı zamanlar daha...

    Doktor Cevabı:
     Ayşegül Sütçü

    Uzm. Dr. Ayşegül Sütçü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Obsesif kompulsif bozukluk

    Mer haba doktor bey, beyin içi konuşmalari susturarak obsesif kompulsiften kurtulabilirmiyiz. cevaplarinizi bakliyorum

    Doktor Cevabı:
     Yavuz Atış

    Uzm. Dr. Yavuz Atış

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Obsesif kompulsif bozukluk

    Obsesif kompulsif bozukluk yaşıyorum eşcinsel takıntılarım var hocam kendimi kaç seferdir aynısı oluyo kendimi kafa olarak düzeltiyorum kendimi iyi hissediyorum müthiş hissediyorum kendime güvenimi tam kazanıyorum bi gece ansızın kadınlardan hoslanmama rağmen sanki biri beni dürtüyo eşcinsel porno...

    Doktor Cevabı:
     Servet Ebrinç

    Prof. Dr. Servet Ebrinç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Obsesif kompülsif bozukluk

    Mrb hocam ben bazı şikayetlerimden dolayı doktora gittim bana obsesif kompülsif bozukluk dedi ve faverin 100 mg verdi. günde bir tane içtiğimde çok sersemlik ve uykusuzluk yapıodu ben onu akşamları yarım yarım kullnmaya başladım bir sakıncası var mı ..tedavi edici etkisini görebilir miyim bu şekli...

    Doktor Cevabı:
     Servet Ebrinç

    Prof. Dr. Servet Ebrinç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Obsesif kompülsif bozukluk

    Hocam bende ortaokuldan beri el yıkama takıntısı var.ellerimi çok sık yıkamıyorum ama yıkama süresini uzatıyorum .birkaç defa psikiyatriste gittim .bana her seferinde antidepresan ilaç yazdılar.fakat ben ilaç kullanmak istemiyorum .acaba başka tedavi yolu yok mu ?

    Doktor Cevabı:
     Nalan Kalkan Oğuzhanoğlu

    Prof. Dr. Nalan Kalkan Oğuzhanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Obsesif kompulsif bozukluk

    Merhaba hekim bey. 18 yaşında,lise ögrenciyim. ailem, psikiyatriye gitmeme asla izin vermiyor,çok sert. bende, okb hastalıgı var ,cinsel obsesyonlar, annemin babamın aklıma kötü gelmesi vs ellerimi yıkamam falan. bende paramı biriktirdim, internetten arastırma yaptım. seroxat ve risperdal aldım.ilk...

    Doktor Cevabı:
     Servet Ebrinç

    Prof. Dr. Servet Ebrinç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Obsesif kompulsif bozukluk

    Merhabalar servet bey. ben çoçukluğumdan beri yani 12 yaşından beri obsesif kompulsif bozukluu hastalığına sahibim. daha önceleri bi şekilde baş edebiliyordum fakat geçen sene hastalığım çok ciddi bi şekilde patlak vermesinden dolayı psikiyatrı doktoruna ailemin ısrarıyla gittim. hastalığım dini...

    Doktor Cevabı:
     Servet Ebrinç

    Prof. Dr. Servet Ebrinç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Obsesif kompulsif bozukluk

    Hocam merhaba. ben okb hastasıyım ve doktor kontrolünde gerekli ilaçları kullanıyorum. rahatsızlığımı unutmak için spor salonuna yazıldım. bunun için sözleşme senet gibi birşey imzaladım. bugün borcumu ödedim ama imzaladığım belgeyi geri vermedi salon görevlisi önemli değil basit bi evrak falan diye...

    Doktor Cevabı:
     Servet Ebrinç

    Prof. Dr. Servet Ebrinç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Obsesif kompulsif bozukluk

    Merhaba.. benim annemin temizlik takıntıları var herşeyi pis görüyor.. tms diye bir tedavi yöntemi varmış. acaba kesin çözüm olur mu bu tedaviye güvenebilirmiyiz. eger kesin çözüm ise nerede uygulayabiliriz bu tedaviyi? şimdiden tesekkürler..

    Doktor Cevabı:
     Mehmet Yavuz

    Uzm. Dr. Mehmet Yavuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Obsesif-kompülsif bozukluk

    İyi günler. ben 18 yaşında bir gencim. 5-6 yıldır "bunları yapmazsam mutlaka kötü bir şeyler olur," düşüncesine dayanarak çeşitli takıntılardan yakınıyorum. bunların mantıksız şeyler olduklarını bildiğim halde kendimi onları gerçekleştirmek konusunda zorunlu hissediyorum. daha önce bunlardan kurtulm...

    Doktor Cevabı:
     Meltem Baş

    Uzm. Dr. Meltem Baş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


1/8 | Toplam 78 kayıt bulundu.
.
x