Norojen mesane

  • Hocam on yil önce kaza geçirdim L1 burs kırığı ameliyatı oldum.norojen mesane teşhisi konuldu.Yaşim 35 yürüyorum.tak kullanıyorum yıllardır.takdan kurtulma tedavisi var mı

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar, sizinle iletişime geçip telefonda tüm bilgileri verdiğimizi hatırlıyorum sizi tedavi için davet ettik gelmediniz. tedavi şekli için randevu alıp gelebilirseniz yardımcı olmaya çalışacağız. geçmiş olsun

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Hocam rica etsem acil akar mısınız?

    Hocam iyi çalışmalar. internette çok fazla bilgi kirliliği var işin içinden çıkamıyorum. en son adet gördüğüm tarih 20.03.2021 tarihidir. ben 7 nisan 2021 tarihinde anal yolla yani arkadan dediğimiz şekilde ilişkiye girdim. anal yolla ilişkiye girmeden önce vajinaya sürtünme olayı oldu. daha sonra a...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kıyafetten sperm geçer mi

    Hocam kız arkadaşımla bende boxer varken kız arkadaşımda da iç çamaşır ve tayt varken kıyafetler üzerinden sürtünme oldu benım sıvım 1 2 damla şeklinde kız arkadaşımın iç çamaşırından geçerek vajinanın 2 cm üstüne deydi ıslaklık şeklinde hemen yıkadı hamile kalma ihtimali varmı veya herhangi bir pr...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anti hıv olabilirmi

    Aids miyim yani ? o manaya mı geliyor :(

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anti hıv olabilirmi

    Hocam yeni doğum yaptım doktorum bazı tahliller yapmış mesela anti hiv 0.375 diyor bu temiz mi ? e nabız da kırmızı göstermiş anlayamadım eşimden başka kimseyle de birlikteliğim olmadı eşimde aynı

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İdrar sorunu

    Merhaba iyi günler annem 15 yıl önce bi düşme sonucu düştüğü pozisyondan dolayı idrar kesesinin kapakçığında bi ezilme oldu idrar yapamıyordu ve o yüzden kapakçık alındı sinirlerinde bi zedelenme yaşandı şuan da idrarını gece gündüz tutamıyor günlük hayatında hep bi engel oluyor acaba böyle bi durum...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Baykara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İdrar torbasında sorunum var

    Merhaba hocam bana randevu verilir misiniz.ben istanbul dışından gelecegim ve çok acil sizinle gorusmem lazım hastalığım çok acil lütfen yardım edin

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdi Özkara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Penisimin ucunda igne gibi batma

    Slm ben hollanda da yasayan 35 yasinda biriyim penisimin ucunda igne batar gibi bisey var 3 gundur oldu.ama durup dururken olmuyo erekdiyon yaptigimda kaldirdigimda her hareket ettirdigimde tam ucunda igne batiyo gibi oluyo neden olabilir.burdaki doktorlarin hic biri bilmiyo hep basindan atiyo lutfe...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Cenk Acar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İdrar kaçırma

    Merhaba ben 26 yaşındayım. okb hastasıyım. bu nedenle idrarımı çok tuttuğum için sürekli kaçırma problemi yaşıyorum. artık tutamıyorum ve kaçırırken durduramıyorum. ayrıca idrarımı yaparken tam bir çıkış olmuyor. bunun sebebi ne olabilir? doktora da gittim ama sonuçları daha gösteremedim. esbl pozi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Yılmaz Salatan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardımcı olur musunuz?

    Merhaba hocam belki sizin alanınız değil ama bildiğiniz kadarıyla yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. ben graves hastasıyım her gün 2 tane thryzamol kullanıyorum bazen canım 1-2 bira içmek çok istiyor arada sırada mesela haftada 1 bira içmemin bir zararı var mıdır bu ilacı kullanırken?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İdrar kaçırma sorunu

    Merhaba hocam, ben arjin, 21 yaşındayım, yaklaşık 4 yıldır idrar kaçırma problemim var, kaç doktora gittim, kullandığım ilaçlar fayda etmedi, ürodinami yaptırdım, onda da bir şey çıkmadı, bir doktor idrar torban tembel, herhangi bir tedavi öneremiyorum bunun için dedi, karın kaslarını kullanıyorsun...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Idrar yolu iltihabı

    Hocam merhaba size birsey sormak istiyorum bu ara idrar yollarımdan rahatsızım ya sistit oldum ya da enfeksiyon,iltihaplanma var tuvalete gidiyorum yanma batma ağrı oluyor ve bitmemiş hissi oluyor dakikalarca bekliyorum sanki sürekli tuvaletim var ve yapamıyorum 4 gündür böyleyim bol su içiyorum ama...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Taşma tipi idrar kaçırma

    Taşma tipi idrar kaçırmanın tedavisi var mı? varsa tedavisi nedir? 20 yaşında bir bayanım ameliyat olmak istemiyorum, açıkçası doktora bile muayene olmaya utanıyorum

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Cevdet Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Idrar kaçırma

    Idrar kaçırma problemim var. fakat idrarın geldiğini anlamıyorum bile ben fark etmeden sızıyor sanki. tuvalete gittiğim zaman kaçırdığımı anlıyorum. daha çok gencim ameliyat olmak istemiyorum ne yapabilirim

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İdrardan çok sonra çok ufak sızıntılar

    Hocam merhabalar, ben 21 yaşındayım. tuvaletten sonra uzun bir süre sanki idrarım ucundaymış hissi devam ediyor. kontrol ettiğim zaman iğne ucu kadar sızıntılar olabiliyor. ibadetlerimi yaparken sıkıntı yaşıyorum. bu önlenebilir bir şey midir, yoksa herkeste olan bir şey midir?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İdrar yolu enfeksiyonu

    Merhaba benim idrar yolu enfeksiyonum var bazen idrarımı tam yapamamış gibi hissediyorum birde kendimi sıkıyorum bu her zaman olmuyor sebebi nedir acaba en kısa zamanda bir doktora görünücem

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x