Obezite cerahhisi

  • Hocam 23 yaşındayım 155 boyunda 77 kiloyum 3 yıl boyunca süren diyetler sporlar hiç bir işe yaramadı tüp mide ameliyatı için uygun muyum sizinle irtibata geçeyim mi?

  • Doktor Cevabı:

    Saadet hanım, merhaba.. sanırım sorunuzu facebook üzerinden yanıtlamıştım...:)). en kısa zamanda görüşmek dileği ile..:)

    tarihinde cevapladı.

Kocaeli Genel Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Lütfen rica ederim acil cevap

    Hocam 29 ocak randevu aldım 104 kilo boy 164 devlette ameliyat için yetmiyo farkındayım yandaş genetik bi hastalıgım yok idrar kaçırma belde tutulma tekrarlayan tırnak batması hepsinde doktorların demesi kilo ver ama olmuyo doktorum cuma gelsem bu bki 39 la ameliyat olayım olum lu mu öneriniz nedir...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Özkan Balçın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tüp mide ameliyatı

    Merhaba özkan bey mide ameliyatı olmak istiyorum ama endişeleniyorum bu durumlarda 29 yaşındayım 110 kilo 1.68 boyum ikinci çocuğumdan sonra çok kilo aldım veremiyorum lütfen bana yardımcı olun adım ceyda

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Özkan Balçın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Miğde küçültme

    Meehaba hocama 106 kiloyum kendimi bildim bileli hep savaş halindeyim denemediğim kalmadı yoruldum!! şehir hastanesinde şuan miğde kucultme ameliyatı yapıyormusunuz randevu alıp gelmek istiyorum teşekkürler şimdiden

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Özkan Balçın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mide ameliyati

    Merhaba mide kucutme ameliyatı olmak istiyorum105 kiloyum şeker ve hiper toroyit hastasıyım bana uygulanabilir mi fiyat bilgisi alabilirmiyim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Selim Birol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mide ameliyatı

    Merhabalar, vücut kitle endeksim 43'ün üzerinde yaşım 28 . uygun gördüğünüz bir mide ameliyatını olmak istiyorum. ayrıca bir muayenehaneniz var mı aklımdaki soruları size yöneltip riskleri , kazanımları danışmak istiyorum. sağlıkla kalın

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Özkan Balçın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Zayiflamak

    Hocam ben 115kiloyum çok diyet yaptım olmadı çok istagim açık kendimi firenliyemiyorum doydugumu bilmiyorum boyum 1 .50

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Cengiz Dibekoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Zayiflamak istiyorum

    Merhaba ben 130 kiloyum 1.70 boyum var ve bir türlü kilo veremiyorum ne yapmam lazim miğde amaliyati faydalı olurmu eğer amaliyat olursam zararı olurmu

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Gökhan Ateş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gastrit bayss

    Merhaba ben sabiha gastrit bayss ameliyatı yapıyor musunuz peki nasıl oluyor ben istiyorum ve fiyatı da öğrenmek istiyorum cevabınızı bekliyorum

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Namık Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mide küçültme

    Hocam merhabalar, mide küçültme ameliyatı yapıyor musunuz? bir şey daha sormak istiyorum; safra kesesi ameliyatı ile aynı anda mide küçültme ameliyatı olabiliyor mu? teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Özkan Balçın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Diyabet olmasak ta amelitat olabilirmitiz kilo icin

    Sayin doktorum ben boy 145 kilo 90 im 3 yildir ayni kilo daha once seker baslangici vardi ilac kullanmadim . bildigim bel fitigim var suan baska hastaligimi bilmiyorum ben kiko vermek istiyorum diyetle basatili olamadim bana nasil bir uygulama oneride bulunabilirsiniz ben kendimi artik ameliy...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Hacı Mehmet Odabaşı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Obezite ameliyatı

    Merhaba doktorum ben 27 yaşında iki çocuk annesi 115 kilo 1.60 boyunda güneş bayram obezite ameliyatı olmak istiyorum sağlıklı yaşamak istiyorum bana yardımcı olabilir misiniz ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Nazım Serhat Parlak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mide ameliyatı

    Hocam merhaba ben bodrumdan yazıyorum 160 kiloyum tüp mide ameliyatı olmak istiyorum size nasıl randevu alabiliriz ,

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Gökhan Ünsal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Obezite cerrahisi

    Fatih hocam 32 yaşındayım 115 kiloyum insülin direncim var kilo veremiyorum çok diyet yaptım olmuyor ameliyat olabilirmiyim maliyeti fazla mı acaba?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Fatih Kul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mide küçültme

    Boyum 1.67, teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Halil Özgüç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mide küçültme

    Merhaba halil bey iyi çalışmalar. ben 29 yaşındayım, 87 kiloyum ve diyetlerle 25 kilo dahi vermiş olduğum dönem sonrasında kısa surede fazlasını aldım. mide küçültme ameliyatı olanların çok daha yüksek kilolarda olduğunu duyuyorum ama benim kilomdaki kişilere de sağlıklı biçimde uygulanabilirlik mi?...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Halil Özgüç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x